zwanger worden bij 2e kindje even snel/lang als bij 1e?

09-03-2009 11:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben benieuwd hoeveel verschil er in zat bij snelheid van zwanger worden bij 1e kindje en bij 2e kindje bij jullie.

groetjes

cas
Geen verschil. Allebei 1e x raak.... Bij de 1e zelfs dwars door de pil heen. Dus of ik nu zo'n goede referentie ben voor je weet ik niet....
Vijf minuten.
nee bij de eerste meteen raak bij de tweede hebben we er ruim 2 jaar op moeten wachten voor ik zwanger werd.(er zit dus 6 jaar verschil tussen de kinderen) ik denk dat het per persoon verschillend is.
hier bij de eerste na 3 maanden bij de tweede na een jaar en de derde kwam door de pil heen
bij de eerste duurde het een jaar en bij de tweede was het de tweede keer raak.
Waarom wil je dit weten? Doet het ertoe?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Nee, allebei de keren duurde het even kort.
Nummer 1 eerste 'ronde'. Nummer 2 tweede 'ronde'.

Wij knijpen dan ook onze handjes dicht (en gebruiken straks voor de zekerheid maar niet meer dezelfde zeep enzo...)
Ik denk dat dit bij iedereen verschillend is. Als je bij de eerste al snel zwanger was hoeft dat niet te betekenen dat dat bij de tweede ook zo gaat. Mijn schoonzus is twee keer snel zwanger geworden en probeert nu al twee zwanger te worden van een derde. Ze heeft net van de gynaecoloog te horen gekregen dat ze op een natuurlijke manier niet makkelijk zwanger kan worden en dat de eerste twee toevalstreffers zijn.
1e na 9 mnd, 2e...tja geen idee hoe lang het nog duurt, nu 3e ronde maar nog niets...
Eerste kind lukte al in de derde maand, tweede direct raak.
..
eerste na 16 maanden en de tweede na 18 maanden. Dus bijna gelijk!
1e 2 direct raak, 3e 9 maanden.

Cassidy, d'r valt geen zinnig woord over te zeggen. Als je een tweede wil zou ik zeggen: regelmatig neuken en dan komt het vast allemaal wel goed!
1e zs na 1 jaar raak, helaas miskraam

2e zs na 1 jaar raak(zelfde maand als de vorige keer, uitgerekende dag verschilde 1 dag....apart!)

Dus we dachten..het zal wel weer iets langer duren, maar nee hoor...min of meer direct raak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven