Ik kan mijn vriend maar niet begrijpen...

08-05-2018 20:45 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers.

Al een tijdje zit ik met een vraag. Het gaat over mijn vriend.
Mijn vriend vindt het blijkbaar écht niet kunnen dat ik, als het bijvoorbeeld warm weer is, dat ik dan topjes draag waarbij het decolleté wat meer naar beneden zit. Hij noemt mij dan sletterig gekleed. Ik vind dit persoonlijk een beetje raar en best wel gemeen. Meestal vindt je vriend het wel sexy als je zoiets aan zou hebben, toch? Ik vroeg ook aan mijn vriendinnen hoe hun lovers hierover denken. Zij doen daar blijkbaar niet moeilijk over en vinden het dus sexy. Nou heb ik aan mijn vriend gevraagd wat nou eigenlijk het probleem is, maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord... Is hij bang mij te verliezen aan andere jongens? Of wil hij mij voor zichzelf houden?
Het is nogal vervelend dat elke keer als ik zo'n kleding aan heb, dat er dan ruzies door ontstaan.
Graag wil ik zelf kunnen kiezen wat ik aan trek en dat mijn vriend dit dan ook gewoon leuk of sexy vindt.
Ik vraag met dus echt af waarom mijn vriend hier zo'n probleem van maakt.
Zijn er misschien mensen, of mannen die mij hier een antwoord op kunnen geven? Of zijn er misschien meiden die ook zo'n vriend hebben?

Ik hoor het graag!!

xxx
Waarom vindt hij dat dan?
Ik gok dat je vriend het niet leuk vindt dat andere mannen met sex-ogen naar ZIJN vriendin zitten te kijken
don't watch the movie, read the book
Hoi Moiren',

Ik heb werkelijk geen idee.
Als ik het vraag krijg ik antwoorden zo van:
''je gaat toch niet halfnaakt over straat lopen? met je toeten eruit, dat is gewoon goor''. OF ''hoe vindt je dat normaal? is gewoon vies''..

Het is niet eens zo dat ik topjes aan heb waarbij mijn borsten er half uit hangen ofzo..

Dus ik heb echt no clue...
Ik vind dat je te ver doordenkt. Hij vindt het niet sexy, hij vindt het gewoon sletterig, dat kan en dat mag dat is zijn mening. Doe ermee wat je wilt.
Hij is de enige die er antwoord op kan geven.ik zou zeggen als je er ruzie over gaat maken mag je ook uitleggen waarom (en zo niet moet hij z'n mond houden). Het blijft natuurlijk aan jou om gewoon aan te trekken wat je wilt :)

Edit:Ik lees nu je bericht hierboven. Lekkere reactie van hem, lomp! Is hij verder wel leuk?
anoniem_280491 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 20:54
Reden: Toevoeging
17.15% gewijzigd
Gewoon goor? Is ie gay?
Damned if I don’t
Radeloosje27 schreef:
08-05-2018 20:51
Hoi Moiren',

''je gaat toch niet halfnaakt over straat lopen? met je toeten eruit, dat is gewoon goor''. OF ''hoe vindt je dat normaal? is gewoon vies''..

Het is niet eens zo dat ik topjes aan heb waarbij mijn borsten er half uit hangen ofzo..

Leuke vriend.

Het woord sl*t mag hier overigens niet gebruikt woorden ivm ongepast.
Hahaha @ViezeHond,

Dat mag ik toch niet hopen!
Radeloosje27 schreef:
08-05-2018 20:51
Hoi Moiren',

Ik vind dit anders vrij duidelijk: hij vindt het te bloot en niet fatsoenlijk.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Radeloosje27 schreef:
08-05-2018 20:53
Hahaha @ViezeHond,

Dat mag ik toch niet hopen!
Je kunt er van alles van vinden maar goor is het niet. Of ben je 70?
Damned if I don’t
Hoe lang zijn jullie samen?

Hij komt erg jaloers over, tenminste in dit opzicht.

Is hij vaker jaloers?
Bijv als je met een vriendin weg bent ?
Dat hij het dan als 'goor' en 'vies' bestempelt vind ik wel heel erg vreemd. Is hij verder ook preuts, vindt hij seks ook goor en vies?
Als mijn vriend me vies, goor en sletterig zou noemen kon hij oprotten.
Hoe laag is laag uitgesneden? En hoe groot zijn je borsten?

Als je je er zelf prettig in voelt is dat eigenlijk al genoeg. Heb je tegen je vriend gezegd dat je het absoluut niet waardeert als hij jou 'vies' noemt.

Beetje respectvoller zou kunnen.
Those who don’t believe in magic will never find it
Moiren’ schreef:
08-05-2018 20:53
Leuke vriend.

Het woord sl*t mag hier overigens niet gebruikt woorden ivm ongepast.

Doe niet zo dramatisch hoer.
Het komt op mij niet heel liefdevol over, is hij verder wel een beetje lief voor je?
Ik meen echt als ik zeg dat het echt niet te ver gaat wat ik draag.
Zelf weet ik echt wel wat wel en niet kan.
Ik vroeg ook aan mijn vrienden (ook jongens dus) of zij dat ook niet vonden kunnen.
Ze zijden werkelijk waar allemaal dat het gewoon kon en dat ze mijn vriend niet begrijpen. Ze vinden het dat ook gemeen van mijn vriend dat hij mij zo noemt.
Star² schreef:
08-05-2018 20:57
Doe niet zo dramatisch hoer.
Banga
Radeloosje27 schreef:
Ik meen echt als ik zeg dat het echt niet te ver gaat wat ik draag.
Zelf weet ik echt wel wat wel en niet kan.
Ik vroeg ook aan mijn vrienden (ook jongens dus) of zij dat ook niet vonden kunnen.
Ze zijden werkelijk waar allemaal dat het gewoon kon en dat ze mijn vriend niet begrijpen. Ze vinden het dat ook gemeen van mijn vriend dat hij mij zo noemt.
Maar kennelijk heeft je vriend er een andere mening over. Wat jij en je vrienden wel vinden kunnen, vindt hij niet kunnen. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?

Zijn taalgebruik is wat minder ok.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wat een kansloze vriend heb je. Dat bepaal je nog altijd zelf al trok je een vuilniszak aan.
Nancyyy schreef:
08-05-2018 20:59
Wat een kansloze vriend heb je. Dat bepaal je nog altijd zelf al trok je een vuilniszak aan.
Een gebruikte zou dan wel weer heel goor zijn.
Sunshine585 schreef:
Het komt op mij niet heel liefdevol over, is hij verder wel een beetje lief voor je?
Hij is verder wel lief voor me hoor. Alleen is hij volgens mij wel erg jaloers. Zou kunnen komen omdat zijn vorige vriendin verliefd werd op een ander. Ik kan echt wel begrijpen dat je hierdoor wantrouwend wordt, maar dit is overigens nog geen reden om mij zo te behandelen vind ik. Hij roept bijvoorbeeld ook elke keer als ik op mijn telefoon zit: Oooh met andere jongens appen..
Toeten?

Als ik een vriend had die mijn borsten toeten noemde stond hij sowieso per kerende post buiten, tussen zijn brandende overhemden.

Toeten, tsssssssss.
Nancyyy schreef:
08-05-2018 20:59
Precies, maar hij mag kiezen of hij ernaast wil blijven lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven