Date raar intimiteit
donderdag 12 juli 2018 om 07:54
Ik heb een paar dates gehad met iemand die ik een tijdje terug heb ontmoet. Allemaal gezellig en wel alleen er zit iets waarmee ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet. We hebben nu 2 keer seks gehad en het is een beetje raar na de seks. Gewoon de sfeer. Weet niet wat het is. Na de seks ben ik net zo als daarvoor maar hij dus niet. Hij wil niet echt naspel en gaat het liefst gelijk slapen. En dan in de ochtend weg. Maar ook niet met een lieve kus weg. Het voelt dan heel afstandelijk aan.
Hij wilde me graag zien deze week en ik hem op zich ook wel, maar ik merk dat mijn interesse gewoon wat verzwakt is door dit rare gevoel wat ik heb. Ik weet niet of en hoe ik dit dan aan zou moeten kaarten. Het lijkt me ook raar om hem te verplichten zowat om na de seks per se nog leuk met me te doen. Of bij het afscheid in de ochtend me uitgebreid te zoenen ofzo. Maar ben wat meer enthousiasme gewend dan wat ik nu werk. Terwijl hij wel heel eager lijkt om af te spreken.
Kortom.. wat kan ik hiermee doen?
Hij wilde me graag zien deze week en ik hem op zich ook wel, maar ik merk dat mijn interesse gewoon wat verzwakt is door dit rare gevoel wat ik heb. Ik weet niet of en hoe ik dit dan aan zou moeten kaarten. Het lijkt me ook raar om hem te verplichten zowat om na de seks per se nog leuk met me te doen. Of bij het afscheid in de ochtend me uitgebreid te zoenen ofzo. Maar ben wat meer enthousiasme gewend dan wat ik nu werk. Terwijl hij wel heel eager lijkt om af te spreken.
Kortom.. wat kan ik hiermee doen?
donderdag 12 juli 2018 om 08:48
Maar de volgende ochtend kun je nog wel een beetje normaal doen. Ik neem aan dat als hij bij een vriend blijft slapen hij zich ook niet zo gedraagt.viva-amber schreef: ↑12-07-2018 08:30Hoeft niet hoor mannen en vrouwen maken na de seks verschillende hormonen aan en hebben daardoor verschillende behoeften.
Ik zou als de sex lekker is hem vragen of hij niet meer wil blijven slapen. Dan wil ik gewoon daarna mijn bed voor mij alleen, geen meerwaarde dan dat gehang nog in mijn huis.
donderdag 12 juli 2018 om 08:50
Dit inderdaad.Het-groepje schreef: ↑12-07-2018 08:48Maar de volgende ochtend kun je nog wel een beetje normaal doen. Ik neem aan dat als hij bij een vriend blijft slapen hij zich ook niet zo gedraagt.
Ik zou als de sex lekker is hem vragen of hij niet meer wil blijven slapen. Dan wil ik gewoon daarna mijn bed voor mij alleen, geen meerwaarde dan dat gehang nog in mijn huis.