Wie stopt er deze maand met de pil??

05-02-2009 15:46 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben besloten om deze maand met de pil te gaan stoppen. We willen 2 maanden 'ontpillen' en dan kijken of het gaat lukken!

Ik zou het leuk vinden om met anderen te praten die ook gaan stoppen.

Groetjes!
Thanks voor de tip! Ga ik zeker even kijken :-)
joh, maar in principe is je piek toch gewoon op dag 14 vanaf eerste ongesteldheidsdag?
bij een cyclus van 28 dg dan he
volgens de boekjes inderdaad... maar nobody is perfect zullen we maar zeggen...
en zijn er nog meer soorten staafjes om te kijken wanneer je vruchtbaarste dag is??? who knows...
Nu: 24 ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten ¤26.99 + gratis ovulatieschijf(!)

12 luxe ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten ¤24.99 + gratis ovulatieschijf(!)

op www. sensitest.nl

dit zijn twee aanbiedingen?

wat denken jullie hiervan? of toch gewoon voor dipsticks gaan?
Hallo allemaal!

sinds enkele minuten pas aangemeld bij Viva omdat we besloten hebben om mijn spiraal te laten verwijderen. We zouden graag zwanger willen worden van ons eerste kindje!! Erg spannend allemaal dus. De afspraak bij de gynaecoloog moet nog gemaakt worden, maar het leek mij al wel leuk en interessant om eens op dit forum een kijkje te nemen. Leuk om jullie berichten te lezen en voor degene die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!

Hopelijk is het voor de anderen ook bijna zover.

Voor Ils79, ben erg benieuwd hoe je ervaring is geweest met het verwijderen van je spiraal. Heb hem zelf al eens eerder moeten laten vervangen en dit viel mij erg mee. Hopelijk krijg jij dezelfde ervaring.

Ook ik zal mij nog even op de achtergrond houden, maar vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen!

Tot gauw!
mamalys, wat leuk! ik laath et 11 maart pas doen hoor..

misshcien kunnen we tegen die tijd nieuw topic openen.

wil jij ook direct al met ovulatietesten enz aan de slag?

ik eigenlijk niet maar hoe meer ik er over lees, hoe meer ik denk 'misschien toch maar wel!',,,
hoi Ils79,

spannend hoor de 11e! Ik ga morgenochtend bellen om een afspraak te maken. Toch wel een vreemd idee dat er misschien binnen nu en een jaar een kleintje komt....

Maar eerst maar eens een afspraak!

Het lijkt mij leuk om tegen die tijd een nieuwe topic te openen, zo kunnen meerdere mensen die rond dezelfde tijd gaan beginnen reageren.

Ik ben niet van plan om direct met ovulatietesten aan de gang te gaan, maar weet ook nog niet zo goed wat hier de voordelen van zijn. Wil het eigenlijk gewoon eerst zelf proberen. Maar dat moet ik nog maar even afwachten....

Leuk dat je zo snel gereageerd hebt! tot gauw

groet mamalys
en mamalys???
Heej Ils,

sorry voor het lange wachten......erg druk gehad met werken.

Maandag direct gebeld en de 16e wordt mijn spiraal verwijderd, erg spannend dus. Besloten om ergens in mei te gaan starten, zodat mijn lichaam eerst weer even op gang kan komen. Heb ruim 7jr een spiraal gehad en nooit meer ongesteld geweest, zal dus wel even wennen zijn...

Hoe is het verder met jou? Het schiet al op de 11e! Willen jullie direct beginnen of nog even wachten??

groetjes mamalys
tja wat is beginnen? we gaan neit veilig vrijen zeg maar..

mijn eisprong is net geweest dus ik kan pas begin april bevrucht worden.. wel spannend!!!
ik ben trouwens ook nooit echt meer ongesteld geworden, soms kleein beetje bloed..

mamalys, maar je kan in principe er direct voor gaan hoor!!
Heej Ils,

spannend he, deze week is het voor jou zover! Al zenuwachtig?

Ik weet dat we direct kunnen beginnen, maar we zijn nog even druk met klussen. Wil dit eerst even op orde hebben, dus dan kan mijn lichaam even weer de cyclus oppakken. Komt dus mooi uit.
oo snap ik! ja woensdag naar de huisarts.. de week erop word ik als het goed is gewoon ongesteld ervan uitgaande dat ik een cyclus heb van 28 dagen.. en dan zou ik begin april mijn vruchtbare (eerste) periode hebben.. dus nog wel even geduld.. zucht!
mamalys er is een nieuw forum geopend.. kom je ook daarbij?
Heej Ils,

welke topic is er geopend? Ben druk aan het zoeken, maar kan het niet zo gauw vinden......

Ben erg beniewd! Enne voor je het weet is het begin april!!
Heej Ils79,

ben erg benieuwd hoe het gegaan is en hoe je het ervaren hebt.

Op welke topic schrijven we nu verder??

groetjes mamalys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven