Zomerse parfum
zondag 15 juli 2018 om 17:28
Bedoel je funfair evening? Klinkt echt heel lekkerHet-groepje schreef: ↑15-07-2018 10:42
Maison margiela An evening at the Fairy, ruikt naar strand, popcorn en lekker zoetig.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
zondag 15 juli 2018 om 17:47
Hij is best prijzig zie ik. Maar ga toch eens een keer snuffelen. Popcorn ruikt zo lekker ehhh vertrouwd ofzo.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
maandag 16 juli 2018 om 10:20
Ik heb veel dure parfums, gek genoeg is er een goedkopere parfum (in verhouding) waar ik de meeste complimenten over krijg, een heerlijke zomerse geur.. https://www.voordeeltrends.nl/nina-ricc ... xQQAvD_BwE
maandag 16 juli 2018 om 16:13
sinds ik de 30 ben gepasseerd, waardeer ik hele andere geurtjes dan pak em beet begin/mid twintig.
Ik was dol op Viktor & Rolf flowerbomb. Maar nu vind ik hem veel te zoet, en eigenlijk meer naar snoepgoed ruiken in plaats van bloemen.
L de Lolita Lempicka vond ik erg lekker, maar helaas discontinued. Andere geuren van lolita zijn ook lekker en apart.
Parfums van Guerlain, Eau de Shalimar bijvoorbeeld, of Spiritueuse Double Vanille.
08 Une Rose Chypree Tauer Perfume ook.
Oh en Karma van Lush, oh zo heerlijk!
Ik hou van unieke, aparte geuren. En neig naar wierook, kaneel, citrus, leer etc. Bloemen ook wel, maar dan wel met diepgang!
Ik was dol op Viktor & Rolf flowerbomb. Maar nu vind ik hem veel te zoet, en eigenlijk meer naar snoepgoed ruiken in plaats van bloemen.
L de Lolita Lempicka vond ik erg lekker, maar helaas discontinued. Andere geuren van lolita zijn ook lekker en apart.
Parfums van Guerlain, Eau de Shalimar bijvoorbeeld, of Spiritueuse Double Vanille.
Ik hou van unieke, aparte geuren. En neig naar wierook, kaneel, citrus, leer etc. Bloemen ook wel, maar dan wel met diepgang!
maandag 16 juli 2018 om 18:03
Hahaa bij mij precies anders om nu ik de 30 ben gepasseerd houd ik juist van viktor en rolf flowerbomb en bonbon met name bonbon chanel draag ik meer in de winter.Universeinmotion schreef: ↑16-07-2018 16:13sinds ik de 30 ben gepasseerd, waardeer ik hele andere geurtjes dan pak em beet begin/mid twintig.
Lolita lempicka wordt ik al me hele leven misselijk van hahahaha
Jill.sun is idd ook lekker maar moet bij je passen.
maandag 16 juli 2018 om 19:18
dinsdag 17 juli 2018 om 19:34
Daar heb ik de bodylotion van
dinsdag 17 juli 2018 om 23:04
Hahaha, was echt klok en klepel!
woensdag 18 juli 2018 om 10:57