Rollercoaster
vrijdag 29 juni 2018 om 13:11
Ik ben gek op een getrouwde collega.
Het is voor mij zo lang geleden dat ik verliefd was, dat maakt het zuur.
Hij flirt en zegt dat hij me leuk vindt, ik denk dat hij dat vriendschappelijk bedoelt. Ik probeer normaal te doen en gedraag me daarom wat ongemakkelijk en stom bij hem in de buurt.
Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en daarom zit ik in een emotionele rollercoaster. Ik denk dat het gevoel wel wederzijds is of was, maar hij gaat geen grenzen over. Dat maakt hem alleen maar aantrekkelijker. Ik hou niet van mannen die vreemd gaan.
Zelf vind ik ook niet dat ik iets kan doen, omdat hij getrouwd is. En zo zit ik zelf in een emotionele impasse. Het liefst zou ik mijn gevoelens voor hem op tafel gooien, en ondertussen hoop ik heel erg dat hij op een dag vertelt dat hij in scheiding ligt.
Dit is hemeltergend en ik weet niet hoe ik eruit moet komen.
Het is voor mij zo lang geleden dat ik verliefd was, dat maakt het zuur.
Hij flirt en zegt dat hij me leuk vindt, ik denk dat hij dat vriendschappelijk bedoelt. Ik probeer normaal te doen en gedraag me daarom wat ongemakkelijk en stom bij hem in de buurt.
Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en daarom zit ik in een emotionele rollercoaster. Ik denk dat het gevoel wel wederzijds is of was, maar hij gaat geen grenzen over. Dat maakt hem alleen maar aantrekkelijker. Ik hou niet van mannen die vreemd gaan.
Zelf vind ik ook niet dat ik iets kan doen, omdat hij getrouwd is. En zo zit ik zelf in een emotionele impasse. Het liefst zou ik mijn gevoelens voor hem op tafel gooien, en ondertussen hoop ik heel erg dat hij op een dag vertelt dat hij in scheiding ligt.
Dit is hemeltergend en ik weet niet hoe ik eruit moet komen.
vrijdag 29 juni 2018 om 17:01
Angstig? Het gaat niet over mijn vent.
Waarom is dat koppel dan geTROUWd? Denk niet dat het dan de bedoeling is dat je elkaar inwisselt voor de eerste de beste griet die interesse toont.
vrijdag 29 juni 2018 om 17:18
Nee maar als je je gevoelens op tafel gooit, is dat wel kat op het spek binden. Ook al zou hij weggaan bij zijn vrouw, dan levert dat nog een hoop gezeik op, nog afgezien van eventuele kinderen. Kies voor een vrije man. De afgelopen week zijn er diverse topics geopend door wanhopige vrouwen die achter een getrouwde man aan zitten. Is dat een nieuwe trend of zijn alle vrijgezelle mannen op of zo ?
vrijdag 29 juni 2018 om 17:28
Ik weet niet wat voor verstandshuwelijk jij hebt, maar ik ben niet bekend met dat fenomeen. Ik begin alleen een relatie met iemand waar ik me tot aangetrokken voel en bij voorkeur ook verliefd op ben. Dat jij dat wanhopig noemt zegt hoogstens wat over hoe jouw eigen relatie begonnen is.creativeguy schreef: ↑29-06-2018 17:18Nee maar als je je gevoelens op tafel gooit, is dat wel kat op het spek binden. Ook al zou hij weggaan bij zijn vrouw, dan levert dat nog een hoop gezeik op, nog afgezien van eventuele kinderen. Kies voor een vrije man. De afgelopen week zijn er diverse topics geopend door wanhopige vrouwen die achter een getrouwde man aan zitten. Is dat een nieuwe trend of zijn alle vrijgezelle mannen op of zo ?
vrijdag 29 juni 2018 om 17:34
Jeetje, Hadewychh, wat een aannames. Het zou wat zijn als iedere getrouwde man zijn vrouw zou inwisselen voor iedere andere vrouw die hem de liefde verklaart. Je hebt een raar beeld van getrouwde mannen, en van andere vrouwen (alles wat niet getrouwd is, is de eerste de beste griet?).
vrijdag 29 juni 2018 om 17:40
Onder het mom; alles kan kapot?
Als hij TO leuk had gevonden had hij het onderwerp zelf wel aangesneden.
Dat doet hij niet.
vrijdag 29 juni 2018 om 18:09
Dat weet jij inderdaad niet, want het is helemaal geen verstandshuwelijk en hoe mijn relatie begonnen is, weet jij niks van af. Maar in het algemeen blijf je met je kut poten van een gebonden man af.Leotigre schreef: ↑29-06-2018 17:28Ik weet niet wat voor verstandshuwelijk jij hebt, maar ik ben niet bekend met dat fenomeen. Ik begin alleen een relatie met iemand waar ik me tot aangetrokken voel en bij voorkeur ook verliefd op ben. Dat jij dat wanhopig noemt zegt hoogstens wat over hoe jouw eigen relatie begonnen is.
vrijdag 29 juni 2018 om 18:37
Hoe denk je dat een vrijgezelle man weer vrijgezel is geworden?creativeguy schreef: ↑29-06-2018 17:18Nee maar als je je gevoelens op tafel gooit, is dat wel kat op het spek binden. Ook al zou hij weggaan bij zijn vrouw, dan levert dat nog een hoop gezeik op, nog afgezien van eventuele kinderen. Kies voor een vrije man. De afgelopen week zijn er diverse topics geopend door wanhopige vrouwen die achter een getrouwde man aan zitten. Is dat een nieuwe trend of zijn alle vrijgezelle mannen op of zo ?
En ja, in enig opzicht 'kan alles kapot'. Als je vent je voor iemand anders verlaat, zat het allemaal al niet zo best in elkaar, lijkt me. Dat vastklampen aan je man door alle andere vrouwen weg te slaan....ik snap dat niet. Als je basis goed is, dan gebeurt dat niet. Kat op het spek binden.... brrrr blij dat ik niet in zo'n onzekere relatie zit.
vrijdag 29 juni 2018 om 18:40
Vreemd dat je verwacht dat anderen iemand moeten kiezen, maar dat je zelf wel een huwelijk uit liefde zegt te hebben. Dat spreekt elkaar wat tegen, is het niet?creativeguy schreef: ↑29-06-2018 18:09Dat weet jij inderdaad niet, want het is helemaal geen verstandshuwelijk en hoe mijn relatie begonnen is, weet jij niks van af. Maar in het algemeen blijf je met je kut poten van een gebonden man af.
Maar ik begrijp dat je zelf ervaring hebt met een vreemdgaande partner of daar angstig voor bent. Dat is vervelend voor je, maar die emotie hoef je niet op mij te projecteren. Ik zou zelf geen relatie willen met een partner die vreemd gaat, zoals ik ook in mijn eerste post beschreef.
Sterkte.
vrijdag 29 juni 2018 om 18:47
Dan moet je het voor je houden en afstand bewaren / maken.Ik zou zelf geen relatie willen met een partner die vreemd gaat, zoals ik ook in mijn eerste post beschreef.
Wat denk je dat er gebeurt als jij open bent tegen hem en hij je vertelt te willen gaan scheiden? Dan zoeken jullie niet een keer het bezemhok op? Jullie blijven zeker braaf, professioneel en platonisch met elkaar omgaan?
En iets later blijkt dan dat hij toch niet wil scheiden.
Je geeft dus zelf het antwoord al. Afstand nemen!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
vrijdag 29 juni 2018 om 20:49