Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 8)

vrijdag 16 maart 2018 om 18:13

Het vervolg op deel 7 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie. 
Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom
Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.
Wees welkom
Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
| Naam | NOD | 
|---|---|
| baby12345 | 3 juli | 
| JuffrouwToos | 5-7 juli | 
| Appeltje-- | 6-9 juli | 
| Stippeltjesbehang | 12 juli | 
| Shonan | 12-14 juli | 
| Edsheeran | 16 juli | 
| OkkiePetite | 17 juli | 
| Maris86 | 19 juli | 
| pindaeter | 16/23 juli | 
| Maya88 | 26/28 juli | 
| arcticfox1 | 27/28 juli | 
| Vlindertjezs | 28 juli | 
| wonderwens89 | 28 juli | 
| Bloomaday | 1 augustus | 
| DEM89 | 6 augustus | 
| Tulpenveld_1 | ??? | 
| August18 | ??? | 
| Juffiejuffie | ??? | 
| TB84 | ??? | 
                                    moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:45

Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account

Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
  55.14% gewijzigd

woensdag 23 mei 2018 om 18:12

Ik kan kan het inderdaad ook zo veel gemakkelijker loslaten wanneer ik ongesteld ben geworden!AmericanGirl1983 schreef: ↑23-05-2018 16:04Hoi dames,
Een paar maanden geleden heb ik ook even op dit forum gezeten, alleen vanwege privé omstandigheden en omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn ben ik alleen af en toe een beetje blijven meelezen. Ik merk alleen dat "het te veel mee bezig wil zijn" alleen lukt wanneer je ongesteld bent geworden, maar zodra je op het wachtbankje beland je die knop toch niet zo makkelijk kan omzetten. Mijn concentratie is minder... jullie kennen het vast wel.
Nu ben ik al een tijdje bezig met temperaturen. Ik vind dit een eenvoudige manier om mijn cyclus een beetje te voorspellen. Ik zit op 9 dpo en mijn temperatuur is 37.2 dus dat is goed, als zegt dat nog helemaal niks over een eventuele zwangerschap.
Verder weinig klachten, beetje hoofdpijn, beetje buikpijn maar dat heb ik ook wanneer de rode duivels eraan komen.
Het enige wat echt totaal anders is, is dat ik zachte grotere borsten heb. Gevoelig zijn ze altijd wel voor mijn NOD, maar nu zijn ze echt groter. Mijn vriend zei gister zelfs: jeetje wat heb je dikke tetten hahahaa...
Het is moeilijk om nog niet te gaan testen (wat waarschijnlijk veel te vroeg is) maar ik ben zo nieuwsgierig.
Toen ik net zwanger was (wel miskraam op 8 weken) had ik ook wel duidelijk pijnlijke én grotere borsten. Kan een teken zijn... maar ook niet natuurlijk. Ik duim voor je

woensdag 23 mei 2018 om 20:18

overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Kom je wel terug foodies? Altijd fijn kletsen met je!
                    Kom je wel terug foodies? Altijd fijn kletsen met je!

woensdag 23 mei 2018 om 21:04

O nee hè dat wordt even heel lastig bijhouden met andere namen straks, vind het nu soms al lastig om bij te houden wie wat schrijft etc.
Is dit verplicht om anoniem gezet te worden en andere naam te kiezen?
Hier enorme lage buikpijn en rugpijn. En enorm gespannen gevoel. Vandaag twee keer een ovu test gedaan en die loopt op maar is nog niet positief. Ik gok vrijdag eisprong.
                    Is dit verplicht om anoniem gezet te worden en andere naam te kiezen?
Hier enorme lage buikpijn en rugpijn. En enorm gespannen gevoel. Vandaag twee keer een ovu test gedaan en die loopt op maar is nog niet positief. Ik gok vrijdag eisprong.

woensdag 23 mei 2018 om 22:10

Voor mij was het vooral dat je nu nog een "anoniem5236842" krijgt wanneer je je laat anonimiseren. Als iemand dan later achter mijn nick komt en denkt ooh ik google even op s.p.ringt.ouw en even neuzen wat ze heeft gezegd kunnen ze t niet vinden. Ik heb best persoonlijke dingen gedeeld over mij en man.
Vanaf vrijdag word je account bevoren als je je wil anonimiseren. Dus Google je dan nickname+viva krijg js al die oude berichten nog terug gevonden. En dat wilde ik niet :p vandaar!
Zeezoutboter, lekker! Haha welkom terug! Zal indd even flink wennen zijn hoor al de nieuwe namen.
                    Vanaf vrijdag word je account bevoren als je je wil anonimiseren. Dus Google je dan nickname+viva krijg js al die oude berichten nog terug gevonden. En dat wilde ik niet :p vandaar!
Zeezoutboter, lekker! Haha welkom terug! Zal indd even flink wennen zijn hoor al de nieuwe namen.

donderdag 24 mei 2018 om 05:15

Poeh wat een gedoe zeg met die nieuwe wetgeving.. ga me er vandaag ff in verdiepen..
Enfin.. ik heb gister nog het ziekenhuis gebeld dat ik t niet vertrouw en smiddags belde de gynaecoloog dat ik bloed mocht laten prikken.. al denk ik nu, dat ik gewoon een week te vroeg ongesteld ben geworden.. bloeding is iets heviger geworden.. wat ik dus nog nooooooit heb gehad dat ik te vroeg ben..
Hopelijk weet ik morgen meer..
                    Enfin.. ik heb gister nog het ziekenhuis gebeld dat ik t niet vertrouw en smiddags belde de gynaecoloog dat ik bloed mocht laten prikken.. al denk ik nu, dat ik gewoon een week te vroeg ongesteld ben geworden.. bloeding is iets heviger geworden.. wat ik dus nog nooooooit heb gehad dat ik te vroeg ben..
Hopelijk weet ik morgen meer..

donderdag 24 mei 2018 om 07:06

donderdag 24 mei 2018 om 08:26

Best lastig, zo alle nieuwe namen!
Ik ga mijn naam niet veranderen, denk dat ik anoniem genoeg ben zo.
@Roffa, wat jammer dat je van de bank gevallen bent! Ik had het je zo gegund!
Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en heb vanochtend een digitale test van CB gedaan, die gaf 2-3 weken zwanger aan (rekent vanaf bevruchting).
Ik zal dit topic daarom niet langer ‘vervuilen’. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! En ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.
Ik kom af en toe nog wel even spieken om te zien hoe het met jullie gaat.
                    Ik ga mijn naam niet veranderen, denk dat ik anoniem genoeg ben zo.
@Roffa, wat jammer dat je van de bank gevallen bent! Ik had het je zo gegund!
Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie en heb vanochtend een digitale test van CB gedaan, die gaf 2-3 weken zwanger aan (rekent vanaf bevruchting).
Ik zal dit topic daarom niet langer ‘vervuilen’. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! En ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.
Ik kom af en toe nog wel even spieken om te zien hoe het met jullie gaat.

donderdag 24 mei 2018 om 08:37

Maya hoe gaat het met je testdrang?
Ik begin ongedurig te worden. Heb al drie dagen licht bruin bloed verlies en best wel wat krampen. Ik heb alleen altijd een cyclus van 34 dagen. Zit nu op dag 28. Hoop niet dat dit betekent dat ik van het bankje af ben. Daardoor kan in mij bijna niet inhouden met testen.
                    Ik begin ongedurig te worden. Heb al drie dagen licht bruin bloed verlies en best wel wat krampen. Ik heb alleen altijd een cyclus van 34 dagen. Zit nu op dag 28. Hoop niet dat dit betekent dat ik van het bankje af ben. Daardoor kan in mij bijna niet inhouden met testen.