Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
jaaa. Badjasje is gepost, krissie
@ Zus, heb je even terug gemaild.
quote:zwaantje8 schreef op 08 maart 2009 @ 18:17:

[...]

bedankt dat je even wilde meten voor me! ik ben ook aan het meten geslagen, en ik red het ook prima met 2.10, dus dan kan er nog mooi een zoompje in.

qua breedte heb ik 2.30 nodig, maar ze waren allebei 1.40 breed toch?

wat zou je er voor terug willen hebben?Graag gedaan Fijn dat ze dan toch lang genoeg zijn! Beide zijn idd ongeveer 1.40 breed. Ik zag net wel dat er in één van de gordijnen wat vlekken zitten, alsof ze een keer nat zijn geweest. Weet niet of dat eruit te wassen is (ze kunnen op 40 graden gewassen worden). Als je me even een emailtje stuurt naar pennelien apestaartje hotmail punt com dan kan ik je een foto ervan mailen en kun je beslissen of je ze wilt. Over een ruil worden we het dan vast ook wel eens
Ik heb weer wat nieuwe spulletjes toegevoegd; kettinkjes, een armband en zelfmaakkettingjes. Kijk maar!
horloge nieuw in doosje:

Djiez Cour, dies cool!!!

Isdat gewoon een polshorloge?
668, the neighbour of the Beast
oeh courageux... die vind ik wel erg mooi...

wat wil je terug hebben?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Das een mooi horloge Courageux!
ohh marels was eerder
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik kwijl ook al Marels, erg mooi horloge!
quote:Pennelien schreef op 08 maart 2009 @ 20:33:

Ik heb weer wat nieuwe spulletjes toegevoegd; kettinkjes, een armband en zelfmaakkettingjes. Kijk maar!

Hoi Pennelien, ik vind de ketting met elastiek en ketting 3 erg leuk, met de blauwe en witte kraaltjes. Wat zou je willen ruilen?

Groetjes,
Hahaha is er ooit zoveel animo geweest net na een aanbieding
Ruilen voor een bankstel?
quote:paris_rose schreef op 08 maart 2009 @ 21:00:

Hahaha is er ooit zoveel animo geweest net na een aanbieding t gaat hier soms ook zo snel!!!! iedereen die iets mooi vind reageert direct!!!
Ja dat het snel gaat heb ik wel gemerkt. Ik moet af en toe echt flink pagina's doorbladeren.
is inderdaad een gewoon polshorloge marels bruin polsbandje (na niet bruin bruin... mooie kleur bruin ''vind ik'')

inderdaag veel reacties... maar marels was eerst dus de eerste optie
*is een horloge voor een bankstel aan het ruilen*
en als jullie er niet uit komen, hou ik me als 2e reageerder ook nog warm aanbevolen hoor... :-)
We zijn er al laaang uit. Maar als het niet past ofzo, ben jij de eerste.
he dan heb ik mooi pech!!! nou ja!!! volgende keer beter!! ( moet toch eens een snellere computer aanschaffen!
horloge gaat naar marels!

knuffelzooi:

sow deze hoort miss meer bij het dingen van vroeger topic.... een videorecorder:

paar onbekende dvdtjes:

paar videotjes:

en voor vandaag als laatst de legmagic:

Heeft dat lichte beertje nou een fotolijstje vast? Die is lief! Past die door de brievenbus?
als ik um aanstamp misschien wel maar dan zal ie wel een beetje vervormen vrees ik
Hey Marels,

kunnen de kids in het revalidatiecentrum nog een stapeltje voetbalkaartjes gebruiken? Ze zitten niet meer in de pakjes.
courageux..die diddl met de duikbril op, zou ik die mogen?

en die kleintjes zijn dat sleutelhangers? mag ik die roze ook?

waar kan ik jou dan blij mee maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven