Anastasi
dinsdag 8 mei 2018 om 15:04
hallo allen.
Ik wil een trouwjurk op maat laten maken bij Anastasi.
Heeft iemand hier ervaring mee, ook met het passen van dingen? Er staan nergens foto's van waar je nu eigenlijk terecht komt, of dat je daadwerkelijk jurken kunt passen (maat 56).
Ik neem entourage mee, dus het zou leuk zijn als we daadwerkelijk ook wat konden zien.
Hoe lang mag een afspraak duren?
ik hoop ervaringen te horen.
Ik wil een trouwjurk op maat laten maken bij Anastasi.
Heeft iemand hier ervaring mee, ook met het passen van dingen? Er staan nergens foto's van waar je nu eigenlijk terecht komt, of dat je daadwerkelijk jurken kunt passen (maat 56).
Ik neem entourage mee, dus het zou leuk zijn als we daadwerkelijk ook wat konden zien.
Hoe lang mag een afspraak duren?
ik hoop ervaringen te horen.
anoniem_297763 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 15:21
0.63% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 15:09
dinsdag 8 mei 2018 om 15:11
Dit staat op de site TO:
In het atelier hangen vele basismodellen in verscheidene maten, stijlen en combinaties tot uw beschikking. Door het passen wordt inspiratie opgedaan en wordt uw fantasie concreter.
http://www.anastasi.nl/werkwijze.html
Veel Pasmogelijkheid: Alle bruidsjurken op onze website zijn op voorraad om te passen, ook voor een maatje meer. U kunt ook de verschillende combinaties van top en rok passen.
In het atelier hangen vele basismodellen in verscheidene maten, stijlen en combinaties tot uw beschikking. Door het passen wordt inspiratie opgedaan en wordt uw fantasie concreter.
http://www.anastasi.nl/werkwijze.html
Veel Pasmogelijkheid: Alle bruidsjurken op onze website zijn op voorraad om te passen, ook voor een maatje meer. U kunt ook de verschillende combinaties van top en rok passen.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 15:13
34.50% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 15:12
Helemaal Say yes To the dressss, je weet toch!
dinsdag 8 mei 2018 om 15:12
Ja ik!
Heb daar mijn jurk uitgezocht. Echt super was het. Ze luisterde heel goed naar mijn wensen. Mocht eerst passen wat ik in gedachte had. En daarna paste ik wat zij dacht dat iets zou zijn. En dat was uiteindelijk ook de jurk geworden. Ze heeft heel veel hangen in soorten, maten en kleuren.
Het pand is een ruimte waar een bank staat en allerlei jurken op poppen. En ze heeft een omkleedruimte wat het naaiattelier is en waar alle pasjurken ook hangen.
Heb daar mijn jurk uitgezocht. Echt super was het. Ze luisterde heel goed naar mijn wensen. Mocht eerst passen wat ik in gedachte had. En daarna paste ik wat zij dacht dat iets zou zijn. En dat was uiteindelijk ook de jurk geworden. Ze heeft heel veel hangen in soorten, maten en kleuren.
Het pand is een ruimte waar een bank staat en allerlei jurken op poppen. En ze heeft een omkleedruimte wat het naaiattelier is en waar alle pasjurken ook hangen.
dinsdag 8 mei 2018 om 15:39
Ikzelf heb er 2 jurken gekocht en mijn zus ook 1. Nou eigenlijk heb ik 3 jurken daar gekocht want bij mijn tweede huwelijks had mijn nichtje, bruidsmeisje, dezelfde jurk als ik aan.
Je kan er veel basis modellen uitproberen en dan ga je samen kijken naar wat je wensen zijn voor de rest van de jurk. Het is wel spannend want je weet niet precies hoe het er uit gaat zien als je hem besteld.
Ze is heel aardig en kundig. Paar jaar geleden was het echt nog op een kamer op zolder maar nu heeft ze een volwaardige ruimte aan huis.
Als je een foto wilt van de jurken kan dat.
Je kan er veel basis modellen uitproberen en dan ga je samen kijken naar wat je wensen zijn voor de rest van de jurk. Het is wel spannend want je weet niet precies hoe het er uit gaat zien als je hem besteld.
Ze is heel aardig en kundig. Paar jaar geleden was het echt nog op een kamer op zolder maar nu heeft ze een volwaardige ruimte aan huis.
Als je een foto wilt van de jurken kan dat.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 8 mei 2018 om 15:50
Hier nog iemand die haar jurk door Anastasi heeft laten maken, confectiemaat 46/48.
Zeer tevreden, ze luistert naar je wensen en daardoor weet ze wat iemand wil.
Het kost voor jezelf wat verbeeldingskracht, aangezien je inderdaad een basisjurk past in een bepaalde kleur, maar daar helpt ze je zelfs mee en de mijne werd echt zoals ik deze in mijn hoofd had zitten.
Als je al weet welke schoenen je gaat dragen (of de hakhoogte) dan is het handig deze mee te nemen, voor de eerste keer passen heb je deze in principe niet nodig, dat geldt ook voor het ondergoed.
Ik had een strapless jurk met een bandje (nek) en heb een strapless bh bij de Hunkemöller gedragen en dat ging prima, de jurk bleef netjes de gehele dag zitten.
Kwaliteit van het naaiwerk is heel netjes, niet de duurste stoffen, maar wel mooi.
Nou ja dat wil zeggen wat je op haar website ziet is ook zoals het in het echt is
(maar dat vind je mooi, anders maak je geen afspraak).
Inclusief hoepel bleef mijn jurk ruim onder de 1000 euro.
Zeer tevreden, ze luistert naar je wensen en daardoor weet ze wat iemand wil.
Het kost voor jezelf wat verbeeldingskracht, aangezien je inderdaad een basisjurk past in een bepaalde kleur, maar daar helpt ze je zelfs mee en de mijne werd echt zoals ik deze in mijn hoofd had zitten.
Als je al weet welke schoenen je gaat dragen (of de hakhoogte) dan is het handig deze mee te nemen, voor de eerste keer passen heb je deze in principe niet nodig, dat geldt ook voor het ondergoed.
Ik had een strapless jurk met een bandje (nek) en heb een strapless bh bij de Hunkemöller gedragen en dat ging prima, de jurk bleef netjes de gehele dag zitten.
Kwaliteit van het naaiwerk is heel netjes, niet de duurste stoffen, maar wel mooi.
Nou ja dat wil zeggen wat je op haar website ziet is ook zoals het in het echt is
Inclusief hoepel bleef mijn jurk ruim onder de 1000 euro.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:07
Zelf ben ik heel tevreden over haar. Zij heeft mij enorm geholpen, ik wilde nl niet trouwen in jurk, maar in (een soort) tuniek met broek. Ik had diverse plaatjes/ foto's meegenomen en door combineren van de dingen die ik het mooiste vond heeft zij voor mij perfecte trouwkleding gemaakt. Super vrouwelijk, uniek en op maat. Ze luisterde goed en begreep precies wat ik wilde. Ze maakte ter plekke een schets en schreef daarbij mijn maten. Wel heel erg spannend wanneer je de volgende keer je kleding komt passen
. Ik kan haar zeker aanbevelen! Ik haf overigens maat 46 toen. Laat je weten hoe het was? Succes en plezier.
dinsdag 8 mei 2018 om 16:41
Zo ziet het er binnen uit: https://plus.google.com/photos/photo/11 ... 4227776914 (deze foto is niet van mijzelf maar via google gevonden)
Je familie/vrienden kunnen dus lekker op de bank zitten en er zijn grote spiegels.
Ernaast is een naaiatelier waar je ook kan omkleden zonder je familie erbij. Daar hangen ook alle "pasjurken" (of onderdelen daarvan). Wat betreft beschikbaarheid in je maat, zou ik vooral even vooraf aan haarzelf vragen.
Bij mij duurden beide afspraken (uitzoeken & afpassen) ongeveer 1,5 uur. Volgens mij had ze 2 uur tijd gereserveerd.
Het is wel handig om zo goed mogelijk vooraf te weten wat je wel/niet wilt, en misschien zelfs al vooraf een keer bij een "normale" bruidswinkel te gaan kijken wat je wel of niet goed staat.
Veel plezier!
Je familie/vrienden kunnen dus lekker op de bank zitten en er zijn grote spiegels.
Ernaast is een naaiatelier waar je ook kan omkleden zonder je familie erbij. Daar hangen ook alle "pasjurken" (of onderdelen daarvan). Wat betreft beschikbaarheid in je maat, zou ik vooral even vooraf aan haarzelf vragen.
Bij mij duurden beide afspraken (uitzoeken & afpassen) ongeveer 1,5 uur. Volgens mij had ze 2 uur tijd gereserveerd.
Het is wel handig om zo goed mogelijk vooraf te weten wat je wel/niet wilt, en misschien zelfs al vooraf een keer bij een "normale" bruidswinkel te gaan kijken wat je wel of niet goed staat.
Veel plezier!
dinsdag 8 mei 2018 om 16:54
Hier ook goede ervaring. In jurk van haar getrouwd, wilde juist geen wit en dat is bij haar goed mogelijk. Op haar site kun je alvast kijken welke lijfjes en rokken je mooi vindt. Die kan zij naar wens combineren tot je ideale jurk. In het atelier konden mijn moeder, schoonmoeder en 2 vriendinnen makkelijk zitten. Veel spiegels en mogelijk opties aanwezig qua stof etc. Ze is echt n topper!
dinsdag 8 mei 2018 om 17:06
Ik ben ook erg tevreden.
Ik ging er heen met wat plaatjes van jurken en dingen die ik mooi vond.
Oa een rok van Vera Wang. Zij heeft hier nog iets een eigen draai aangegeven, maar het resultaat was fantastisch.
Ze gaf aan dat de rok een enorme uitdaging was, omdat zij zelf niet de juiste machines ervoor had. Zij heeft dus extra hulp in moeten schakelen.
De prijzen zijn helder en dat vond ik ook fijn. Ik heb 1 basisjurk gepast. Had er nog 1 willen passen maar daarvan gaf ze zelf aan dat die niet mooi zou staan. Dus ook niet gepast.
Mijn moeder vond het niet zo leuk allemaal. Zij had visioenen van een dochter die vele jurken zou passen en zij zou dan mee kunnen beslissen en dat ging anders dan zij voor ogen had.
Mijn jurk was met 6 weken klaar. Een week voor de bruiloft ongeveer.
Ik ging er heen met wat plaatjes van jurken en dingen die ik mooi vond.
Oa een rok van Vera Wang. Zij heeft hier nog iets een eigen draai aangegeven, maar het resultaat was fantastisch.
Ze gaf aan dat de rok een enorme uitdaging was, omdat zij zelf niet de juiste machines ervoor had. Zij heeft dus extra hulp in moeten schakelen.
De prijzen zijn helder en dat vond ik ook fijn. Ik heb 1 basisjurk gepast. Had er nog 1 willen passen maar daarvan gaf ze zelf aan dat die niet mooi zou staan. Dus ook niet gepast.
Mijn moeder vond het niet zo leuk allemaal. Zij had visioenen van een dochter die vele jurken zou passen en zij zou dan mee kunnen beslissen en dat ging anders dan zij voor ogen had.
Mijn jurk was met 6 weken klaar. Een week voor de bruiloft ongeveer.
dinsdag 8 mei 2018 om 18:02
Ik kan mij herinneren dat veel mensen ontevreden waren over de baleinen in het bovenstuk. Tot blauwe plekken aan toe. Volgens mij werkt ze daar veel mee. Het blijft een klassieke combinatie, baleinen en een rijgveter. Volgens mij zie je dat in de huidige bruidsmode niet meer zoveel. Met een rijgveter is de top natuurlijk makkelijker passend te maken zonder dat de top exact op maat van de bruid gemaakt hoeft te zijn. Ze gebruikt in de jurken plastic baleinen en die vervormen een stuk sneller dan stalen baleinen, zeker bij een vollere cupmaat.Moonshine1984 schreef: ↑08-05-2018 17:45Zelf geen ervaring mee, maar ken meerdere mensen die uiteindelijk niet helemaal tevreden waren. Enerzijds vanwege de materialen die ze gebruikt ( goedkoop en dat zie je) en anderzijds was het contact niet altijd even optimaal. Maar goed, zelf dus geen ervaring.
To: let er ook goed op of de stof achter de veter alle blote rug verdoezeld. Het kan of rommelig gaan zitten(teveel stof) of er is stof te weinig en dan zie je je huid.
anoniem_171013 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 18:06
6.75% gewijzigd
dinsdag 8 mei 2018 om 18:04
Klopt nu je het zegt, dat is waar. Ze werkt met veel ouderwetse modellen die idd nu niet meer vaak gemaakt of gedragen worden. Misschien dat het daardoor goedkoper is. En de stof die ze gebruikt is ook goedkoop. Ik heb dit allemaal van horen zeggen. Maar moet eerlijk zeggen dat als ik haar website bekijk ik de jurken echt spuuglelijk vind. Sorry voor mijn woordkeuze maar dit is mijn mening.kippetje29 schreef: ↑08-05-2018 18:02Ik kan mij herinneren dat veel mensen ontevreden waren over de baleinen in het bovenstuk. Tot blauwe plekken aan toe. Volgens mij werkt ze daar veel mee. Het blijft een klassieke combinatie, baleinen en een rijgveter. Volgens mij zie je dat in de huidige bruidsmode niet meer zoveel. Met een rijgveter is de top natuurlijk makkelijker passend te maken zonder dat de top exact op maat van de bruid gemaakt hoeft te zijn. To: let er goed op of de stof achter de veter alle blote rug verdoezeld. Het kan of rommelig gaan zitten(teveel stof) of er is stof te weinig en dan zie je je huid.
dinsdag 8 mei 2018 om 18:09
Hahaha, om eerlijk te zijn vind ik ze ook niet mooi. Maar ieder zijn smaak en voor een grotere maat is het misschien lastig in de gewone bruidswinkel. Ze is goedkoop en dat moet ergens gecompenseerd worden, goedkopere stoffen en andere materialen.Moonshine1984 schreef: ↑08-05-2018 18:04Klopt nu je het zegt, dat is waar. Ze werkt met veel ouderwetse modellen die idd nu niet meer vaak gemaakt of gedragen worden. Misschien dat het daardoor goedkoper is. En de stof die ze gebruikt is ook goedkoop. Ik heb dit allemaal van horen zeggen. Maar moet eerlijk zeggen dat als ik haar website bekijk ik de jurken echt spuuglelijk vind. Sorry voor mijn woordkeuze maar dit is mijn mening.
dinsdag 8 mei 2018 om 18:19
Kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind witte jurken (en alle net niet witte varianten) weer helemaal niets. Staat veel vrouwen ook niet (incluus moi) die dan moeten gaan bruinen. Ik wist dat ik in kleur wilde trouwen en dat is in de traditionele winkel nauwelijks te vinden. Of alleen zwart en rood. Mijn jurk was uiteindelijk paars, geen seconde spijt van. Baleinen waren prima, zorgde ook dat de jurk mooi afkleedde.
dinsdag 8 mei 2018 om 18:36
+1, behalve een paarse jurkPlayingTheAngel schreef: ↑08-05-2018 18:19Kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind witte jurken (en alle net niet witte varianten) weer helemaal niets. Staat veel vrouwen ook niet (incluus moi) die dan moeten gaan bruinen. Ik wist dat ik in kleur wilde trouwen en dat is in de traditionele winkel nauwelijks te vinden. Of alleen zwart en rood. Mijn jurk was uiteindelijk paars, geen seconde spijt van. Baleinen waren prima, zorgde ook dat de jurk mooi afkleedde.
Ze heeft ook jurken zonder baleinen overigens.
Kijk op de site ook eens bij de foto's van de bruiden. Daar zie je ook veel klassiekere jurken bij zitten.
Mijn jurk was van een zijde en zeker niet een goedkoop (ogend) stofje.
Ik heb diverse bruiloften naderhand meegemaakt en wat mij op viel is dat jurken uit reguliere bruidswinkels vaak zoveel "lawaai" maakten bij het lopen en dansen. Mijn jurk was geruisloos.
Dat het je smaak niet is, dat kan. Maar ze maakt meer dan de collecties op haar site.
Ik had bijvoorbeeld ook niet een rok waarbij een andere kleur of stof halverwege onder vandaan komt. Dat is namelijk wel wat ze vaak op in haar collectie heeft staan.