Knuffels van vroegaah

06-03-2009 21:25 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik een knuffel (of twee misschien?), dit was een beer die je een soort van binnenstebuiten kon keren tot een bal. Ze waren er in verschillende felle kleuren.

Weet iemand waar ik het over heb?

Hoe heten ze?
quote:twentythree schreef op 07 maart 2009 @ 15:51:

En wie kent deze nog :

[afbeelding]

Gaven licht in het donker als je ze daarvoor even bij een lamp hield.. En er zat ook een stoffen zakje bij waar je ze dan in kon doen Hé ik had die slak, alleen zat er een brandplek op, omdat ik hem even in mn lamp had gelegd
dubbel
Oh, wat een leuk topic zeg, ik word er stil van..

Vooral die van jou queenfan25 zijn erg herkenbaar. En die dingen op zo'n stokje van jou Anoukse ook!

Hier mijn bijdrage (wel een beetje enthousiast, maar het is zo leuk! Ineens komt alles weer boven!!) :

Ik heb het geboortekaartje van mijn zoon beplakt met die speentjes!

Vond ze vroeger zo leuk nml.
En ze bleken kankerverwekkend..weet je nog? En iedereen maar lurken
Joh!?

En ik ze op mijn geboortjekaartje plakken (minimini maatje maar toch)
Ja joh! Acuut werden alle speentjes (we maakten er kettinkjes van) door ouders ingenomen, levensgevaarlijk werden ze genoemd !
quote:Lee24 schreef op 07 maart 2009 @ 20:12:

haha modewijzer ligt bij mij nog steeds op zolder net als zo'n pop mt mee groeihaar en van die make-up die je kon veranderen met warm en koud water.

Jaaa Lil Miss Make-up! Me beste vriendinnetje had er 1 haha.

quote:naatie schreef op 07 maart 2009 @ 21:46:

[...]

Hé ik had die slak, alleen zat er een brandplek op, omdat ik hem even in mn lamp had gelegd Ik had die slak ook
quote:naatie schreef op 07 maart 2009 @ 21:43:

[afbeelding]

Ik had een witte met knalroze haren. Helemaal leuk!Ik had een gele! Maar hoe heten ze nou?
quote:Kym schreef op 07 maart 2009 @ 22:32:

Ja joh! Acuut werden alle speentjes (we maakten er kettinkjes van) door ouders ingenomen, levensgevaarlijk werden ze genoemd !Net als die lichtgevende madonna armbandjes
Oja! Klopt!
Ik had vroeger een vurige wens:

Een koolbaby.

Dat was zo'n pop met een echt adoptiebewijsje.

Ze beweerde dat er geen een hetzelfde zou zijn.

In Amerika was het een rage, in Nederland niet zo.

Wie kent ze nog?
quote:La Vie en Rose schreef op 06 maart 2009 @ 21:52:

Ja Inad! Van die zachte lichaampjes, maar met een lichtgevend hard hoofd. Die toch??

Jajaja, die had ik vroeger niet maar mèn die wilde ik toch graag... Daarom kreeg dochter m afgelopen 5 december Had ik 'm toch alsnog

Die Foofur had ik ook! Ik denk zelfs dat hij nog op zolder ligt, La Vie; als ik m vind mag je 'm zo hebben, ik had er geen band mee

De rest van het speelgoed hadden mijn zus of ik ook, best veel eigenlijk. Erg leuk om te zien, brings back memories!
Oja, Little baby's! Van die kleine plastic poppetjes, baby''s dus in een plastic zakje. Je moest ze sparen en je wist niet welke je van te voren kocht.
Pop horloges van Swatch waren helemaal hip toen ik op de middelbare school zat.

Geweldig topic dit!! Ik had vroeger een heel scala aan wat hier al genoemd is; (oa) Troeliewoelies, fairytails, een Jem pop.

Toen ik ooit afzwom kreeg ik zo'n pop waarvan de (paarden)staart kon groeien door het armpje omhoog te houden en als je het armpje heen en weer haalde trok het weer in zeg maar..

Wie oh wie weet welke pop ik bedoel. Ik kan haar nog zo voor de geest halen,alleen weet ik de naam niet meer.
quote:Toetiexx schreef op 07 maart 2009 @ 22:54:

Geweldig topic dit!! Ik had vroeger een heel scala aan wat hier al genoemd is; (oa) Troeliewoelies, fairytails, een Jem pop.

Toen ik ooit afzwom kreeg ik zo'n pop waarvan de (paarden)staart kon groeien door het armpje omhoog te houden en als je het armpje heen en weer haalde trok het weer in zeg maar..

Wie oh wie weet welke pop ik bedoel. Ik kan haar nog zo voor de geest halen,alleen weet ik de naam niet meer.Ja zo'n pop had ik ook... het was niet zo'n grote pop toch? Middelgroot zeg maar met gewafeld haar als ik het goed heb.
Ik dacht dat ik weinig speelgoed had als kind zijnde maar ik zie dat ik wel heel veel speelgoed had
Ja, klopt!! De pop was niet zo heel groot inderdaad.. ik denk net iets kleiner dan de gemiddelde babypop zeg maar. Maar ja... hoe heten ze nou?
Ook legendarisch:

Wrijfplaatjes:

De échte rollerskates:

Wirrel warrel puzzel:

Smurfensnot (afwasmiddel en water in een boterhamzakje)

De geur van het plastic van al dat speelgoed dat ik ook had komt gewoon m'n hersenen in zetten nu heel vaag
Jaaaaa.....smurfensnot!

Mocht niet van mijn moeder maar deed het stiekum wel

Alsof de lucht van Head & Shoulders niet heel penetrant door mijn jas heen kwam
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
lol smurfensnot! Die was ik vergeten... lekker was dat!

Wat ik ook deed; spiegeltjes van spinnenwebben (gebogen takje door spinnenweb heen halen en in de vriezer leggen) vond m'n moeder leuk.

flikflak horloges. Bij ons op school was het helemaal hip om te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven