Is hij wel hetero?
maandag 28 mei 2018 om 20:59
Drie dagen geleden ben ik op date geweest met een jongen die ik heb ontmoet via Tinder. We hebben veel gemeen en het was erg gezellig. Wel ben ik achteraf een beetje gaan nadenken over wat er allemaal is gezegd (zoals veel mensen doen denk ik, na een date). We hadden het een beetje over politiek, en hij zei tussen neus en lippen door dat hij Thierry Baudet erg knap vindt. Iets later vroeg hij of m’n ogen groen waren, waarop ik ja zei. Hij zei dat hij ze mooi vond en dat zijn muziekleraar ook groene ogen heeft en hij hem “zou doen”. Ik zei dat ik het goed vond dat hij dit gewoon durft te zeggen, aangezien veel jongens het gevoel hebben dat dat not done is. Toen zei hij, nou ja ik kan ook gewoon bi zijn. Dus ik vroeg, ben je dat? En toen zei hij van niet. Dat hij op z’n 16e een beetje had geexperimenteerd, maar tot de conclusie was gekomen dat het niets voor hem was.
Ik weet niet precies wat ik wil bereiken met deze post, maar ik vraag me af hoe anderen hier tegenaan kijken. Denken jullie dat hij tóch bi/homo is? Even een beetje context: we zijn allebei 21. Hij is een heel open persoon, kan soms vrij uitbundig zijn volgens mij, praat heel makkelijk en schaamt zich niet snel.
Ik weet niet precies wat ik wil bereiken met deze post, maar ik vraag me af hoe anderen hier tegenaan kijken. Denken jullie dat hij tóch bi/homo is? Even een beetje context: we zijn allebei 21. Hij is een heel open persoon, kan soms vrij uitbundig zijn volgens mij, praat heel makkelijk en schaamt zich niet snel.
maandag 28 mei 2018 om 21:08
Is het een probleem dan als hij biseksueel zou zijn ?
Zelf zou ik het een groter probleem vinden dat hij Thierry Baudet knap vindt.
Mén wat is dat toch een kwallebal. Maar goed
Ik zou een ruimdenkende jongen leuker vinden dan een bemoste standaard-hetero.
Als hij homoseksueel zou zijn wordt het niets, natuurlijk.
Ga een beetje flirten, zoenen, wat je maar wilt, dan merk je het vanzelf.
Mén wat is dat toch een kwallebal. Maar goed
Ik zou een ruimdenkende jongen leuker vinden dan een bemoste standaard-hetero.
nounou
maandag 28 mei 2018 om 21:14
zazamaenade schreef: ↑28-05-2018 21:08Is het een probleem dan als hij biseksueel zou zijn ?
Mén wat is dat toch een kwallebal. Maar goed![]()
Nou ja.. dat dus..
maandag 28 mei 2018 om 21:18
Heb je wel gelijk in jazazamaenade schreef: ↑28-05-2018 21:08Ik zou een ruimdenkende jongen leuker vinden dan een bemoste standaard-hetero.
maandag 28 mei 2018 om 21:22
maandag 28 mei 2018 om 21:25
Dit.
Als hij zijn muzieklerares zou willen of kunnen " doen", dan was TO waarschijnlijk gevlogen.
maandag 28 mei 2018 om 21:25
Hmm... Dit is inderdaad zeker iets om over na te denken, want nu je het zo zegt lijkt het er achteraf wel een beetje op inderdaad
maandag 28 mei 2018 om 21:27
Nu heb ik het liedje in mijn hoofd... bedankt he
maandag 28 mei 2018 om 21:31
Erg vreemd. Maar goed, er zijn altijd mensen die dat mysterieus of intrigerend vinden. Dan ga je gewoon lekker nog een keer op date, je hebt niets te verliezen.
Ikzelf hou niet van vaag gedoe, zweverigheid, eromheendraaierij of interessantdoenomniks. Ik hou van duidelijkheid. Dus zelf zou ik zeggen...next.