Vreemde gevoelens.
donderdag 17 mei 2018 om 00:08
Graag jullie advies, meningen & tips over het volgende:
Ik ben ineens uit het niets weer verliefd op een man die ik al jaren niet meer gezien of gesproken heb, ook niet op foto's. Ik heb geen idee wat of hoe hij nu is of hoe hij eruit ziet.
Ik ben een jaar of 10 geleden hevig verliefd geweest en daarna is dat gevoel weggebt en hebben we nu al jaren geen contact meer.
Hoe kan dit? Het is nu sinds een week dat ik mij echt enorm verliefd voel en verlang naar hem, ik denk er de hele dag aan en heb ook continue flashbacks van toen.
Wat de hell is er gaande? Snap er niks van.
Stoopid.
Ik ben ineens uit het niets weer verliefd op een man die ik al jaren niet meer gezien of gesproken heb, ook niet op foto's. Ik heb geen idee wat of hoe hij nu is of hoe hij eruit ziet.
Ik ben een jaar of 10 geleden hevig verliefd geweest en daarna is dat gevoel weggebt en hebben we nu al jaren geen contact meer.
Hoe kan dit? Het is nu sinds een week dat ik mij echt enorm verliefd voel en verlang naar hem, ik denk er de hele dag aan en heb ook continue flashbacks van toen.
Wat de hell is er gaande? Snap er niks van.
Stoopid.
donderdag 17 mei 2018 om 07:50
@paula ik ben idd verliefd op het idee. Maar het gevoel is net zo hevig als toen ik 10 jaar geleden verliefd op hem was.
Ik heb hem bewust nog niet opgezocht omdat ik niet weet waarom en wat ik met deze gevoels aan moet.
@meds geen alcohol hier.
@snug ja ik heb hem goed gekend.
@ouwewijsneus daar doe ik ook niet aan.
@ilovefairytales hem een berichtje sturen gaat voor nu nog een stap te ver, ik wil eerst achterhalen waarom ik dit gevoel heb uit het niets.
@courage ik heb idd een rumoerige tijd achter de rug maar waarom denk ik dan specifiek aan hem, waar ik nooit een relatie mee gehad heb. Hij is verder ook nooit een houvast in mijn leven geweest.
Ik snap er echt niks van.
Ik heb hem bewust nog niet opgezocht omdat ik niet weet waarom en wat ik met deze gevoels aan moet.
@meds geen alcohol hier.
@snug ja ik heb hem goed gekend.
@ouwewijsneus daar doe ik ook niet aan.
@ilovefairytales hem een berichtje sturen gaat voor nu nog een stap te ver, ik wil eerst achterhalen waarom ik dit gevoel heb uit het niets.
@courage ik heb idd een rumoerige tijd achter de rug maar waarom denk ik dan specifiek aan hem, waar ik nooit een relatie mee gehad heb. Hij is verder ook nooit een houvast in mijn leven geweest.
Ik snap er echt niks van.
donderdag 17 mei 2018 om 12:37
.
Hij hoeft zelf geen houvast te zijn geweest maar jouw gevoel van verliefdheid wél.
Het geeft je nu iets om op te focussen. Misschien geeft het je hoop, hoop op een goede toekomst. De hormonen die vrijkomen bij een verliefdheid kunnen in het héden heel prettig zijn.
Ik zou me eerder focussen op wat écht in je leven speelt, proberen daarin tot rust te komen.
De verliefdheid hoef je niet weg te drukken maar ik zou er ook niets mee doen.