Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

zaterdag 29 november 2008 om 13:24

Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
                    Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
                                    Geen bijzonderheden 

zaterdag 7 maart 2009 om 10:29

quote:layla1969 schreef op 07 maart 2009 @ 09:51:
Ik heb van khaled Housseini Duizend Schitterende Zonnen, maar ws heb je die zelf al?Nee, die heb ik nog niet, maar zou ik graag willen hebben! Mail me even op annliv@live.nl
                    Ik heb van khaled Housseini Duizend Schitterende Zonnen, maar ws heb je die zelf al?Nee, die heb ik nog niet, maar zou ik graag willen hebben! Mail me even op annliv@live.nl

zaterdag 7 maart 2009 om 10:37

Wow, had na een paar daagjes weer even wat pagina';s bij te lezen, gaat zo snel hier.. 
@ C_Estelle: het theesetje en de kandelaars heb ik ontvangen, helaas was de tuit van het theepotje gebroken maar met wat secondenlijm erop zie je er niks meer van.
@ ADM, jouw ketting is ook binnen.
@ HondjeWoef, heb het sjaaltje ontvangen.
@ TOP, jouw enveloppe gaat ook vandaag de deur uit.
                    @ C_Estelle: het theesetje en de kandelaars heb ik ontvangen, helaas was de tuit van het theepotje gebroken maar met wat secondenlijm erop zie je er niks meer van.
@ ADM, jouw ketting is ook binnen.
@ HondjeWoef, heb het sjaaltje ontvangen.
@ TOP, jouw enveloppe gaat ook vandaag de deur uit.

zaterdag 7 maart 2009 om 10:58

Leuk, leuk! Zojuist had ik mijn eerste kennismaking met een mede-forummer irl.
Krissie16 heeft hier spulletjes gehaald en gaat nog verder op tournee langs verschillende adressen. Ik vond het erg leuk om haar nu in het echt te zien (na veel heen en weer gemail). Zij blij met het beddengoed, ik blij met mijn ruimte èn met het "bloemetje".
Ik heb mijn album geactualiseerd. Hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NMCBNABL
Mijn kattentorentje is ook nog steeds te koop, alhoewel mijn ene kat hem opeens uitgevonden heeft. Maf beest, ding staat er al jaren en hij heeft er nooit naar omgekeken. Afgelopen week had ik wat tuinkussentjes versleept en had er daar één ingelegd (gewoon omdat het op de doorloop lag) en ja hoor .... is dat beest er heerlijk in gaan liggen. Katten ... ik snap er nix van.
                    Krissie16 heeft hier spulletjes gehaald en gaat nog verder op tournee langs verschillende adressen. Ik vond het erg leuk om haar nu in het echt te zien (na veel heen en weer gemail). Zij blij met het beddengoed, ik blij met mijn ruimte èn met het "bloemetje".
Ik heb mijn album geactualiseerd. Hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NMCBNABL
Mijn kattentorentje is ook nog steeds te koop, alhoewel mijn ene kat hem opeens uitgevonden heeft. Maf beest, ding staat er al jaren en hij heeft er nooit naar omgekeken. Afgelopen week had ik wat tuinkussentjes versleept en had er daar één ingelegd (gewoon omdat het op de doorloop lag) en ja hoor .... is dat beest er heerlijk in gaan liggen. Katten ... ik snap er nix van.

zaterdag 7 maart 2009 om 11:05

zaterdag 7 maart 2009 om 11:36

Ik heb schoenen in de aanbieding. Esprit, maat 37. Heb ze al een tijd geleden gekocht maar eigenlijk zijn ze nét te klein voor me. Heb er één dag op gelopen met pijnlijke blaren tot gevolg, en daarna heb ik het in huis nog wel eens geprobeerd, maar ze bevallen niet... Helaas, want ik vind ze wel mooi!
plaatjes plakken wil vandaag niet, dus hier een linkje
                    plaatjes plakken wil vandaag niet, dus hier een linkje

zaterdag 7 maart 2009 om 12:06

quote:Ann Liv schreef op 07 maart 2009 @ 10:29:
[...]
Nee, die heb ik nog niet, maar zou ik graag willen hebben! Mail me even op annliv@live.nlyou got mail!
                    [...]
Nee, die heb ik nog niet, maar zou ik graag willen hebben! Mail me even op annliv@live.nlyou got mail!

zaterdag 7 maart 2009 om 13:57

quote:_Sungirl_ schreef op 07 maart 2009 @ 12:53:
Lola was leuk he vanmorgen.Hahahaha
Als jullie iets met lola afspreken kunnen jullie beter buiten gaan staan dan komt ze niet bij het verkeerde huis.Volgende week nog een poging lola?
Was erg gezellig Sungirl. Leuke buurvrouw ook
Let je volgende week even op een klein rood autootje, dat ben ik....
Of hang even een bord bij de deur met opschrift "Hier woont Sungirl" Dan komt het vast goed!
                    Lola was leuk he vanmorgen.Hahahaha
Als jullie iets met lola afspreken kunnen jullie beter buiten gaan staan dan komt ze niet bij het verkeerde huis.Volgende week nog een poging lola?
Was erg gezellig Sungirl. Leuke buurvrouw ook
Let je volgende week even op een klein rood autootje, dat ben ik....
Of hang even een bord bij de deur met opschrift "Hier woont Sungirl" Dan komt het vast goed!

zaterdag 7 maart 2009 om 14:08

quote:Pennelien schreef op 07 maart 2009 @ 11:36:
Ik heb schoenen in de aanbieding. Esprit, maat 37. Heb ze al een tijd geleden gekocht maar eigenlijk zijn ze nét te klein voor me. Heb er één dag op gelopen met pijnlijke blaren tot gevolg, en daarna heb ik het in huis nog wel eens geprobeerd, maar ze bevallen niet... Helaas, want ik vind ze wel mooi!
plaatjes plakken wil vandaag niet, dus hier een linkjeze zijn erg leuk maar heb helaas 38
plaatjes plakken wil vandaag niet, dus hier een linkjeze zijn erg leuk maar heb helaas 38

zaterdag 7 maart 2009 om 15:50

van de week tijdens een opruimbui kwam ik het boek Gossip& Gucci tegen van Lauren Weisenberg.
Erg vreemd, aangezien ik deze net heb uitgeleend aan een vriendin..
nee toch niet zo vreemd... ik heb hem 2 keer!!!
dus als iemand die wil... geef maar een gil!
Biolloib@gmail.com
                    Erg vreemd, aangezien ik deze net heb uitgeleend aan een vriendin..
nee toch niet zo vreemd... ik heb hem 2 keer!!!
dus als iemand die wil... geef maar een gil!
Biolloib@gmail.com
                                    Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!