Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:12
Ik wilde vandaag babi pangang spek bestellen, is de toko dicht op dinsdag??vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:08Nope. Helemaal straightedge ben ik.
En wokkels eet ik ook al niet meer. Doodsaai.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nu nog wel eens zo geforumd wordt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat IK er niet om moet lachen wil natuurlijk niet zeggen dat er niet ergens op dit forum in een topic wat ik niet aanklik as we speak een groepje vrouwen achter hun schermpjes ligt hinniken van het lachen.
Dat zou ik wel mooi vinden in ieder geval als dat gewoon doorgaat maar dat ik dat gewoon zelf niet meer zie/snap ofzo.
Am Yisrael Chai!

Vroeger kon je altijd lachen om dit forum. Betere tijden hoor.vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:11Mwah. Ik ben nog steeds niet mager, dus dikke kans dat ik er volgende week mee stop.
Hoe dan ook, ik moet best wel eens lachen om dit forum.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:13
Zou maar zo kunnen.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:12Ik kan me dus niet voorstellen dat er nu nog wel eens zo geforumd wordt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat IK er niet om moet lachen wil natuurlijk niet zeggen dat er niet ergens op dit forum in een topic wat ik niet aanklik as we speak een groepje vrouwen achter hun schermpjes ligt hinniken van het lachen.
Dat zou ik wel mooi vinden in ieder geval als dat gewoon doorgaat maar dat ik dat gewoon zelf niet meer zie/snap ofzo.
Geen bijzonderheden

Ver voor middernacht is het hier dood. Ik zat vroeger tot in de late / vroege uurtjes inderdaad jankend van het lachen te forummen. Zag je de andere dag dat het nonstop door was gegaan. Dat zie ik ook al jaren niet meer.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:07Ik was net even een boodschapje doen en vroeg me toen af of de "newbies" ook regelmatig huilend van het lachen achter hun laptop hebben zitten forummen?
Want dat is voor mij de belangrijkste reden dat ik zeg "zo leuk als toen wordt het niet meer". Ik had soms de volgende dag spierpijn omdat ik zo erg gelachen had op het forum. Nou, dat gebeurt me echt al jaaaaaaaaaren niet meer.
En dat wil niet zeggen dat de newbies geen humor hebben, wel dat ze duidelijk andere humor hebben dan ik. (Al merk ik dat natuurlijk tijdens het forummen ook. Opmerkingen waarvan ik zeker weet dat ze toen het startsein zouden zijn voor wie-is-er-nog-adremmer-dan-de-ander vallen nu per definitie totaal verkeerd.)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 21:16
Tsss. Wat heb je aan je Chin.Ind.Spec.Rest. als ze de tent ook nog eens niet open hebben? Belachelijk.
Als ik mijn streefgewicht heb bereikt, ga ik stiekem in mijn eentje een hele bak daarvan leegvreten. Ha!
Ja, dat is dan het enige nadeel van die ouwe garde : hele zwakke magen. Maar wel zuipen als maleiers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Grappig, dit dacht ik afgelopen weekend nog. Eerste pinksterdag, om 23 uur waren er nog maar 5 actieve topics. En dan niet actief, maar af en toe een bericht.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:13Ver voor middernacht is het hier dood. Ik zat vroeger tot in de late / vroege uurtjes inderdaad jankend van het lachen te forummen. Zag je de andere dag dat het nonstop door was gegaan. Dat zie ik ook al jaren niet meer.
Er is ook niks geplakt. Dus geen ophef. Men is vrij om zelf linkjes aan te klikken zoals ik het zie ( dit laatste zet ik er maar bij anders krijg je weer: omdat jij een fossiel bent bepaal jij niet dat..... enzovoortspatatjedubbelmayo schreef: ↑22-05-2018 21:12Nou, er werd van alle kanten gesmeekt om dat plaatje niet te plakken.

Geen bijzonderheden

fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 21:12Ik kan me dus niet voorstellen dat er nu nog wel eens zo geforumd wordt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat IK er niet om moet lachen wil natuurlijk niet zeggen dat er niet ergens op dit forum in een topic wat ik niet aanklik as we speak een groepje vrouwen achter hun schermpjes ligt hinniken van het lachen.
Ik vind het songfestivaltopic en afgelopen zaterdag het topic over de bruiloft wél nog heel erg leuk. Niet slappe lach leuk, al kan dat af en toe wel nog bij dat soort topics.

Vandaar die zwakke magen. Maagzweren.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:16Ja, dat is dan het enige nadeel van die ouwe garde : hele zwakke magen. Maar wel zuipen als maleiers.
blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:16Ja, dat is dan het enige nadeel van die ouwe garde : hele zwakke magen. Maar wel zuipen als maleiers.

Geen bijzonderheden

Ik ben van ruim na 2000, maar man wat heb ik hier wel gelachen, tranen met tuiten. Een hele middag ooit over foute muziekjes, geweldig. En nog veel vaker.
Maar tegenwoordig is er veel veranderd. Eigenlijk na die zgn "update" van de website toen er telkens van die gele helmen waren. De afgelopen update heeft het nog weer erger gemaakt. Voeg daarbij het steeds debielere moderator beleid en de toegenomen hatelijkheid onderling en het forum is lang niet zo leuk als het ooit was. Ook ooit nog na 2000.
Maar tegenwoordig is er veel veranderd. Eigenlijk na die zgn "update" van de website toen er telkens van die gele helmen waren. De afgelopen update heeft het nog weer erger gemaakt. Voeg daarbij het steeds debielere moderator beleid en de toegenomen hatelijkheid onderling en het forum is lang niet zo leuk als het ooit was. Ook ooit nog na 2000.
Die van mij is een jaar dicht geweest. Zag net een recensie dat ze bedorven vlees hadden gekregen....maar hun bps is zó lekker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 mei 2018 om 21:18
Toen je nog niet mobiel kon forummen ben ik weleens eerder dan gepland naar huis gegaan om niets van de rel en de fun te missenblijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 21:13Ver voor middernacht is het hier dood. Ik zat vroeger tot in de late / vroege uurtjes inderdaad jankend van het lachen te forummen. Zag je de andere dag dat het nonstop door was gegaan. Dat zie ik ook al jaren niet meer.

Geen bijzonderheden

dinsdag 22 mei 2018 om 21:18
Je ziet spoken.Moiren’ schreef: ↑22-05-2018 21:11Er dreigt een rel en wie komt daar met gestrekt been inzetten (om jouw woorden maar te gebruiken). Ja juist, jij. OP geen enkel ander moment ben je op Napraat, totdat jij denkt dat je kan rellen en maakt dan ook nog eens opmerkingen tegen mensen die werkelijk nergens over gaan.
Dan kan je inderdaad wat verwachten.
Ik eet geen suiker, die lollig mag je houden. Vast wel ergens ruimte voor.
De enige die nu wil rellen is dat ben jij. Ik adviseerde haar alleen maar, dat het niet handig is dat ze zo binnenkomt. Thats all! Ik snap je agressie echt niet! Het gaat namelijk nergens over. Ik ben vaak genoeg op napraat als ik het onderwerp leuk vindt en ik kan erover meepraten.
dinsdag 22 mei 2018 om 21:19
+1
Ik moest zelfs om mijn eigen grappen lachen in het ESF-topic, kun je nagaan

Tjezus, wat vals
Moet je wel opschieten. De ouderwetse Chinees is geen lang leven meer beschoren zag ik op tv. Ze gaan een voor een dicht.vrouwjagersma schreef: ↑22-05-2018 21:16Tsss. Wat heb je aan je Chin.Ind.Spec.Rest. als ze de tent ook nog eens niet open hebben? Belachelijk.
Als ik mijn streefgewicht heb bereikt, ga ik stiekem in mijn eentje een hele bak daarvan leegvreten. Ha!

Je adviseerde niet.Ttass schreef: ↑22-05-2018 21:18Je ziet spoken.
De enige die nu wil rellen is dat ben jij. Ik adviseerde haar alleen maar, dat het niet handig is dat ze zo binnenkomt. Thats all! Ik snap je agressie echt niet! Het gaat namelijk nergens over. Ik ben vaak genoeg op napraat als ik het onderwerp leuk vindt en ik kan erover meepraten.