Dilemma

01-06-2018 21:13 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al bijna 30 jaar samen, 3 pubers en sinds een paar jaar ben ik onrustig en weet ik niet of ik nog samen verder wil. Dit heb ik begin dit jaar aangegeven , mijn man schrok en herkent dit niet, hij wijt dit aan de overgang.
Ook nog een ander, ook getrouwd, leren kennen, vreemd gegaan, maar de beslissing genomen om voor thuis te gaan en we hebben geen contact meer. Mijn man weer van deze verhouding niets.
Ik ben onder behandeling bij een psycholoog, alleen kom ik er niet uit. Dit helpt.

Deze zomer ben ik jarig. Ik wil graag van de trouwringen van mijn ouders een ring laten maken met 3 diamantjes. Dit is erg duur. Nu twijfel ik, kan ik dit dure cadeau van mijn man aannemen terwijl ik niet weet of ik bij hem wil blijven? De kans op een scheiding is nog steeds aanwezig.

Geef ik niet een verkeerd signaal af als ik deze ring accepteer?
Spaar het geld van die ringen uit en steek het in relatie-therapie.
En ga samen uitvissen of jullie nog een relatie hebben.

En schrijf je alvast in bij de woningbouw.
Bedankt voor alle eerlijke (en pijnlijke) reacties.

We gaan binnenkort in relatietherapie, maar eerst moet de puinhoop in mijn eigen hoofd opgelost. Ik moet eerst aan mijzelf werken en dan aan ons samen, dit was ook het advies van de psycholoog, die weet wel van mijn affaire.
betaal zelf de ring?
Hebzinineten schreef:
01-06-2018 21:51
Bedankt voor alle eerlijke (en pijnlijke) reacties.

We gaan binnenkort in relatietherapie, maar eerst moet de puinhoop in mijn eigen hoofd opgelost. Ik moet eerst aan mijzelf werken en dan aan ons samen, dit was ook het advies van de psycholoog, die weet wel van mijn affaire.
Dat is denk ik verstandig, heb je het met de psycholoog ook gehad over het vertellen van vreemdgaan een jaar na dato? Wat dat met een mens kán doen? Succes ermee, ik hoop dat je zover komt dat je daadwerkelijk tot openheid komt. En laat die trouwringen versmelten om een andere reden en regel het zelf. Niet door hem laten geven, het zijn de trouwringen van jouw ouders en daar doe je zelf maar wat mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-06-2018 21:33
Zij

Hij weet er niets van.
Met hij bedoel ik de andere getrouwde meneer.

Heeft hij besloten om voor het thuisfront te kiezen of zij, want mannen verlaten niet zo snel hun vrouw.
Gatekeeper* schreef:
01-06-2018 21:59
Met hij bedoel ik de andere getrouwde meneer.

Heeft hij besloten om voor het thuisfront te kiezen of zij, want mannen verlaten niet zo snel hun vrouw.
Oh zo! Sorry.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hebzinineten schreef:
01-06-2018 21:37
Nee, dat is mijn aanname.
Mijn man twijfelt niet aan onze relatie, hij wil met mij verder. Ik twijfel, al een hele poos. Deze twijfel heb ik altijd weggedrukt, tropenjaren met 3 jonge kinderen, mantelzorger voor zieke ouders. En nu is er rust en kom ik aan mijzelf toe. Met alle twijfels, gevoelens.
Ben je al eens lekker rustig met je blote kont in een bak ijswater gaan zitten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
01-06-2018 22:04
Ben je al eens lekker rustig met je blote kont in een bak ijswater gaan zitten?
hoe lang moet dat
S-Meds schreef:
01-06-2018 22:07
hoe lang moet dat
Tot het ijs gesmolten is.
Dan kom je van een koude kont thuis.
S-Meds schreef:
01-06-2018 22:07
hoe lang moet dat
Tot de jeuk over is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hij zit er in!
S-Meds schreef:
01-06-2018 22:26
hij zit er in!

:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven