Afvallen

dinsdag 8 mei 2018 om 02:44
Ja hoor. Niet teveel eten (geen patat en choco), en veel stevig wandelen naast het sporten (niet slenteren, echt doorstappen). Even MyFitnesspal installeren en alles wat je eet bijhouden. En dan niet meer dan 1400 ckal per dag, dan is het er binnen twee weken wel af. Wat weeg je nu en hoe lang ben je?
dinsdag 8 mei 2018 om 06:28
Welk BMI heb je TO? Als je flink overgewicht heb zal je sneller afvallen dan met een BMI van 17.
Daarnaast lijkt het niet alsof je je hebt ingelezen en veel weet over voeding. Let op suikers en koolhydraten. De ene calorie is de ander niet.
Eet in de ochtend kwark met bijvoorbeeld lijnzaad. En eet je ook regelmatig salades?
Daarnaast lijkt het niet alsof je je hebt ingelezen en veel weet over voeding. Let op suikers en koolhydraten. De ene calorie is de ander niet.
Eet in de ochtend kwark met bijvoorbeeld lijnzaad. En eet je ook regelmatig salades?
Those who don’t believe in magic will never find it
dinsdag 8 mei 2018 om 07:16
dropfruitje schreef: ↑08-05-2018 06:28Welk BMI heb je TO? Als je flink overgewicht heb zal je sneller afvallen dan met een BMI van 17.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 8 mei 2018 om 08:02
Nou Nou, rustig. Doe je onderzoek. Als fitnessinstructeur weet ik er echt wel wat van.
Je hebt drie soorten calorieën, en diegene die je uit koolhydraten haalt stimuleren de vetopslag. Die uit bijvoorbeeld eiwitten doen dat minder.
Wat ze alle drie gemeen hebben is dat ze energie leveren.
Dus uit wel voedsel je calorieën haalt is belangrijker dan de hoeveelheid calorieën (hoewel dat natuurlijk ook belangrijk is).
dinsdag 8 mei 2018 om 08:13
Blijkbaar weet je er niet zo veel van.dropfruitje schreef: ↑08-05-2018 08:02Nou Nou, rustig. Doe je onderzoek. Als fitnessinstructeur weet ik er echt wel wat van.
Je hebt drie soorten calorieën, en diegene die je uit koolhydraten haalt stimuleren de vetopslag. Die uit bijvoorbeeld eiwitten doen dat minder.
Wat ze alle drie gemeen hebben is dat ze energie leveren.
Dus uit wel voedsel je calorieën haalt is belangrijker dan de hoeveelheid calorieën (hoewel dat natuurlijk ook belangrijk is).
Een calorie is een calorie, daar zijn ze namelijk voor uitgevonden, om de verschillende voedingsstoffen te kunnen vergelijken qua energie.
En je lichaam maakt daarin geen onderscheid.
Dat je lichaam eiwitten op een andere manier gebruikt dan koolhydraten lijkt me logisch, ze leveren namelijk andere voedingsstoffen.
Maar geen andere calorieën.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 8 mei 2018 om 08:27
gaat dit lukken? Ja, maar die kilo's zitten er dan ook zo weer aan. Je eet er ook gen 3 kilo in 2 weken aan, normaal gesproken.
Verder zou ik eens kritisch naar je eetpatroon eten, boterhammen choco en friet en pasta zijn niet de beste keuzes.
Verder zou ik eens kritisch naar je eetpatroon eten, boterhammen choco en friet en pasta zijn niet de beste keuzes.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 8 mei 2018 om 08:29
OkeSolomio schreef: ↑08-05-2018 08:13Blijkbaar weet je er niet zo veel van.
Een calorie is een calorie, daar zijn ze namelijk voor uitgevonden, om de verschillende voedingsstoffen te kunnen vergelijken qua energie.
En je lichaam maakt daarin geen onderscheid.
Dat je lichaam eiwitten op een andere manier gebruikt dan koolhydraten lijkt me logisch, ze leveren namelijk andere voedingsstoffen.
Maar geen andere calorieën.