Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Tampaxropeje schreef:
30-05-2018 07:08
Maakt Michael barbies van zijn vriendinnen? Praat hij ze die operaties aan? Wel toevallig dat zijn huidige vriendin nu ook alles aan zich laat verbouwen. Praat hij die vrouwen aan dat ze nooit goed genoeg zijn? Is Barbie daarom zo doorgedraait??
Nou het is helemaal "in "
Als je ziet wat al die grietjes van bijv. temptation island allemaal laten doen.
Niks is bijna meer puur natuur.

Ik vind het echt zonde.
Samantha maakte zichzelf lelijk met die grote siliconen en nu komt Naomi ook met van alles aanzetten.
En ik zat idd ook haar fotos te kijken van jaren geleden op instagram en vond haar er daar leuker uitzien.

Die Diana Gabriels praat iedereen van alles aan.Eng mens.
Oh Samantha kon natuurlijk niet achterblijven.
Die heeft een kin verlening gehad( instagram )
Ik wist niet eens dat zoiets bestond.
Lipjes zijn volgens mij ook weer gedaan.

Jeetje wat takelen die meiden zichzelf toe.
LiesjeVivi schreef:
30-05-2018 20:34

Als je ziet wat al die grietjes van bijv. temptation island allemaal laten doen.
Daar worden die vrouwen op geselecteerd om te accentueren hoe weinig die mannen nodig hebben om vreemd te willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... spartanntp


moddergooien begint
was te verwachten natuurlijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
05-06-2018 11:51
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... spartanntp


moddergooien begint
was te verwachten natuurlijk
:facepalm: @(
Alle reacties Link kopieren
Nou ze praten je bij elke kliniek wat aan hoor, ik ben vrijdag weer voor mijn voorhoofd en frons geweest en de arts zei dat een wenkbrauwlift heel veel voor me zou doen.. ik had het nog bijna gedaan ook, maar ik wil niet mijn hele kop vol met Botox . Maar ik kan me voorstellen dat die jonge grietjes er voor vallen.
mamsvan schreef:
05-06-2018 11:51
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... spartanntp


moddergooien begint
was te verwachten natuurlijk
Sneu maar had het al eerder verwacht.
Zie het overigens niet staan op Samantha haar instagram wat ik wel zie is dat Samantha aardig de grond in wordt gestampt door "aanhangers " van Michael en Naomi.


Nagemaakte naomi.. Ze is zelf ook een en al nep.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ze het inmiddels verwijderd heeft, heb het zelf ook niet gelezen alleen de artikel die ik heb gelezen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Zie dat zowel Samantha als Naomi vreselijk triest bezig zijn op instagram nu.

Alletwee met dubbelzinnige opmerkingen.
Leuk voer weer voor de kinderbescherming.
Alle reacties Link kopieren
Ik ving op dat nu ook Angelina bij Samantha is weggehaald en de ouders van Mike voor haar zorgen?

En ik ben t instagram profiel van die Naomi eens nagegaan... Wat een misselijk en nep wijf is dat!!
Al die foto's en filmpjes van Milano, waar zij 'heel nonchalant' de perfecte mammie uithangt 😵
En 'haar ventje' 'haar kindje' te pas en te onpas.
Zij kickt gewoon op al die slijmreacties dat ze zo'n super 'bonusmama' is. Om te kotsen zeg.
[quote=beetjegek post_id=28597998 time=1528193898 user_id=37861]
Nou ze praten je bij elke kliniek wat aan hoor, ik ben vrijdag weer voor mijn voorhoofd en frons geweest en de arts zei dat een wenkbrauwlift heel veel voor me zou doen.. ik had het nog bijna gedaan ook, maar ik wil niet mijn hele kop vol met Botox . Maar ik kan me voorstellen dat die jonge grietjes er voor vallen.
[/quo

Maar hoe betalen ze dat allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit nu. In de eerste series is best duidelijk te merken dat Michael zich niet zo veel aan zijn kinderen gelegen liet liggen. Samaaaanth... eg joh wor gék van ze. Of dat hij niet eens wist waar de luiers en kleertjes lagen en zijn zus belde.
Lijkt me niet echt dat vader zijn roeping is.
Ze hadden beter af geweest bij de ouders van Samantha.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
11-06-2018 00:53
Ik ving op dat nu ook Angelina bij Samantha is weggehaald en de ouders van Mike voor haar zorgen?

En ik ben t instagram profiel van die Naomi eens nagegaan... Wat een misselijk en nep wijf is dat!!
Al die foto's en filmpjes van Milano, waar zij 'heel nonchalant' de perfecte mammie uithangt 😵
En 'haar ventje' 'haar kindje' te pas en te onpas.
Zij kickt gewoon op al die slijmreacties dat ze zo'n super 'bonusmama' is. Om te kotsen zeg.
Vreselijk idd.
Fake mens.
En van Michael heb ik ook geen hoge pet op.
Ik denk dat er wel een goede rede is waarom de kinderen niet bij Samantha haar ouders zitten.
Dit zal niet zomaar besloten zijn.

En Naomi gaat inderdaad te ver met die filmpjes en foto's .
Ook al heeft Samantha het aardig verpest als moeder zijnde, dit is gewoon niet leuk om te zien.
Naomi is inderdaad leuk met Milano en je ziet dat jochie stralen ( hij ziet er ook verzorgder uit ) maar ze gaat te ver.
Alle reacties Link kopieren
Oké Samantha heeft de begaafdheid van een mug. Maar ik snap wel hoe zij alles van Michael en Naomi voelt als keiharde steken onder de gordel.
Ik hoop dat Naomi een blijvertje is. Want als deze relatie uit gaat, is Milano helemaal overgeleverd.
nina1966 schreef:
11-06-2018 02:39
Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit nu. In de eerste series is best duidelijk te merken dat Michael zich niet zo veel aan zijn kinderen gelegen liet liggen. Samaaaanth... eg joh wor gék van ze. Of dat hij niet eens wist waar de luiers en kleertjes lagen en zijn zus belde.
Lijkt me niet echt dat vader zijn roeping is.
Ze hadden beter af geweest bij de ouders van Samantha.
Precies. Ik snap dan ook niet dat in dit topic forummers beweren dat hij een geweldige vader is.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-06-2018 09:20
Precies. Ik snap dan ook niet dat in dit topic forummers beweren dat hij een geweldige vader is.
Idd ik vind Michael altijd al een arrogante boerenlul. Als hij samen uit samen thuis was geweest, had heel dit drama en deze verdeeldheid tussen de kinderen niet geweest.
Hij kiest alleen maar voor zichzelf, ongeacht wat de situatie brengt. En er is ook nog een ouder zoontje hè? Wanneer krijgt die nog eens aandacht? Heeft Naomi dát kindje al gezien?
Chrystal schreef:
11-06-2018 09:28
Idd ik vind Michael altijd al een arrogante boerenlul. Als hij samen uit samen thuis was geweest, had heel dit drama en deze verdeeldheid tussen de kinderen niet geweest.
Hij kiest alleen maar voor zichzelf, ongeacht wat de situatie brengt. En er is ook nog een ouder zoontje hè? Wanneer krijgt die nog eens aandacht? Heeft Naomi dát kindje al gezien?
Michael zijn oudste zoontje komt gewoon over tijdens de vakantie's en die heeft Naomi ook al gezien.
Je hoort en ziet trouwens meer van dat oudste zoontje dan toen Michael nog met Samantha ging.Ik heb Samantha nog nooit over zijn oudste zoontje horen praten.
Ik denk dat we het welzijn van Milano vooral in ogenschouw moeten nemen, hij ziet er blij en gelukkig uit dus in dat opzicht doet Naomi het helemaal prima. Dat bepaalde dingen niet leuk zijn om te zien, of volgens jullie te ver gaan tegenover Samantha, tja.. tough cookies, ze heeft zelf alle mogelijkheden gehad om het beter te doen toch?
Ik vond het zo een leuke meid 😑😑😑😑😑.
Lees net een bericht op haar insta en denk alleen maar wat zonde. Van hetzelfde niveau als Barbie, net zo inhoudsloos eigenlijk. En ik dacht echt dat hij beter af was met dit meisje. Soms kun je er naast zitten.

NaomicollindaLiefieij met me kleertjes ! En hoe me billen in die broek zitten jij weet waar een vrouw van houdt haha 😙😍❤️ @bella_donnas voor info over de kleertjes pb ! En natuurlijk @diana.gabriels voor de billen 😍
LiesjeVivi schreef:
11-06-2018 09:31
Michael zijn oudste zoontje komt gewoon over tijdens de vakantie's en die heeft Naomi ook al gezien.
Je hoort en ziet trouwens meer van dat oudste zoontje dan toen Michael nog met Samantha ging.Ik heb Samantha nog nooit over zijn oudste zoontje horen praten.
Misschien wilde de moeder van het oudste zoontje dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Romy2017 schreef:
11-06-2018 09:37
Misschien wilde de moeder van het oudste zoontje dat niet.
Dat zou kunnen idd, daar had ik ff niet aan gedacht! Doet ze wel goed dan.
Romy2017 schreef:
11-06-2018 09:36
Ik vond het zo een leuke meid 😑😑😑😑😑.
Lees net een bericht op haar insta en denk alleen maar wat zonde. Van hetzelfde niveau als Barbie, net zo inhoudsloos eigenlijk. En ik dacht echt dat hij beter af was met dit meisje. Soms kun je er naast zitten.

NaomicollindaLiefieij met me kleertjes ! En hoe me billen in die broek zitten jij weet waar een vrouw van houdt haha 😙😍❤️ @bella_donnas voor info over de kleertjes pb ! En natuurlijk @diana.gabriels voor de billen 😍
Hoezo vond je het een leuke meid? Waar baseerde je dat op?
Romy2017 schreef:
11-06-2018 09:37
Misschien wilde de moeder van het oudste zoontje dat niet.
Er is dat zoontje wel veel bespaard gebleven op die manier.
Ik denk dat hun ( ex en zoon ) ook bakken met kritiek over zich heen hadden gekregen als hij wel in de series betrokken was en vooral de laatste serie en de hele ellende daarna.
Veel mensen weten niet eens dat hij nog een zoon heeft.

Wat ik mij wel afvraag..
Zou Milano ook in Spanje zitten als Naomi er niet was geweest.
Naomi neemt zo te horen en lezen alle taken op zich, wat betreft Milano.
Ik zou mij als "nieuwe " vriendin toch wel even 10 keer bedenken en mezelf heel goed afvragen of ik daar niet voor gebruikt word.
Helaas weet ik dat er vaders ( en natuurlijk ook moeders ) zijn die het wel makkelijk vinden als een nieuwe partner zich over een kind ontfermt.

En Samantha heeft het verprutst ja, en ze blijft ook aan de gang met dat hele media geile gedoe en alles in de media uitvechten, zichzelf op nummer 1 zetten ipv haar kinderen.
Maar dan hoeft een nieuwe vriendin van papa niet te doen alsof het haar kind is.
Als je niet beter zou weten en je leest de teksten bij de foto's en filmpjes dan zou je denken dat zij de moeder is.
Romy2017 schreef:
11-06-2018 09:37
Misschien wilde de moeder van het oudste zoontje dat niet.
Klopt, de oudste is op verzoek zoveel mogelijk uit de media gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven