Licht streepje en verhoging!!
zondag 3 juni 2018 om 12:24
zondag 3 juni 2018 om 12:29
zondag 3 juni 2018 om 12:32
Normale lichaamstemperatuur is 37 graden.
Bij 37,5tot 38 heb je verhoging en vanaf 38 graden koorts.
Dat je verhoging hebt zegt niets.
Als je een lichte streep ziet ben je zwanger.
Als het tenminste een echte streep is en geen indroogstrerp of ik wil zo graag een streep zien dus zie ik mij inbeeld dat het een streep is streep is.
Bij 37,5tot 38 heb je verhoging en vanaf 38 graden koorts.
Dat je verhoging hebt zegt niets.
Als je een lichte streep ziet ben je zwanger.
Als het tenminste een echte streep is en geen indroogstrerp of ik wil zo graag een streep zien dus zie ik mij inbeeld dat het een streep is streep is.
zondag 3 juni 2018 om 12:35
Je berichtje kwam wat hyper over, door de uitroeptekens en combi van zaken. Alsof je elke dag je temperatuur bij houdt.
Maar, ik snap je vraag. Een licht streepje betekent zeker weten zwanger!
Alleen wel heel pril, dus er is een kans dat het een net bevruchte eicel is. Daar kan nog best wat in misgaan. Gun jezelf even een paar dagen wennen, doe dan nog eens een test. Als de streep donkerder wordt, is dat goed nieuws.
Voor nu, gefeliciteerd!
Alleen wel heel pril, dus er is een kans dat het een net bevruchte eicel is. Daar kan nog best wat in misgaan. Gun jezelf even een paar dagen wennen, doe dan nog eens een test. Als de streep donkerder wordt, is dat goed nieuws.
Voor nu, gefeliciteerd!
Hips, hopsakee en pierlala.
zondag 3 juni 2018 om 12:53
Ik dacht dat bevruchting van de eicel nog geen hcg afstaat..pas na innestelingMerl0t schreef: ↑03-06-2018 12:35Je berichtje kwam wat hyper over, door de uitroeptekens en combi van zaken. Alsof je elke dag je temperatuur bij houdt.
Voor nu, gefeliciteerd!
zondag 3 juni 2018 om 12:55
Als je al niet capabel genoeg bent om de handleiding van een zwangerschapstest te lezen, hoe wil je dan een kind groot krijgen?
zondag 3 juni 2018 om 13:01
Dat klopt ook. Pas na de innesteling komt er hcg vrij. Het zou dus pril na de innesteling kunnen zijn, maar bij sommige vrouwen is er ook na het uitblijven van de menstruatie een lage hcg waarde en dus een licht streepje. Over een paar dagen nog eens testen.yourlocalhero schreef: ↑03-06-2018 12:53Ik dacht dat bevruchting van de eicel nog geen hcg afstaat..pas na innesteling![]()
zondag 3 juni 2018 om 13:05
Er gaat een irritant verkoudheidsvirus rond, denk dat je daar wat last van hebt als je 37.5 hebt en je niet zo lekker voelt. Had ik een paar dagen geleden ook last van.
Die zwangerschapstest kan betekenen dat je zwanger bent (of bent geweest, afhankelijk van waar in je cyclus je zou zitten). Zoals iemand al zei, als je over een paar dagen een donkerder streep hebt dan kun je concluderen dat je echt zwanger bent. En dan nog is het tot 40 (of 42 eigenlijk) weken afwachten wat dat oplevert.
Voorzichtig gefeliciteerd.
Die zwangerschapstest kan betekenen dat je zwanger bent (of bent geweest, afhankelijk van waar in je cyclus je zou zitten). Zoals iemand al zei, als je over een paar dagen een donkerder streep hebt dan kun je concluderen dat je echt zwanger bent. En dan nog is het tot 40 (of 42 eigenlijk) weken afwachten wat dat oplevert.
zondag 3 juni 2018 om 13:12
Eerder 36-38 weken.Erizon schreef: ↑03-06-2018 13:05Er gaat een irritant verkoudheidsvirus rond, denk dat je daar wat last van hebt als je 37.5 hebt en je niet zo lekker voelt. Had ik een paar dagen geleden ook last van.
zondag 3 juni 2018 om 13:55
Klopt.yourlocalhero schreef: ↑03-06-2018 12:53Ik dacht dat bevruchting van de eicel nog geen hcg afstaat..pas na innesteling![]()
Na de innesteling is het evengoed een pas bevruchte eicel.
Hips, hopsakee en pierlala.