Groot verdriet om breuk

01-06-2018 20:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Mijn nu ex vriend en ik hebben elkaar leren kennen op het cruisschip waar wij allebei werkte, we waren eerst bevriend en daarna kregen we een relatie en hebben we samen de keuze gemaakt om ook een kamer te delen.
We hadden nooit problemen ook niet toen we een kamer deelde, we maakte elkaar blij en waren ook al plannen aan het maken voor wanneer we van het schip afgingen voor wat we konden doen in de vakantie (hij is roemeens).
We waren al een langere tijd verder toen ik kreeg te horen dat ik naar huis moest voor een medische reden dat was zwaar voor ons beide helemaal omdat we zoveel dingen aan het plannen waren voor op het schip en daarna.
We hadden beide nog een lange tijd te gaan op het schip dus het maakte het extra lastig voor ons.
We hadden bijna elke dag contact met elkaar, stuurde elkaar veel foto’s en belde elkaar regelmatig.
Ik was zijn eerste relatie waar hij zo serieus mee was en moeite voor deed.
In de tussentijd werkte ik om extra geld te hebben voor wanneer hij klaar was.

Mijn verjaardag was in april en zonder het tegen me te zeggen is hij eerder van het schip afgegaan om me te kunnen verassen, hij zat voor een weekje bij zn zus in Duitsland en had ondertussen contact met mijn broertje erover.
Hij kwam speciaal op me verjaardag naar nederland toe en had zelfs moeite gedaan om een ketting voor me te kopen.
Het was voor mij het mooiste cadeau ooit dat iemand zoveel moeite deed om me te verassen,
In de tijd dat hij hier was moest ik ook soms werken maar in de avond deed ik zoveel mogelijk met hem, we zijn nog uit eten gegaan naar het strand en we maakte nog veel meer plannen voor wanneer ik mee naar Roemenie zou gaan (dat was het plan al toen we nog op het schop zaten) hij had zelfs een cursus roemeens voor me gekocht om het makkelijker te maken.
Op zondag had ik een vrije dag zijn we naar het strand geweest hadden daar veel plezier nog gezellig wat gedronken en veel gesproken over al onze plannen samen. In de avond ook nog leuke dingen gedaan en op Maandag moest ik weer werken.
Hij slaapt tot ongeveer 12 uur stuurde me nog een bericht met goedemorgen heeft nog met me broertje gesproken, en toen me moeser rond 5 uur thuiskwam was hij weg.
Hij had al zijn spullen weer ingepakt en is terug naar Duitsland gereden.
Ik kreeg eigenlijk alleen een berichtje met sorry dat ik het zo deed en dat is het.

Ik weet dat er iets is maar ik weet niet wat hij zei op Zondag nog dat hij van me houd en me heel erg heeft gemist en op Maandag was hij weg, de enige reden waarom hij niks zegt tegen me is als hij moet liegen over iets want dat wil hij niet.
Hij bekijkt al mijn foto’s die ik online zet want dat kan ik zien en hij schijnt ook me te volgen op dingen.
Ik heb een paar dagen terug nog contact met hem gehad en dan geeft hij meteen aan dat het niet goed met hem gaat en dat dit niet makkelijk voor hem is maar aan de andere kant zegt hij ook dat het klaar is.
Ik kan alleen maar huilen en denk de hele dag aan hem we waren al een langere tijd samen en hadden echt plannen voor een toekomst samen.
Ik ben begonnen met sporten om me beter te voelen ga ook zo veel mogelijk uit weer maar blijf hem missen en weet ook dat hij me ook mist en op me account blijft kijken.

Sorry van het lange verhaal maar het zit me echt dwars want hij zegt veel verschillende dingen en doet ook verschillende dingen waardoor het allemaal niet klopt, ik weet dat hij bang is om me kwijt te raken.
Ik heb al met mensen erover gesproken en iedereen zegt al van het klopt niet.

Nou dit is mijn verhaal en ik hoop dat iemand misschien wat tips heeft met wat ik ermee kan doen.
Note to zelf; Geen 2 dingen tegelijk willen doen

Sorry TO
geloof hem maar als hij zegt dat het klaar is
S-Meds schreef:
01-06-2018 21:02
geloof hem maar als hij zegt dat het klaar is
Hij heeft nooit echt gezegd dat het klaar is zo kwam het over hij zegt verschillende dingen en spreekt zichzelf ook tegen met dingen
Kellebelles schreef:
01-06-2018 21:10
Hij heeft nooit echt gezegd dat het klaar is zo kwam het over hij zegt verschillende dingen en spreekt zichzelf ook tegen met dingen
in de Op zeg je dit: maar aan de andere kant zegt hij ook dat het klaar is.

als mensen verschillende dingen zeggen moet je kijken naar het gedrag. het gedrag is dat het uit is. het is dus uit. Jammer maar gaat wel over
Hij zegt dat hij weg is gegaan omdat hij anders over iets tegen je zou moeten liegen?
Geeft wel te denken.
There is always something happening, and it's usually right now
Hij heeft een nieuw vakantieliefje op die boot.
Of er één gehad.

Uithuilen en doorgaan.

En je hebt écht geen zin in het leren van Roemeens.
Een taal die behalve Roemenen niemand spreekt.
waar had hij het over met je broertje?
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
01-06-2018 21:33
waar had hij het over met je broertje?
Over veel dingen hij wou me broertje leren kennen maar ook afspraken om naar nederland te komen om me te verassen
In ieder stadje een ander schatje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven