Eerste date na breuk ex
zaterdag 12 mei 2018 om 21:00
Hallo..
Sinds 2 weken app ik met een hele leuke jongen (zoals vertelt in eerder topic) maar ik voel me apart erbij.
Hij is heel aardig en geeft me veel complimenten iets wat ik niet gewend ben.
Hij zegt dingen als:
- "ik wil je in mijn leven"
- heeft het over de toekomst
- dat ie me mist
- dat ie in mijn armen wil liggen enzo
Misschien dat dat soort dingen normaal zijn dat mannen het zeggen maar ik ben dit totaal niet gewend.
Mijn ex was juist totaal anders en zei nooit echt wat over mij ofzo.
Morgen hebben we onze eerste date en ben super zenuwachtig.
Misschien doordat ik zo zenuwachtig ben dat ik dingen verkeerd zie maar wat zouden jullie doen als een man zulke dingen zegt maar je nog niet heeft ontmoet??
Hij is trouwens 30 jaar, heeft eerder een relatie gehad van 6 jaar wat nu zo'n 5 maanden over is.
Heeft gewoon werk en een huis.
Sinds 2 weken app ik met een hele leuke jongen (zoals vertelt in eerder topic) maar ik voel me apart erbij.
Hij is heel aardig en geeft me veel complimenten iets wat ik niet gewend ben.
Hij zegt dingen als:
- "ik wil je in mijn leven"
- heeft het over de toekomst
- dat ie me mist
- dat ie in mijn armen wil liggen enzo
Misschien dat dat soort dingen normaal zijn dat mannen het zeggen maar ik ben dit totaal niet gewend.
Mijn ex was juist totaal anders en zei nooit echt wat over mij ofzo.
Morgen hebben we onze eerste date en ben super zenuwachtig.
Misschien doordat ik zo zenuwachtig ben dat ik dingen verkeerd zie maar wat zouden jullie doen als een man zulke dingen zegt maar je nog niet heeft ontmoet??
Hij is trouwens 30 jaar, heeft eerder een relatie gehad van 6 jaar wat nu zo'n 5 maanden over is.
Heeft gewoon werk en een huis.
anoniem_363607 wijzigde dit bericht op 12-05-2018 21:17
8.27% gewijzigd
zaterdag 12 mei 2018 om 21:13
Daarom voelt het voor mij raar want wil het juist rustig aan doen.dropfruitje schreef: ↑12-05-2018 21:11Wordt je er niet benauwd van? Doe het rustig aan! Je weet geeneens hoe hij ruikt/ beweegt/ etc. Dat soort dingen zijn echt belangrijk.
Hoe kan ik dat op een normale manier zeggen zonder dat ik hem kwets?? Want het is voor de rest een lieve jongen maar hij wil iets te graag
Ik had het hem al gezegd dat ik het rustig aan wil doen.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:25
Als hij iets naar je appt waarvan je denkt: doe eens rustig, dan kap je het gelijk af. Gewoon zeggen 'Laten we eerst elkaar eens ontmoeten voordat we het over zulke dingen hebben'Liefdesverdriet-2018 schreef: ↑12-05-2018 21:13Daarom voelt het voor mij raar want wil het juist rustig aan doen.
Hoe kan ik dat op een normale manier zeggen zonder dat ik hem kwets?? Want het is voor de rest een lieve jongen maar hij wil iets te graag
Those who don’t believe in magic will never find it
zaterdag 12 mei 2018 om 22:05
zaterdag 12 mei 2018 om 22:25
Ik heb iets gelijkaardig meegemaakt. Ik had op een dag 12 berichtjes van hem zonder dat ik hem er 1 gestuud had. Heb het hem dan ook gewoon gezegd dat ik niet meer wilde afspreken en uitgelegd waarom. Kwetsen doe je zo iemand sowieso, maar je moet dicht bij jezelf blijven.
Dat hij gekwetst is, dat is dan zijn probleem. Het kan voor hem ook alleen maar een les zijn.
Dat hij gekwetst is, dat is dan zijn probleem. Het kan voor hem ook alleen maar een les zijn.
zondag 13 mei 2018 om 03:25
Maar daar heeft hij geen boodschap aan, het gaat erom wat HIJ wil, toch?Liefdesverdriet-2018 schreef: ↑12-05-2018 21:13Daarom voelt het voor mij raar want wil het juist rustig aan doen.
Hoe weet hij trouwens nu al dat hij 'in je armen wil liggen' en dat soort dingen?
Ik zou afzeggen en gewoon precies zoals het is: je zegt gewoon dat je al eens hebt aangegeven een beetje rustig aan te willen doen en dat hij zich daar niets van aantrok. Daarom zie je ervanaf, je zit niet te wachten op een a.s. echtgenoot maar wil gewoon een keer daten. Zonder verplichtingen en je vind de druk die hij op je legt niet prettig en bij twijfel niet doen. Echt niet hoor, die gast is vreemd. Niks liefs aan, bezitterig.
Ik blijf trouwens in de lach schieten als ik iemand zie schrijven: we kunnen zo leuk praten enz. en dan blijkt dat het om appen gaat... je hebt hem nog nooit gezien! Wat als hij ronduit eng is, stinkt en je meteen mee naar huis wil nemen of in de auto laten stappen?
Nee hoor, weg met die mafkees. Hij wil duidelijk een potje sexen, je kan niet zeggen dat hij dat niet door heeft laten schemeren en jij (misschien helemaal) niet.
Next!!
Tenzij je natuurlijk denkt ach een keer voor de seks.. waarom niet maar zorg dan nog dat hij je adres niet weet en doe het veilig. Voor je het weet heb je een stalker achter je aan die het al wist bij het eerste appje: jullie horen bij elkaar....