Our Bar, Just Wonderful.
zaterdag 12 mei 2018 om 21:57
Ik zit vlakbij Salzburg, Just: Sankt Wolfgang am Wolfgangsee. We komen hier al jaren en de eerste keren werd ik gewoon haast high van de hoeveelheid zuurstof
En slapen als een
. vanaf ons balkon kijken we op de aanlegplaats van de boot die hopt tussen de verschillende plaatsen die aan het meer liggen. Veel toeristen natuurlijk, maar dat is ook heel vermakelijk. Groepen Chinezen en Koreanen bijv.met rare hoedjes en in dirndls en lederhozen, die heel europa in 7 dagen doen.
zaterdag 12 mei 2018 om 22:18
Is een spammer/troll, net ook in andere topics. Er loopt van alles rond hierJustWonderful schreef: ↑12-05-2018 22:15Waarom krijg ik nu opeens hard core op mijn scherm?![]()
Wat een taal, Google translator bijpakken.
Modjes, zijn jullie nog wakker...doe iets
nounou
zaterdag 12 mei 2018 om 22:21
Ja, die indruk had ik ook van jullie, maar iedereen die wil kan hier binnenvallen (alleen trollen en schelden en zo wordt verwijderd).
Maar sorry, ik zal me verder niet met jullie bemoeien. (Ik zat even met verbazing mee te kijken : wat is dit nu weer)
nounou
zaterdag 12 mei 2018 om 22:34
@Modjes, bedankt.
Solly Piep, mijn aandacht was ff'tjes bij...euh...iets anders. Spam trol of zoiets achter gesloten deuren onderwerp.
Jullie zitten echt perfect daar in Oostenrijk, ik herkende dat ook qua lucht en slapen...en vooral het water.
Toen smaakte kraanwater heerlijk ook hahahahaha.
Goeie reis terug en neemt frisse lucht en zon mee voor ons?
Solly Piep, mijn aandacht was ff'tjes bij...euh...iets anders. Spam trol of zoiets achter gesloten deuren onderwerp.
Jullie zitten echt perfect daar in Oostenrijk, ik herkende dat ook qua lucht en slapen...en vooral het water.
Goeie reis terug en neemt frisse lucht en zon mee voor ons?
zaterdag 12 mei 2018 om 22:48
zaterdag 12 mei 2018 om 22:56
ThksJustWonderful schreef: ↑12-05-2018 22:34@Modjes, bedankt.![]()
Goeie reis terug en neemt frisse lucht en zon mee voor ons?![]()
zaterdag 12 mei 2018 om 23:00
Mijn ex-schoonzus woont in Oostenrijk , tegen de Tsjechische grens aan . Mooi daar hoor .
zaterdag 12 mei 2018 om 23:02
Haha die Waylon . Hij kijkt altijd uit zijn ogen of hij zwaar stoned isPiep--zei-de-muis schreef: ↑12-05-2018 22:01Geen idee hoe Waylon het doet in de peiling. Ik denk niet dat hij gaat winnen met al dat Oostblok geweld, maar hij verdient in mijn ogen een plek in de top 7
zaterdag 12 mei 2018 om 23:06
zaterdag 12 mei 2018 om 23:21
Trusten allemaal, het zal nog wel even duren eer de uitslag van het songfestival bekend is. Zaza, bedankt . Ik zag eerder ook al een wel heel speciale songtekst bij een topic, waarschijnlijk een inzending van trollenland op deze liedjesavond.Heb het gemeld en was niet de enige.
Ladies, ik hoop dat het goede weer nog in mijn koffer past.
Ladies, ik hoop dat het goede weer nog in mijn koffer past.
zaterdag 12 mei 2018 om 23:38
Volgens mij wel!zazamaenade schreef: ↑12-05-2018 22:08Volgens mij niet hoor. Een kleine invasie vanuit een ander forum.
Dames (en heren ?), er wordt wel een beetje meegelezen en de grappen zijn soms niet mals hier![]()
Schrik niet !
Damned if I don’t
zondag 13 mei 2018 om 10:30
Bij mij doet stekkie het ook nietwild-flower2 schreef: ↑13-05-2018 10:17Goedemorgen . Fijne moederdag allemaal![]()
Nou moe , stekkie doet het niet![]()
Hier regent het nu![]()
Dacht dat het aan mijn laptop lag
Hier is het mooi weer.
men zal niet overal de beste in zijn
men zal niet overal de slechtste in zijn
men zal niet overal de slechtste in zijn
zondag 13 mei 2018 om 10:33
zondag 13 mei 2018 om 10:46