Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Zijn gesloten vandaag!!
Ok Doggie, zou fijn zijn !

Ik check het nog ff want vriend had het erover dat ie me wel af wilde zetten en dan zou ik met trein terug komen....

Volgens mij komt Elza ook met de trein ?

Klein groepje maar wordt vast heel gezellig
Sanne, is denk ik maar een kleine 10 min lopen van station. Hoogstens! Maar pik je met liefde op hoor!

En Snok, je kunt parkeren in La Vie bij de bijenkorf of makkelijker nog Vredenburg garage. Dan sta je midden op het vredenburg en steek je zo door naar het neude en daar recht voor ligt de Witte vrouwenstraat. Sanne, jij kan met snok mee lopen want als je hoogcaterijne uitloopt, kom je op vredenburg.

Hoe gaat de rest?
Ohjoh, die 10 min. is geen probleem...ga wel ff een route uitprinten zodat ik weet welke kant ik op moet...

Ik ben niet zo Utrecht georienteerd

Is het ergens bij al die winkelstraatjes ? Dan vind ik het wel hoor
Nog een tip voor wie met de auto komt:

Op zondag is het gratis parkeren op de gewone parkeerplaatsen buiten. Als je "wijde Begijnestraat" op je navigatie intikt, kun je daar gratis parkeren en is het nog 2 min lopen.
quote:sanne069 schreef op 09 maart 2009 @ 10:48:

Ohjoh, die 10 min. is geen probleem...ga wel ff een route uitprinten zodat ik weet welke kant ik op moet...

Ik ben niet zo Utrecht georienteerd

Is het ergens bij al die winkelstraatjes ? Dan vind ik het wel hoor Haal jou, en meer mensen die met de trein komen wel op hoor, ik weet hoe ik moet rijden, scheelt jullie weer zoeken ed. Kan 3 mensen meenemen vanaf het station.
Voor het schema, morgen ga ik weer naar de verloskundige. Ukkie is wel heel actief op het moment. Geloof dat ze rond die 32 weken gaan draaien toch? Nou geloof dat ie daar wel moeite voor aan het doen is. Nog steeds niet heel zwaar. Kilootje of 7 erbij nu. Gek genoeg slaap ik ook nog steeds op mijn buik. Maf he. Lees hier allemaal dat het niet makkelijk meer gaat dat slapen. Alleen onrustig dromen, dat is minder. Door de week niet uit bed te branden, op zondag vroeg wakker, grrrr.
Ok thanx Doggie, dacht dat Elza ook ging treinen...van de rest weet ik het niet....maar daar komen we van de week nog wel achter...

Jackie, op je buik slapen ??????????

Ik lig niet eens meer lekker op mijn zij.....buik is zo'n punt geworden.....als ik op mijn buik ga liggen dan lig ik bijna een meter hoger dan mijn vriend
Ik heb wijde begijnenstraat genoteerd en ga ik daar staan...komt vast goed....

Overigens net als jackie lig ik ook nog wel eens redelijk op buik toch hoor....gek he?
Goedemorgen!!

Ik leef nog....

Candy, jemig... dat is schrikken! Nog een beetje te vroeg hoor, nog even binnen houden die 2! ben benieuwd wat de VK zegt

Ik weet niet zeker of ik met de trein heen ga, vriend gaat ook die kant op, dus die gaat me afzetten.. Terug ga ik wsch wel met de trein. Locatie vind ik helemaal prima, lunch ook. ERG gezellig!!!

Heb een heel zwaar weekend achter de rug, maar dat kunnen jullie vast begrijpen. 1 tip voor Sanne: neem de tijd straks en verhuis desnoods een weekje later dan je nu hebt gepland, je hoeft tenslotte je huis nog niet uit! Echt, dat stukje rust is heel belangrijk. Ik heb veel te veel gedaan, ook zware dozen gesjouwd van kamer naar kamer of van de ene hoek naar de andere.. Dat is niet goed natuurlijk. Vrijdag op zaterdag niet geslapen (was toch beetje emotioneel, afscheid van mijn huisje ) De volgende dag dus om 7 uur de verhuizers voor de deur. Om 12:00 was alles in het nieuw app binnegedragen en toen de uitpakklus. pfff! Toen werd vriendlief ook nog ziek! dus die nacht ook bijna niet geslapen. Gisteren met wallen tot op mijn knieeen nog de laatste dingen gedaan en we zijn nu zo goed als klaar! Nu weer heeeeerlijk rustig op mijn werk!

kat is ook helemaal van slag, zielig!

hahahahah op je buik slapen?? Ik heb vannacht voor het eerst met een kussen tussen mijn knieeen / onder mijn buik geslapen en dat is idd heel fijn. Heb geen moeite met draaien oid hoor, puk ligt duidelijk met haar ruggetje naar rechts en met haar billen tegen mijn rechter ribben te drukken, dat is een stuk minder! moet echt zorgen dat ik rechtop zit achter mijn bureau..
Elza dat klinkt als echt topsport weekend...men....heftig zeg. Jij moet wel een kanonskogel buik hebben gehad?

MAAR je bent over!!!! Heerlijk...rust kan beginnen nu toch?
Goedemorgen allemaal,

Even een snel berichtje van mij... ik ben er ook bij volgende week....!!!!!!

Heb ook een beetje zwaar weekend gehad. Problemen met ex die ruzie had gemaakt met de kids en die dus voor mijn deur stonden. Dan heeft de papa van deze kleine het ook moeilijk met de situatie die hij toch min of meer zelf heeft gecreëerd en ik heb echt het gevoel dat ik een soort klaagmuur ben voor alles en iedereen en zelf maar lachend rond moet blijven lopen.

Volgend weekend wil ik dus wel lekker even gezellig met jullie lunchen...!!!

Candy ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat..?? Het zou idd. mooier zijn als de kleintjes het nog even volhouden.
Midejo je bedoelt a.s. zondag?

Klote zeg dat ex verhaal...En ook je meest recente ex....Nu even niet de tijd voor dit soort shit toch? Jij als klaagmuur? Het spijt me maar tijd dat deze figuren ff nadenken over hun egoisme?
Yep Snok, zo voelde het vaak wel, een keiharde bal in mijn buik! Ook wel last van mijn rug, maar verder ging het wel redelijk hoor. Ja... de rust kan beginnen! Gelukkig.. moeten nog wel even oude app schoonmaken, gaatjes in de muren dichten en een paar wanden een lik verf, maar daar draaien we onze hand niet meer voor om.

Ben nog niet helemaal uit de verlichting van de woonkamer, vind het nog steeds te donker!!! nou ja.. weer een doel he!

Ik hoop dat we binnenkort het kamertje in elkaar kunnen zetten, kan helaas voorlopig niet naar jouw kamertje spieken!

Midejo, hou je rekening met jezelf?! Laat die kerels maar lekker in hun sop gaarkoken, jij en je kindjes.. dat is nu het enige dat telt!

Leuk dat je mee gaat!!
Fijn Elza..jij hebt het achter de rug..nu Sanne nog....

En verlichting...dat is echt DE sfeermaker en heel belangrijk..ik herken je probleem overigens. Bij ons in woonkamer is het nu wel ok maar nog niet helemaal top....als je wilt lezen op bank savonds is er eigenlijk te weinig licht...maar dat komt wel een keer....
Hoi hoi!

Sjee, Candy, wat n schrik zeg... Ik zou als ik jou was toch t spoednummer van je VK gebeld hebben... Moet je echt doen als t weer gebeurt met weeen om de 3 minuten hoor. iig als ze zo sterk zijn dat je moet puffen of even moet stoppen met praten. ik denk dat ze je dan accuut aan de weeenremmers leggen...

ik hoop dat ze toch nog minimaal n week of 2 blijven zitten..

Elza, wat heerlijk dat t achter de rug is! Moet wel n enorme opluchting geven... Verhuizen is zo stressvol.

Ik moet nog 4 weken werken. Hou t nog wel vol, maar kijk ook wel erg naar mn verlof uit. Ik slaap erg slecht, en daardoor functioneer ik niet zo geweldig. Opvolger is ook nog steeds niet bekend, dus ik kan niks gaan overdragen.

Ik kom er trouwens maar niet uit of ik nou in t ziekenhuis wil bevallen of thuis. Vorige keer ging ik voor thuis, maar de rit in de ambulance tijdens de perweeen is me niet zo goed bevallen. En ik vond t eigenlijk wel n opluchting toebn ik eenmaal in n ruime lichte verloskamer lag, ipv in onze niet zo grote slaapkamer met 3 man om me heen.

Maar je mag toch pas naar t zh als je 6 cm ontsluiting hebt? In dat stadium heb je echt al hele hevige weeen. ik kan me niet voorstellen dat ik dan nog voor mn lol in de auto stap om naart ziekenhuis te gaan.

baby ligt hier ook nog dwars volgensmij. Morgen naar de vK en over 3 weken weer. oop dat ie dán wel gedraaid is.Heb geen zin in n keizersnede.
Ben ook wel benieuwd hoe beeb bij mij er soms bij ligt...voel het echt niet hoor....voel wel dat golfen enzo en soms wat schoppen maar is totaal niet pijnlijk of irritant...vind het eigenlijk helemaal leuk....zal heus nog wel draaien soms denk ik zo? Ben wel benieuwd of het straks ...wanneer is straks eigenlijk ??? hahaha...helemaal goed ligt voor geboorte? Vanaf hoeveel weken mag/kan het niet meer draaien?
vanaf 36 weken meestal niet meer. Als ie bij 36 weken nog niet goed ligt doen ze dacht ik n handmatige draaipoging.
al komt t zeldzaam nog wel ns voor dat ze echt vlak voor de bavalling nog draaien.
Daar zeg je wat Twinkel.... je mag pas naar het ZH als je het zelf al wat slechter hebt he! Nou ja, ik houd het kraampakket maar goed bij de hand ;) Donderdag hebben we info avond in het ZH.. ben heel benieuwd en misschien besluit ik ter plekke dat ik thuis beval! ;)

Hier ook nog 4 weken, het enige dat ik zwaar vind is die druk tegen mijn rechterribben, voel dat zelfs in mijn rug.

Dat klopt Snok, net een tikkie te donker in het zitgedeelte.

wij hebben het Domotica systeem, maar ook al zet je dit op de hoogste stand, dan is het licht nog redelijk gedimd, ik ga vanmiddag voor alle lampen 60w gloeilampen halen!

Ach we wonen er net, komt wel.
Volgens mij kan je kindje na de 5e week niet meer draaien?
Ik bedoel idd. komende zondag.

En Elza... wat heerlijk dat je nu lekker over bent. Nu achterover leunen en wachten op de komst van de kleine..!!!

Snok heeft helemaal gelijk... wij en de kleintjes zijn degene die tellen. Ik zorg ook nog steeds goed voor mezelf en mijn zoon in wording hoor..!!! Vandaar ook gezellig komende zondag lunchen. Heb er zin in.
Elza, foei dozen sjouwen!!! Dat mocht toch niet!!!! Gelukkig nu "rustig" op je werk.

Midejo, jou als klaagmuur gebruiken? Hallo jij bent zwanger hoor, jij mag klagen!! Hoop dat deze week rustiger is voor je!!

Slapen op buik lukt mij echt niet hoor!

Snok, ga zo prive kijken voor je kamertje!
Domotica? Dat meen je niet? Mijn ene werkgever (andere is eigen man hahaha) heeft nog een bv en die verkopen dat spul!!! Doen ook alle installaties in nederland bijna qua programmeren..mooi spul he?
quote:Elza35 schreef op 09 maart 2009 @ 12:47:

Volgens mij kan je kindje na de 5e week niet meer draaien?35e week!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven