ik wil seks, maar..

28-05-2018 08:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu ongeveer 3 weken een vriend, en ik zeg het maar gelijk: ik kan me niet meer inhouden en ik wil seks met hem. ik voel me gewoon zo opgewonden als ik naast hem in bed lig. maar ik ben gelovig en volgens mijn geloof is het normaal dat je seks hebt na het huwelijk, heeft iemand dit probleem ook? ik weet niet zo goed wat ik moet doen..

seks voor het huwelijk?

Totaal aantal stemmen: 70

ja (86%)
nee (14%)
lise1985 schreef:
28-05-2018 15:15
Dat moet je niet vragen, maar eisen.
Gezellig contractje opstellen anders? Met aandrang vragen of eisen... het zit hem in nuances ;-) zolang de sfeer er niet onder lijdt.
Charles_Gentle28 schreef:
28-05-2018 16:30
Gezellig contractje opstellen anders? Met aandrang vragen of eisen... het zit hem in nuances ;-) zolang de sfeer er niet onder lijdt.
Zo bedoelde ik het niet. Maar het moet ook geen optie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'ja' gestemd maar ben niet gelovig. Het hangt er vind ik ook van av hoe gelovig je bent en of je van plan bent om dit geloof te volgen.
Als het erge consequenties kan hebben, bijvoorbeeld je ouders komen er achter en je word uit huis gezet, dan zou ik het niet doen.
Krijg je spijt denk je wanneer je het wel doet en hij maakt het uit? Dan ook niet doen.
Onze tijd is nu.
lise1985 schreef:
28-05-2018 16:44
Zo bedoelde ik het niet. Maar het moet ook geen optie zijn.
Ja, akkoord. Het hoort eigenlijk een evidentie te zijn...
Religie of “geloof” is eigenlijk een vrij kinderlijk iets. Nu begin je er waarschijnlijk overheen te groeien en zie je dat je niet per se door vooropgezette brandende hoepels hoeft te springen om je “spiritueel” te voelen. Het bedrijven van gepassioneerde liefde, seks en het lezen van boeken geeft een veel intensere ervaring. In het pantheïsme is dat volledig toegestaan. Pantheïsten hebben geen lijsten van verboden boeken (christendom) en ontmoedigen niet het lezen van boeken of studeren (islam). Ook seks is toegestaan in het pantheïsme!
lise1985 schreef:
28-05-2018 10:02
Ja hoor, seks na het huwelijk is vrij normaal. Seks voor het huwelijk ook hoor. Maar als jullie pas drie weken bij elkaar zijn, zou ik, ongeacht het geloof, sowieso wel even wachten.
Hoezo wachten? Wij hebben 5 dagen gewacht en zijn er sindsdien al jarenlang niet meer mee gestopt. Waar is die wachttijd precies goed voor?
Hel en verdoemenis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven