Schapenvacht stinkt

09-11-2009 07:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn zoontje heeft bij zijn geboorte een echt schapenvachtje van iemand gekregen. Maar het ding stinkt enorm naar schaap, zo'n vettige lucht. Misschien dat sommige van jullie dat wel kunnen waarderen, maar het is zo penetrant dat ik er haast koppijn van krijg. En als Sproetekind er op heeft gelegen, ruikt hij er ook helmaal naar!

Wie weet hoe ik deze geur er het beste uit kan krijgen?
Die van hierboven stinken vreselijk, niet kopen;
half jaar geleden heb ik een schapenvachtje gekocht voor op de bank
ik heb 2 hondjes die allebei hun eigen kleedje hebben op de bank maar helaas vinden duffy en kio (mopshondjes) hun eigen kleedje niet meer goed genoeg :hihi: :@@:
I. het vacht ruikt naar schaap maar nu de honden er ook op liggen gaat ie toch wel wat stinken :-? en hij is toch wat viesgeworden
handige tips hierboven.. met sprays ben ik bang dat dat gaat iriteren op de huid van duffy en kio
Ik kwam sheepy.cc tegen deze website en je kan hem ook in de douche hangen misschien zijn die tips nog wat voor julie, ik weet het anders ook niet
Zero kopen
Wassen kan, in de wasmachine wolwasprogramma met babyshampoo,in een wasbol, en azijn in het wasverzachter bakje.
Niet of licht centrifugeren, en liggend drogen.
beeblik schreef:
20-05-2018 22:23
Wassen kan, in de wasmachine wolwasprogramma met babyshampoo,in een wasbol, en azijn in het wasverzachter bakje.
Niet of licht centrifugeren, en liggend drogen.
Dat kind past echt allang niet meer op dat vachtje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven