Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Erizon schreef:
10-06-2018 08:00
.
Op de dag af 9 maanden na de bruiloft :high5:
Je vraagt je bijna af of ze die bruiloften synchroniseren met hun cyclus...
Mooie naam van de baby!

Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de kriebels van die Kendra. Ze zal vast een hartstikke lieve meid zijn, maar ze komt op mij zo gemaakt over met die grijns van oor tot oor en dat irritante gegiebel de hele tijd.
Kunstenkitsch schreef:
10-06-2018 08:09
Mooie naam van de baby!

Het kan aan mij liggen, maar ik krijg de kriebels van die Kendra. Ze zal vast een hartstikke lieve meid zijn, maar ze komt op mij zo gemaakt over met die grijns van oor tot oor en dat irritante gegiebel de hele tijd.

Neehoor, ligt niet aan jou!

Garret schijnt de middelste naam van Joe te zijn en de vader van Michelle heette ook zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Uiteindelijk bevallen ze dus geen van allen daadwerkelijk thuis. Ik hoop wel dat haar bevalling wat minder lang duurde en het geen keizersnede is geworden.
Er wordt gezegd dat er geen complicaties waren, misschien hadden ze een ziekenhuis bevalling gepland.
Joe lijkt me wel iemand die voor de zekere veilige weg wil gaan.

Baby is ook een stuk kleiner dan die van de Duggar dochters.
Leuk!
Erizon schreef:
.
Holy shit, inderdaad :facepalm:
Erizon schreef:
.
Recht van de beddeplank noemen we dat hier :couple:
Zo dan, die hebben niet stil gezeten. Moet je toch niet aan denken, je kent elkaar nèt, voor de bruiloft nog nooit alleen samen geweest en dan direct zwanger en hormonen en begin van je relatie, poeh. :O
Mooie baby en leuke naam.
Life is always rocky when you're a gem.
Sja, als je dát redt samen dan kan je alles aan :biggrin:
Ze zijn wel vruchtbaar samen. Eerste nacht gelijk raak geschoten
Bolletje88 schreef:
11-06-2018 17:52
Ze zijn wel vruchtbaar samen. Eerste nacht gelijk raak geschoten
Waarschijnlijk na 2 weken, je krijgt tenslotte twee weken cadeau.
De datum van conceptie was waarschijnlijk 15 september 2017
Dus zeker een honeymoon baby, verwekt precies 1 week na de huwelijksvoltrekking dus!
Kunstenkitsch schreef:
10-06-2018 08:09

Ik ook hoor, vind haar zo gemaakt.
Swinta schreef:
15-06-2018 17:32
Ik ook hoor, vind haar zo gemaakt.

We moeten niet vergeten dat ze nog erg jong is he, ze is pas 19 jaar en dan ben je "opeens" beroemd en wordt je doen en laten gevolgd en zit je in de Duggar family. Ik denk dat het gewoon ook een stuk de leeftijd is en misschien het zenuwachtige. Ik denk wel dat ze heel lief en oprecht is, maar gewoon nog erg jong en meisjesachtig.
Ze moet nog zoveel ervaring opdoen, haar eigen leven vormen, haar eigen visie vormen ect.
Ze zal nu wel snel volwassen (moeten) worden met haar zoontje.
John-David is aan het courten!

http://duggarfamily.com/duggar-news?ID= ... 1a35fd349d
Abby ziet er leuk uit! (en ik kan het niet helpen, maar ik vind John-David zo onaantrekkelijk als wat)
En ze is een nurse, zou ze dan de eerste buiten de deur werkende vrouw in de familie worden? Of stoppen als het serieus wordt?
Leuk voor die jongen. Het lijkt me een lieverd. Idd niet echt knap maar dat vind ik vreemd genoeg geen een van de Duggar boys. Terwijl de meisjes wel allemaal leuk zijn om te zien.
Caro_22 schreef:
26-06-2018 20:51

Oh wat een leuk nieuws! Ik gun het hem wel. Nu hopen dat er snel een vent voor Jana langs komt.
Caro_22 schreef:
26-06-2018 20:51

Jaaa leuk!! Ik kan alleen de video niet zien... :(
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Mayapril schreef:
26-06-2018 22:00
Leuk voor die jongen. Het lijkt me een lieverd. Idd niet echt knap maar dat vind ik vreemd genoeg geen een van de Duggar boys. Terwijl de meisjes wel allemaal leuk zijn om te zien.

Hij lijkt mij ook echt een schat. Volgens mij zal hij zijn vrouw op handen dragen. Zo'n type vind ik het. Zou wel een welkome afwisseling zijn onder de Duggars... :proud: Hij heeft trouwens ook leuke humor. Van wat ik af en toe voorbij zag komen, ik lag echt dubbel. (kan even geen voorbeeld voor de geest halen haha)

Hij is wellicht niet super knap, maar nou echt super lelijk vind ik hem ook niet hoor.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik vind dit nou echt een leuk stel om te zien. Ben hele benieuwd naar haar. :)
Life is always rocky when you're a gem.
Hij lijkt me ook heel lief, vlak na het vreemdgaan van Josh was er een stukje waarbij hij iets zei als: “I always looked up too my big brother, and now i don’t want to be like him anymore”. Vond ik zo sneu.

Ik vraag me wel af of hun courtship hetzelfde verloopt als dat van zijn broers en zussen, die tot nu toe een paar jaar jonger waren toen ze trouwden.
Hij is 28, zij 26. Krijg je dan ook een 15 jarige chapperone mee? :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven