Is dit onbereikbare liefde?
zondag 10 juni 2018 om 19:47
Ik weet niet zeker of ik dit verhaal weer op moet rakelen, maar ik denk dat ik het nodig heb om weer even met beide benen op de grond gezet te worden. En waar kan dat nou beter dan op het vivaforum..
Ik ben zwaar, maar echt zwaar, verliefd op één van mijn beste vrienden. Al sinds de eerste keer dat ik hem zag (bijna twee jaar geleden). Sinds anderhalf jaar hebben we dagelijks appcontact, zagen we elkaar heel veel, en werd mijn gevoel alleen maar sterker. Dit heb ik ook met hem besproken, meerdere keren zelfs, en hij heeft ook wel eens getwijfeld over wat hij voelde. Zijn eindconclusie was toen dat ik echt zijn allerbeste vriendin ben, en dat hij bang is voor verandering als er iets tussen ons zou gebeuren. Dat hij me echt meer als een vriendin zag, en dat hij het risico niet wilde lopen. We hebben dan ook nooit gezoend oid.
We werkten eerst samen, dat is nu sinds een jaar niet meer zo, en aan het begin werd ons contact daardoor ook minder. We hebben zelfs een paar maanden helemaal geen contact gehad omdat we wat irritaties hadden. In januari kwamen we elkaar weer tegen, hebben we bijgepraat, en hij appte me daarna weer. Sindsdien is het alsof er nooit iets is gebeurd. Vooral de laatste maand is het heel intens. We appen de hele dag door, tot diep in de nacht. Ook als we beide vroeg op moeten staan. We werken beide in de horeca, hij meer overdag, ik meer 'savonds, en voor beide geldt dat het met het mooie weer niet zo druk is. Als hij niks te doen heeft kom ik bij hem aan de bar zitten, en als ik niks te doen heb doet hij dat bij mij. Er is duidelijk een enorme spanning. onze handen raken elkaar te vaak en te lang aan, zijn been zit te vaak onnodig tegen mijn been aan, etc. We giechelen alleen maar, we zitten de hele tijd met zijn tweeën te praten, ook als we in groepen zijn, en er worden veel te veel flirterige opmerkingen heen en weer gemaakt. Ook iedereen om ons heen ziet het en merkt het op.
Nu ik hem ineens weer zoveel zie en spreek zit hij veel te erg in mijn hoofd. Ik doe niks meer zonder aan hem te denken. Het irriteert me mateloos, want ergens weet ik dat ik hem nooit zou kunnen krijgen. En ergens anders, en dit slaat misschien nergens op, voelt het alsof ik hem al bijna heb. Ik bespreek bovenstaande niet met hem, althans, dat heb ik nog niet gedaan. Het laatste gesprek dat we gevoerd hebben over gevoelens voor elkaar was in oktober, en daar was hij vrij duidelijk: 'Als je niet zo'n goede vriendin was wist ik het wel, maar het is nu echt beter dat er niks gebeurt'. Ik ben bang voor eenzelfde reactie. En toch, ergens, voelt het alsof het nu anders is. Hij noemt me zijn beste vriendin, maar hij zou me nooit alleen uitnodigen om wat te gaan drinken. Ik heb ook al honderd keer gezegd dat ik zijn nieuwe huis wil bekijken (ik heb zelfs zijn halbe inrichting uitgezocht) maar hij nodigt me maar niet uit. Vriendinnen zeggen dat dat is omdat hij ook heus wel die spanning voelt, en bang is voor wat er komen gaat als we ook dat soort dingen gaan doen.
Ik weet het niet, en kan ook absoluut niet meer helder denken. Wat denken jullie? Wat raden jullie me aan?
Ik ben zwaar, maar echt zwaar, verliefd op één van mijn beste vrienden. Al sinds de eerste keer dat ik hem zag (bijna twee jaar geleden). Sinds anderhalf jaar hebben we dagelijks appcontact, zagen we elkaar heel veel, en werd mijn gevoel alleen maar sterker. Dit heb ik ook met hem besproken, meerdere keren zelfs, en hij heeft ook wel eens getwijfeld over wat hij voelde. Zijn eindconclusie was toen dat ik echt zijn allerbeste vriendin ben, en dat hij bang is voor verandering als er iets tussen ons zou gebeuren. Dat hij me echt meer als een vriendin zag, en dat hij het risico niet wilde lopen. We hebben dan ook nooit gezoend oid.
We werkten eerst samen, dat is nu sinds een jaar niet meer zo, en aan het begin werd ons contact daardoor ook minder. We hebben zelfs een paar maanden helemaal geen contact gehad omdat we wat irritaties hadden. In januari kwamen we elkaar weer tegen, hebben we bijgepraat, en hij appte me daarna weer. Sindsdien is het alsof er nooit iets is gebeurd. Vooral de laatste maand is het heel intens. We appen de hele dag door, tot diep in de nacht. Ook als we beide vroeg op moeten staan. We werken beide in de horeca, hij meer overdag, ik meer 'savonds, en voor beide geldt dat het met het mooie weer niet zo druk is. Als hij niks te doen heeft kom ik bij hem aan de bar zitten, en als ik niks te doen heb doet hij dat bij mij. Er is duidelijk een enorme spanning. onze handen raken elkaar te vaak en te lang aan, zijn been zit te vaak onnodig tegen mijn been aan, etc. We giechelen alleen maar, we zitten de hele tijd met zijn tweeën te praten, ook als we in groepen zijn, en er worden veel te veel flirterige opmerkingen heen en weer gemaakt. Ook iedereen om ons heen ziet het en merkt het op.
Nu ik hem ineens weer zoveel zie en spreek zit hij veel te erg in mijn hoofd. Ik doe niks meer zonder aan hem te denken. Het irriteert me mateloos, want ergens weet ik dat ik hem nooit zou kunnen krijgen. En ergens anders, en dit slaat misschien nergens op, voelt het alsof ik hem al bijna heb. Ik bespreek bovenstaande niet met hem, althans, dat heb ik nog niet gedaan. Het laatste gesprek dat we gevoerd hebben over gevoelens voor elkaar was in oktober, en daar was hij vrij duidelijk: 'Als je niet zo'n goede vriendin was wist ik het wel, maar het is nu echt beter dat er niks gebeurt'. Ik ben bang voor eenzelfde reactie. En toch, ergens, voelt het alsof het nu anders is. Hij noemt me zijn beste vriendin, maar hij zou me nooit alleen uitnodigen om wat te gaan drinken. Ik heb ook al honderd keer gezegd dat ik zijn nieuwe huis wil bekijken (ik heb zelfs zijn halbe inrichting uitgezocht) maar hij nodigt me maar niet uit. Vriendinnen zeggen dat dat is omdat hij ook heus wel die spanning voelt, en bang is voor wat er komen gaat als we ook dat soort dingen gaan doen.
Ik weet het niet, en kan ook absoluut niet meer helder denken. Wat denken jullie? Wat raden jullie me aan?
maandag 11 juni 2018 om 13:30
ik heb je vorige topic ook gevolgd en ook gereageerd en dat verliep net als dit topic. heb het oprecht met je te doen en ken het wel van mezelf maar je doet dit toch echt jezelf aan. Stel nou dat er een minieme kans was dat hij wat voelt, dan is het heel raar dat hij jou zo lang laat bungelen en een enorme schijterd. Wil je daar seks/een relatie mee? Ik zou passen en mezelf meer gunnen dan dat. Je vindt hem zo erg leuk omdat hij je niet keihard afwijst maar ook niet echt wil. Heeft iedereen wel eens maar daar ga je last van houden. Sluit dit hoofdstuk en hun iemand anders de kans die wel voor je gaat!
maandag 11 juni 2018 om 13:33
maandag 11 juni 2018 om 13:48
Ik hoop niet dat je denkt dat seks hebben dé ultieme manier is om hem uiteindelijk toch nog te verleiden om met jou in zee te gaan TO. Verlaag jezelf alsjeblieft niet tot dat niveau, daar komt alleen ellende van. Voor jou welteverstaan. Casual seks is niets mis mee maar jij bent verliefd op hem dus is het al niet casual meer maar een middel tot een doel. Waarom kun je zijn nee niet gewoon accepteren en blij zijn met zijn vriendschap ? Hij is toch duidelijk ? Je gedraagd je een beetje stalkerig.
maandag 11 juni 2018 om 13:56
Dit, het lijkt erop dat hij de aandacht wel lekker en vleiend vindt. En echt; een man laat een vrouw waar hij gek op is echt niet schieten omdat hij 'bang is de vriendschap te verliezen.' Dat zijn wijvenoverwegingen. Voor mannen zijn het smoesjes in de orde van 'bindingsangst', 'je komt te dichtbij/je bent te goed voor me.'Bloody_Mary schreef: ↑10-06-2018 19:56Ik zou op zijn woorden afgaan. Ik vind het verder niet netjes dat hij zo doet, wetende dat je gevoelens hebt. Neem afstand en zeg waarom je afstand neemt. Als hij toch wil, zal hij het dan wel kenbaar maken.
maandag 11 juni 2018 om 21:03
Dit is toch onwijs asociaal als hij verder niks met je wil? Lijkt me dan ook geen goede vriend. En ja, natuurlijk doe jij er ook aan mee, maar jij doet het omdat je hoopt dat er toch iets inzit.Nawle schreef: ↑10-06-2018 21:17@Jest, over de vriendschap. Heb je absoluut gelijk in. Ik denk wel dat we t nog steeds heel gezellig hebben, maar niet op de voet waar we nu mee bezig zijn. Je kunt toch niet 24/7 gaan appen, tot diep in de nacht, de hele tijd aan elkaar zitten, flirterige grapjes maken, als je een vriendin hebt? Dat gaat gewoon niet gebeuren. We kunnen altijd met elkaar om blijven gaan, maar niet zoals we dat nu doen. Dit is tijdelijk.
Als ik je posts lees heb ik het idee dat jij er iets bijzonders van probeert te maken dat er niet is, wellicht omdat er voor jou meer een bijzonder gevoel in zit dan voor hem. Dus het contact ís dan ook voor jou iets bijzonders. Maar vage communicatie als dat dingen 'niet handig' zijn waar slaat dat op? Je kunt beter gewoon duidelijk met elkaar communiceren.
Ik denk dat jij het beste óf afstand kan nemen óf je gevoel eerlijk naar hem kan uiten. Want op deze manier verder gaan zal alleen tot teleurstelling bij jou leiden. Als je je gevoel bespreekt en hij aangeeft niet meer te willen kan jij ook gelijk aangeven dat je dan het contact anders wil (meer afstand). Als hij dan weer aankomt met een 'als je niet zo'n goede vriendin was blablabla maar nu is het niet handig' zou ik daar gelijk doorheen prikken. Als hij je echt zo leuk vindt, dan wil hij meer dan alleen vriendschap en al het andere geblaat betekent gewoon dat hij je niet ziet zitten als relatiemateriaal.
En uit eindelijk maakt het niet uit of hij je wel of niet leuk vindt, het gaat erom dat het contact dat jullie hebben niet gelijkwaardig is en dat jij jouw leven on hold zet omdat je hoopt dat hij meer wil, maar dat dat er (om welke reden dan ook) niet van komt. Als je iets wil veranderen zal je óf je gevoel uit moeten spreken om duidelijkheid te krijgen, of afstand nemen waardoor jouw verliefdheid kan zakken en je verder kan. Jij kan zelf ook grenzen stellen door niet heel de nacht te appen, door niet te flirten, door niet aan elkaar te zitten.
maandag 11 juni 2018 om 22:06
Alles is al gezegd dus ik voeg een ding toe.
In het boek The man of my dreams ( ook vertaald) van Curtis Sittenfeld (die nog meer fantastische boeken schreef) gaat het over dit thema: destructieve liefde, mateloze bewondering, de signalen van hem die maken dat zij blijft hopen. Shockerend en voor velen herkenbaar hoe ver je kunt gaan als je zo graag wilt dat het echte liefde is.
Ik moest aan dit boek denken bij dit en je vorige topic. Ik raad je het boek aan.
In het boek The man of my dreams ( ook vertaald) van Curtis Sittenfeld (die nog meer fantastische boeken schreef) gaat het over dit thema: destructieve liefde, mateloze bewondering, de signalen van hem die maken dat zij blijft hopen. Shockerend en voor velen herkenbaar hoe ver je kunt gaan als je zo graag wilt dat het echte liefde is.
Ik moest aan dit boek denken bij dit en je vorige topic. Ik raad je het boek aan.
maandag 11 juni 2018 om 22:49
Hey Nawle! Heb je vorige topic natuurlijk ook gevolgd. Jullie kunnen elkaar dus toch nog steeds niet loslaten?
Ik zou nu misschien maar wel eens een keer seks met hem gaan hebben. Dan weet je gelijk wat zijn bedoelingen zijn. Als de spanning er dan voor hem af is zal het contact ongemakkelijk worden en verwateren. Of de vlam slaat juist in de pan. Het kan beide kanten opgaan. In het eerste geval zul je flink liefdesverdriet hebben maar weet je wel waar je aantoe bent. En heb je hopelijk lekkere seks gehad
.
Ik zou nu misschien maar wel eens een keer seks met hem gaan hebben. Dan weet je gelijk wat zijn bedoelingen zijn. Als de spanning er dan voor hem af is zal het contact ongemakkelijk worden en verwateren. Of de vlam slaat juist in de pan. Het kan beide kanten opgaan. In het eerste geval zul je flink liefdesverdriet hebben maar weet je wel waar je aantoe bent. En heb je hopelijk lekkere seks gehad
dinsdag 12 juni 2018 om 00:55
O ja, ik herinner me je vorige topic ook. Maar ik zou het ditmaal toch anders aanpakken dan veel anderen hier - ik zou hem NOOIT een tweede liefdesverklaring geven, om het simpele feit dat één keer wel genoeg is. Kom op, als die man jou ziet zitten, moet hij even moed verzamelen en zélf actie ondernemen. Dat jij hem op de mouw hebt gespeld dat je met andere jongens bezig was, doet niet terzake. Je bent nu alleen, en de kansen liggen er dus voor hem. (En dat hij geen stappen zet, is best wel een afknapper, voorál als hij stiekem wel verliefd is. En als hij niet verliefd is, is het gewoon jammer.)
Een paar dingen vind ik vreemd. Om te beginnen jullie 'intense' vriendschap. Ik ken eigenlijk geen mannen van 28 die zo intensief met een goede vriendin omgaan, tot diep in de nacht appen, flirterig doen, nou ja: het klinkt allemaal wel heel erg vrijblijvend en weinig diepgaand. Maar goed, hij heeft dus geen relatie? Wel gehad, ooit? Hebben jullie, als zeer goede vrienden, daar geen gesprekken over? Zodat je een beetje kunt inschatten hoe hij een relatie voor zich ziet? En met welk type meisje hij dat hoopt te gaan doen? En hijzelf dan, vraagt hij niks aan jou? Of is het onderwerp 'relaties' taboe in jullie vriendschap? Ik zou sowieso, als het dan zo'n ontzettend goede vriend is, wat meer serieuze gesprekken voeren, zodat je hem écht leert kennen en vice versa. (En misschien knap je dan alsnog op hem af. Of niet, maar dan weet je tenminste wie hij is).
Ook vreemd: het dubbelzinnige geflirt en de troebele signalen. Het kán hem natuurlijk wel degelijk op de aandacht gaan. Dat soort mensen bestaat. Het is moeilijk voor te stellen, maar sommige mensen gaan héél ver voor een beetje egostreling en gratis adoratie. Dit kun je ook uitzoeken als je hem wat beter leert kennen, dus: vráág ernaar. Hoe omschrijft hij zichzelf, wat bevalt hem aan zijn karakter en wat niet, enzovoort. Tussen de regels door kun je dan lezen wat zijn motieven zijn.
Tot slot: je hebt weinig te verliezen. Een langdurige vriendschap zit er waarschijnlijk niet in, daar is het allemaal te oppervlakkig voor, en bovendien heb jij gevoelens voor hem die een echte vriendschap in de weg zitten. Ik zou hem dus een beetje terzijde schuiven. En afwachten. Waarschijnlijk wordt dat een lange zit, de kans is klein dat hij met een liefdesverklaring op de proppen komt, maar in het ergste geval zit je volgend jaar nóg te wachten, en ben je inmiddels wel zo'n beetje van je verliefdheid genezen. In het beste geval komt hij in actie.
Een paar dingen vind ik vreemd. Om te beginnen jullie 'intense' vriendschap. Ik ken eigenlijk geen mannen van 28 die zo intensief met een goede vriendin omgaan, tot diep in de nacht appen, flirterig doen, nou ja: het klinkt allemaal wel heel erg vrijblijvend en weinig diepgaand. Maar goed, hij heeft dus geen relatie? Wel gehad, ooit? Hebben jullie, als zeer goede vrienden, daar geen gesprekken over? Zodat je een beetje kunt inschatten hoe hij een relatie voor zich ziet? En met welk type meisje hij dat hoopt te gaan doen? En hijzelf dan, vraagt hij niks aan jou? Of is het onderwerp 'relaties' taboe in jullie vriendschap? Ik zou sowieso, als het dan zo'n ontzettend goede vriend is, wat meer serieuze gesprekken voeren, zodat je hem écht leert kennen en vice versa. (En misschien knap je dan alsnog op hem af. Of niet, maar dan weet je tenminste wie hij is).
Ook vreemd: het dubbelzinnige geflirt en de troebele signalen. Het kán hem natuurlijk wel degelijk op de aandacht gaan. Dat soort mensen bestaat. Het is moeilijk voor te stellen, maar sommige mensen gaan héél ver voor een beetje egostreling en gratis adoratie. Dit kun je ook uitzoeken als je hem wat beter leert kennen, dus: vráág ernaar. Hoe omschrijft hij zichzelf, wat bevalt hem aan zijn karakter en wat niet, enzovoort. Tussen de regels door kun je dan lezen wat zijn motieven zijn.
Tot slot: je hebt weinig te verliezen. Een langdurige vriendschap zit er waarschijnlijk niet in, daar is het allemaal te oppervlakkig voor, en bovendien heb jij gevoelens voor hem die een echte vriendschap in de weg zitten. Ik zou hem dus een beetje terzijde schuiven. En afwachten. Waarschijnlijk wordt dat een lange zit, de kans is klein dat hij met een liefdesverklaring op de proppen komt, maar in het ergste geval zit je volgend jaar nóg te wachten, en ben je inmiddels wel zo'n beetje van je verliefdheid genezen. In het beste geval komt hij in actie.
dinsdag 12 juni 2018 om 01:35
Eens. Niet NOG een liefdesverklaring, die heb je al vaker gegeven. Sleur hem dan eerder het bed in.samarinde schreef: ↑12-06-2018 00:55O ja, ik herinner me je vorige topic ook. Maar ik zou het ditmaal toch anders aanpakken dan veel anderen hier - ik zou hem NOOIT een tweede liefdesverklaring geven, om het simpele feit dat één keer wel genoeg is. Kom op, als die man jou ziet zitten, moet hij even moed verzamelen en zélf actie ondernemen. Dat jij hem op de mouw hebt gespeld dat je met andere jongens bezig was, doet niet terzake. Je bent nu alleen, en de kansen liggen er dus voor hem. (En dat hij geen stappen zet, is best wel een afknapper, voorál als hij stiekem wel verliefd is. En als hij niet verliefd is, is het gewoon jammer.)
Voer diepgaandere gesprekken dan tot nu toe. Waarom heeft hij nog geen langdurige relatie gehad? Heeft hij bindingsangst? Hoe ziet hij het contact met jou voor zich als hij een relatie krijgt? Wat is zijn verklaring voor het feit dat jullie tot diep in de nacht appen? Vindt hij dat normaal in vriendschappen? Houdt hij van veel aandacht en zo ja waarom?
appelientjex wijzigde dit bericht op 12-06-2018 08:41
0.62% gewijzigd
dinsdag 12 juni 2018 om 07:37
donderdag 14 juni 2018 om 21:55
Bedankt voor je uitgebreide reactie!samarinde schreef: ↑12-06-2018 00:55O ja, ik herinner me je vorige topic ook. Maar ik zou het ditmaal toch anders aanpakken dan veel anderen hier - ik zou hem NOOIT een tweede liefdesverklaring geven, om het simpele feit dat één keer wel genoeg is. Kom op, als die man jou ziet zitten, moet hij even moed verzamelen en zélf actie ondernemen. Dat jij hem op de mouw hebt gespeld dat je met andere jongens bezig was, doet niet terzake. Je bent nu alleen, en de kansen liggen er dus voor hem. (En dat hij geen stappen zet, is best wel een afknapper, voorál als hij stiekem wel verliefd is. En als hij niet verliefd is, is het gewoon jammer.)
Ik denk dat je gelijk hebt over die liefdesverklaring. Ik denk ook niet dat het nodig is, hij weet wel dat hij niet door me zal worden afgewezen.
Over die relatie, hij heeft vroeger wel wat vriendinnetjes gehad en van zijn 20e tot 25e heeft hij een serieuze relatie gehad. Ik ken dit meisje ook. Zij hadden plannen om samen te wonen maar dit is nooit doorgegaan. Ik weet dat hij hier heel veel verdriet van heeft gehad. We hebben het zeker wel over relaties en over verliefd zijn, heel vaak zelfs. Hij staat wel open voor een relatie, maar hij heeft aangegeven dat hij het lastig vindt om verliefd te worden. De meisjes waar hij écht gevoelens voor krijgt zijn vaak onbereikbaar, en de meisjes die hem achterna lopen ziet hij niet staan. Ook zegt hij wel eens dat hij snel een vriendin moet krijgen want zijn nieuwe appartement is hem eigenlijk te duur. Zijn vrienden wonen ook allemaal samen enzo, ik weet wel dat hij dan soms mist en ik denk dat hij zich daar ook wel druk over kan maken. Deze jongen is trouwens heel knap om te zien, hij krijgt heel veel aandacht en heeft nogal veel meisjes achter zich aan. Hij is alleen heel stil, dus het gebeurt wel dat meisjes na 1 date afhaken. Bij mij is hij niet stil, wij hebben precies dezelfde humor en kunnen juist heel lang met elkaar praten. Al die opmerkingen over dat hij gay is... Neh. Hij kijkt altijd naar meisjes, staat als een hongerige hond achter de bar te azen, en heeft ook genoeg seks gehad in zijn leven. Zegt niet zoveel misschien, maar ik zou echt ontzettend verbaasd zijn als dat zo zou zijn. Ik ben trouwens ook z'n enige vrouwelijke vriendin, hij heeft heel veel mannelijke vrienden.
Het gespreksonderwerp relaties is geen taboe in onze vriendschap. Ik denk wel dat ik hem daarin door heb, en andersom ook. Wel voelt het, nu het contact weer zo intens is, raar om er naar te vragen. Een paar maanden geleden vertelde hij uitgebreid naar z'n dates en liet ie foto's zien van knappe tindermatches, maar we hebben het er niet meer over gehad sinds we zoveel samen zijn. Hij heeft ook geen dates meer gehad trouwens.
donderdag 14 juni 2018 om 22:01
Ho ik drukte te vroeg op verzenden, maar ik denk dat ik ook wel redelijk weet hoe hij in het algemeen in elkaar steekt. Hij is niet echt een flirterig persoon, en hij geilt niet op aandacht. Juist niet, hij blijft meer op de achtergrond. In groepen mensen heeft hij niet het hoogste woord. Wel heeft hij een duidelijke eigen mening en als hij het ergens niet mee eens is zegt hij het meteen. Hij is ontzettend slim (daar twijfel ik wel eens over, ik ben soms bang dat hij me te dom vindt), en kan zichzelf heel goed verwoorden. Maar goed, misschien zie ik alles door een roze bril en is hij eigenlijk super manipulatief, maar hij past absoluut niet in het plaatje dat hier over hem geschetst wordt.
donderdag 14 juni 2018 om 22:05
Fijn dat jij er weer bent! Hij heeft dus wel een langdurige relatie gehad, en dit is ook heel serieus geweest. Verder hebben we het er niet over gehad. Ik ben wel benieuwd waarom hij tot diep in de nacht wil appen en altijd mijn aandacht zoekt, etc. Daar zouden we het wel eens over moeten hebben.. hij houdt absoluut niet van aandacht, zoals eerder vermeld, hij is liever alleen dan in het middelpunt staan. Maar één op één aandaht is natuurlijk wel anders hmm...appelientjex schreef: ↑12-06-2018 01:35Eens. Niet NOG een liefdesverklaring, die heb je al vaker gegeven. Sleur hem dan eerder het bed in.
Voer diepgaandere gesprekken dan tot nu toe. Waarom heeft hij nog geen langdurige relatie gehad? Heeft hij bindingsangst? Hoe ziet hij het contact met jou voor zich als hij een relatie krijgt? Wat is zijn verklaring voor het feit dat jullie tot diep in de nacht appen? Vindt hij dat normaal in vriendschappen? Houdt hij van veel aandacht en zo ja waarom?
En je hebt gelijk verder, ik wil ook wél met hem naar bed. Niet omdat ik denk dat dat DE manier is, ik wil het gewoon meemaken. Is ook een soort bevestiging dat die spanning inderdaad bestaat, en dat hoeft niks met gevoelens te maken te hebben.
donderdag 14 juni 2018 om 22:05
Oeh ik ben oprecht heel benieuwd naar dit boek!Waterman26 schreef: ↑11-06-2018 22:06Alles is al gezegd dus ik voeg een ding toe.
donderdag 14 juni 2018 om 22:36
Tja wat dat betreft denk ik dat je weinig te verliezen hebt. Er komt vast wel weer een gelegenheid net zoals vorige keer. Heb je het iig meegemaakt. Wellicht knap je dan op hem af, of juist niet. Of hij wil daarna ineens niks meer met je te maken hebben. Het kan allemaal dus hou daar rekening mee. Aan de andere kant kan dit ook niet eeuwig zo doorgaan. Dus liefdesverdriet om hem krijg je waarschijnlijk toch wel. En dan heb je iig seks gehadNawle schreef: ↑14-06-2018 22:05Fijn dat jij er weer bent! Hij heeft dus wel een langdurige relatie gehad, en dit is ook heel serieus geweest. Verder hebben we het er niet over gehad. Ik ben wel benieuwd waarom hij tot diep in de nacht wil appen en altijd mijn aandacht zoekt, etc. Daar zouden we het wel eens over moeten hebben.. hij houdt absoluut niet van aandacht, zoals eerder vermeld, hij is liever alleen dan in het middelpunt staan. Maar één op één aandaht is natuurlijk wel anders hmm...
En je hebt gelijk verder, ik wil ook wél met hem naar bed. Niet omdat ik denk dat dat DE manier is, ik wil het gewoon meemaken. Is ook een soort bevestiging dat die spanning inderdaad bestaat, en dat hoeft niks met gevoelens te maken te hebben.