Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
JollyRider schreef:
25-05-2018 19:13
Lees rustig artikel 13 van de AVG eens, en graag daarna een antwoord op mijn vraag
Ben benieuwd (O)
Wat is de wettelijke termijn dat ze daar op moeten reageren? 4 weken?
jamaarhoe wijzigde dit bericht op 25-05-2018 20:25
16.51% gewijzigd
Een zebra is geen paard met strepen
'Leidinggevende functie in de zorg' is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Spammerdespam: topics/new
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Beste moderator,

Ik weet niet of ik in dit topic goed zit met mijn probleem, dat als eerste.

Maar ik kan geen privéberichten ontvangen, tenzij ik de eerste ben die een bericht gestuurt. Volgens mijn profiel zou ik gewoon berichten moeten kunnen ontvangen, maar op zowel mijn gsm, tablet en laptop zie ik ze niet in mijn inbox verschijnen. Degene die het stuurt ziet het wel verdwijnen uit zijn postvak uit.

Ik kan ze dus wel sturen en anderen kunnen ook op mij reageren, maar niemand kan als eerste contact met mij opnemen. Hopelijk kan iemand van jullie dit probleem voor mij oplossen.

Alvast bedankt
dat komt door die extra tekens achter je naam
Het topic 'Te langzaam werken, verwijtbaar werkloos???' is verwijderd ivm dubbel topic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

rozamunda schreef:
26-05-2018 12:00
dat komt door die extra tekens achter je naam

Ah zo. Dan snap ik in ieder geval hoe het komt :)
Aangezien mijn vraag een beetje is ondergesneeuwd op het GDPR/AVG op het Viva Forum-topic en het erop lijkt dat jullie daar niet meer reageren nog maar een keertje hier:
CommunityManagerViva schreef:
23-05-2018 10:52
Accounts die twee jaar niet zijn gebruikt, worden binnenkort automatisch geanonimiseerd.
Wat verstaan jullie onder twee jaar niet gebruikt?
Niets gepost? Of niet ingelogd?
anoniem_12567 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 14:46
13.07% gewijzigd
zazamaenade schreef:
25-05-2018 17:27
Wat betekent dit voor de mensen die gisteren en eergisteren op anoniem zijn gegaan ?
Krijgen die alsnog een onherkenbare nickname in plaats van het herkenbare nummer ?
Daar ben ik ook benieuwd naar, ik ben daar een van.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2018 14:52
Reden: off-topic
99.14% gewijzigd
nounou
De volgende topics zijn verwijderd ivm met afstudeeronderzoekje:
-Help mij afstuderen!
-Hulp gevraagd! (Help mij afstuderen)
-Studeren met depressie of angststoornis

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2018 14:55
Reden: toevoeging
11.11% gewijzigd

ika35 schreef:
26-05-2018 14:42
Aangezien mijn vraag een beetje is ondergesneeuwd op het GDPR/AVG op het Viva Forum-topic en het erop lijkt dat jullie daar niet meer reageren nog maar een keertje hier:

Wat verstaan jullie onder twee jaar niet gebruikt?
Niets gepost? Of niet ingelogd?
Beste Ika35,

Goede vraag. We hebben je vraag neergelegd bij de technische dienst, maar we hebben nog geen antwoord. We komen erop terug.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Misschien is mijn vraag ook ondergesneeuwd.

CommunityManagerViva schreef:
25-05-2018 09:39
Beste forummers,

Hier vind je de bijgewerkte privacyverklaring vanuit Sanoma die vanaf vandaag geldt: https://www.sanoma.nl/privacy-en-cookiebeleid/

Meer informatie kun je hier lezen: https://www.sanoma.nl/klantenservice/1767-40_privacy/

Ik kom later vandaag nog bij jullie terug op de kwestie rondom de nicknames.

Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
missie_m schreef:
25-05-2018 10:42
Maar waar komt het in het kort op neer?

Kunnen we onder onze nick veilig blijven forummen, kan ons mailadres verborgen blijven voor derden?
LOEP ME MAAR aub.
Op anoniem graag.
ennz00 schreef:
26-05-2018 23:15
Op anoniem graag.
Waarom eerst nog allerlei maanden oude topics uppen?
Op anoniem aub
Over dat anonimiseren na twee jaar ... kunnen er uitzonderingen gemaakt worden?

Mylene Valerie bijvoorbeeld? Deze maand is het alweer twee jaar geleden dat ze overleed. Ik zou het afschuwelijk vinden als ze nu niet meer genoemd wordt bij haar berichten. Ze heeft hier zoveel nagelaten. Wie kooktips zoekt via Google, komt vaak hier bij berichten van MV terecht. Ikzelf word daar altijd blij van. En ontroerd. Haar naam hoort hier.

Ik ben vast niet de enige die er zo over denkt.
yette schreef:
27-05-2018 07:25

Mylene Valerie bijvoorbeeld? Deze maand is het alweer twee jaar geleden dat ze overleed. Ik zou het afschuwelijk vinden als ze nu niet meer genoemd wordt bij haar berichten. Ze heeft hier zoveel nagelaten. Wie kooktips zoekt via Google, komt vaak hier bij berichten van MV terecht. Ikzelf word daar altijd blij van. En ontroerd. Haar naam hoort hier.

Mooi voorstel, helemaal mee eens.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
yette schreef:

Eens!
yette schreef:

Ook eens!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Alixane schreef:
27-05-2018 07:42
Mooi voorstel, helemaal mee eens.
je kan haar toch herdenken met haar naam? Iedereen die haar kent weet over wie het gaat. Ik zie niet in waarom haar postgeschiedenis moet blijven bestaan na haar overlijden. Niet alleen de leuke dingen maar ook de moeilijke blijven dan zonder dat ze hier zelf iets over te zeggen heeft.
Zomerliefhebbers kan dicht. Nieuwe aangemaakt.
Geen bijzonderheden
Anoniem graag!
Anoeniem aub!
mod ik wil het topic “vraag van 13 jarig nichtje” onder jullie aandacht brengen. er wordt in dit topic expliciet seksueel gedrag van een minderjarig kind benoemd. Naast dat ik denk dat het een trolltopic is geeft het een heel fout beeld over seksualiteit en kinderen en neigt het naar een fap topic voor pedoseksuelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven