Neef-nicht relatie
woensdag 6 juni 2018 om 10:45
Ik heb een nichtje uit Duitsland en heb haar 3 jaar geleden na jaren weer kunnen zien. Zij was toen 14 en ik was 21. Ze ziet er wel een stuk ouder uit en gedraagt zich ook een stuk volwassener. We konden het heel goed met elkaar vinden en al gauw begonnen we wat voor elkaar te voelen. Dat liet ze ook merken en gaf ze ook aan. We hebben enkele maanden contact gehad , maar op een gegeven moment voelde ik me er niet goed bij door het leeftijdsverschil en omdat we neef-nicht zijn. Heb toen het contact verbroken. Afgelopen weekend had ik een bruiloft van een familielid. Zij was er ook bij. Na 2.5 jaar was dit de eerste keer dat we elkaar weer zagen. Zij inmiddels 17 en ik 24. Terwijl ik bang was dat ze nog boos op mij zou zijn omdat ik haar in de steek had gelaten, zocht ze constant ook contact. En op een gegeven moment kon ik zelf ook niet anders. Uiteindelijk heeft ze de volgende dag via facebook contact met mij op gezocht en sinds dien praten we weer , het lijkt opeens of het contact nooit verbroken is. We weten zelf dat het niet heel slim is , omdat we weten dat ons familie dit niet gauw zal goedkeuren. Toch kunnen we ook niet zonder en was het gelijk raak nadat we elkaar na 2.5 jaar weer zagen.
Ik ben benieuwd na jullie mening , of dit wel verstandig is. Gezien het leeftijdverschil en neef-nicht relatie.
Ik ben benieuwd na jullie mening , of dit wel verstandig is. Gezien het leeftijdverschil en neef-nicht relatie.
woensdag 6 juni 2018 om 10:51
Heb altijd meisjes gehad van mijn eigen leeftijd . Nooit interesse gehad in jonge grietjes. Denk gewoon toeval dat het nu opeens een 17 jarige is.. 7 jaar verschil.. wat voor mij eigelijk ook een knelpunt is, en voor haar wat minder.Westerpaviljoen schreef: ↑06-06-2018 10:47Zolang je wacht tot ze 18 is en geen kinderen krijgt zou ik zeggen go for it.
En succes met de reacties uit de familie.
En waarom geen meisje van uw eigen leeftijd?
woensdag 6 juni 2018 om 10:57
Het is alles behalve normaal. Dat zie ik zelf ook in. Vandaar ook deze topic.Lucifer2018 schreef: ↑06-06-2018 10:54Heel normaal hoor, familie die ook nog een kind is. Terwijl jij dat niet meer bent.
Ik hoop dat je oom en tante je aangeven/pak slaag verkopen.
woensdag 6 juni 2018 om 10:59
woensdag 6 juni 2018 om 11:00
Een volle nicht.
woensdag 6 juni 2018 om 11:03
Was benieuwd of er enigszin wel mensen zijn die het wel begrijpen.. of of het compleet gestoord is..ouwewijsneus schreef: ↑06-06-2018 11:00Als je al weet wat voor een antwoorden er komen op dit topic: waarom de vraag?
woensdag 6 juni 2018 om 11:05
woensdag 6 juni 2018 om 11:05
Dat klopt. Je kan het heel goed met elkaar vinden , ook omdat je met bepaalde dingen gewoon heel veel op elkaar lijkt.Zeepdoos25 schreef: ↑06-06-2018 11:01Eigenlijk gebeurt het heel veel.
Je voelt je tot elkaar aangetrokken door de familieband, is het verstandig nee dat niet... maar je bent zeker niet de enige!
woensdag 6 juni 2018 om 11:08
Ja , het is echt verliefdheid. Dat is de reden dat we het beide heel lastig vinden om het op tegeven..