Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Yep dat meen ik wel .. ja het is een mooi systeem, als je het helemaal snapt!! we zijn er nog niet helemaal uit geloof ik...
Fijn Elza, dat jullie over zijn...inderdaad een heel zwaar weekend zo te horen, zeker toen je vriend ook nog 's ziek werd. Maar het ergste hebben jullie gehad nu....

Zal inderdaad raar idee zijn geweest dat je je oude huisje achterliet...je hebt er toch best een tijd gewoond en was ook echt jouw huisje.

Ik zal dat niet hebben....was echt een tussenoplossing voor een jaar en ben de laatste jaren nu zoveel verhuisd....

Nu de laatste en dan ben ik er ff helemaal klaar mee.

Tja, een week later verhuizen klinkt relaxed maar voor mijn gevoel is het dat dus juist niet....is weer een week dichterbij mijn uitgerekende datum....vind ik te kort worden hoor....

Wij hebben ook wel wat meer tijd om alles voor te bereiden denk ik....ik ben al ruim een week met verlof voordat we de sleutel krijgen en vriend is die week ook vrij (einde huidige baan) dus hebben we een week de tijd om samen alle spullen in de pakken. En omdat we vorig jaar rond deze tijd ook al verhuisd zijn...heb ik nog niet zoveel troep vergaard, zoveel weggegooid al toen...

Als we vrijdags de sleutel krijgen heb ik mijn ouders en 2 vriendinnen om de hele dag schoon te maken en mijn broer gaat meteen aan de slag met schilderwerk.

Zaterdag hebben we een busje en helpen wat vrienden van mijn vriend met het sjouwen van alle spullen.

Mijn ouders en vriendinnen zijn er ook het hele weekend.

Ik zet op alle dozen naar welke kamer en etage het moet....en dan hoef ik na dat weekend natuurlijk niet te werken dus heb dan alle tijd om alles neer te zetten en uit te pakken.

Ik weet dat ik sowieso teveel ga doen...ik ken mezelf

Daarom toch voor de zekerheid zo'n band voor om mijn buik gekocht....

Ik ga ook voor ziekenhuisbevalling maar misschien zeg ik straks wel...voor die paar cm kan ik net zo goed thuis blijven...

Elza, ik heb dat ook onder mijn ribben en pijn trekt door naar mijn rug....zitten is nu niet zo prettig....zeker niet in de auto (zit vrij laag)...heb het gevoel dat ik mijn kind doormidden breek als ik te hard ga zitten.

Midejo, heel goed...denk aan jezelf en aan je kids....laat ze het lekker allemaal uitzoeken. Gezellig dat je ook komt zondag !!
Snok, ik zag in het schema dat ik 8 mei b en uitgerekend, maar dat is 9 mei! Vandaag is het 9 maart, dus nog precies 2 maanden!!!

Oh en as woensdag naar de vk.
Hier ook ziekenhuis...en hoop er te komen dat ik ongeveer gelijk mag persen....maw..geef mij maar turbobevalling whhahahah

Ik ga aanpassen Doggie...en het vermelden...
Ik wil wel zo'n bevalling als mijn schoonzusje....de hele dag waarschijnlijk weeén gehad maar voelde dat als alleen een beetje buikpijn....toen de pijn iets heftiger werd 's nachts toch maar voor de zekerheid vk gebeld...moest meteen naar ziekenhuis, persen en klaar !

Mijn neefje was wel 4 weken te vroeg dus was net een cavia

Goh, ik krijg op dit moment een heerlijk inwendige massage in mijn buik
Las net in anders topic dat iemand, schrijf ik ook wel eens, precies op uitgerekende datum is bevallen...toch ook wel bijzonder he? Lijkt mij ook wel wat....2 mei is mooie datum....of dat het dan begint en zondags de datum is...zondagskindje
JAAAAAAA sanne...waar kan ik tekenen? Euh cavia gedeelte wil ik wel overslaan wahahahahahahah
Dat is zo, dit huisje was mijn eerste echt eigen huis... helemaal zelf en naar mijn smaak ingericht.. maar goed, nieuwe fase van mijn leven is aangebroken! Alleen maar leuk natuurlijk! blijven hier ook niet langer dan max 2 jaar denk ik. Eigenlijk willen we straks een eigen huis gaan bouwen, en dan ben je zomaar weer een klein jaar verder.

en je hebt gelijk hoor Sanne, je hoeft niet alles in een dag uitgepakt te hebben! Dat gevoel had ik dus wel en dat is ook gebeurd in 2 dagen... maar is natuurlijk geen must. en wat je zegt, je heb niet zoveel troep om mee te slepen. Wij hadden 50 dozen vol..

Die band is wel een slimme, wilde ik ook doen, maar heb ik geen tijd voor gehad (gemaakt)...

haha je kind doormidden breken? hmmmm moet je wel hele rare dingen doen! Maar goed, hier voelt het of mijn ribben ingedrukt worden of zo. Zal nog wel erger worden

Ja hoor Midejo, gewoon hard zijn naar die lui. Vooral die recente... zijn keuze geweest, moet ie er ook mee dealen.
Een cavia?!?!? Hoe kom je er op hahah!

maar ik teken er ook voor hoor. Was vanmorgen trouwens bij de tandarts (die vond dat ik erg mooi zwanger ben, helemaal niet dik of zo -altijd leuk te horen-) en die vroeg of ik voor een ruggeprik ging. Hij moet me nl altijd verdoven als ie gaat boren!

en volgens hem is het onzin dat er vrouwen zijn die zeggen dat ze liever een kind krijgen dan een behandeling bij de tandarts.. haha!
Ik wil liever niet op uitgerekende datum.....4 mei dodenherdenking hmmm.....29+30 april liever ook niet, haha...

Ik vind 3 mei ook wel mooie datum...ben zelf ook een zondagskind...

Maarja, mijn moeder heeft zowel bij mij, als bij mijn broer 3 weken !!!!!! over tijd gelopen....hoop niet dat het erfelijk is...wij waren toen ondertussen tot 9 pond gegroeid.

Bij mijn schoonzusje werkte de placenta ook niet optimaal dus én 4 weken te vroeg én dat...daarom beetje een cavia...veel groter was ie niet...

Ja Elza, ik begrijp de tussenoplossing bij jullie...heeft ook met de situatie ex te maken denk ik....

Daarom had ik ook deze flat....zou er ook 2 jr blijven wonen totdat alles geregeld was.....maar opeens was ik zwanger

Ben nu in 7 jr tijd al 4x verhuisd....krijg er ook wel bepaalde handigheid in ...maar ben er ook wel helemaal klaar mee.

Bij jullie ook ff andere situatie...wij zijn allebei aan 1 stuk door samen 2 weken vrij...dat geeft gewoon ff wat meer rust.

In jullie sitiuatie moet je vriend natuurlijk toch weer 's maandags naar het buitenland en jij naar je werk.

Kan me voorstellen dat je dan zoals gisteren ff door wilt gaan en dan al gauw ff net teveel doet.

Ook al heb ik straks misschien meer tijd...dat gaat mij ook gebeuren hoor...geen rust in mijn kont voordat alles op zijn plek staat

Ons voordeel is ook dat het om de hoek is waar we nu wonen...dus bv kleding neem ik zo mee in de auto aan kleerhanger en al....van de ene kast in de ander.

En na 4 verhuizingen ben ik al aardig opgeschoond haha...dus die 50 dozen halen wij niet hoor...
Hoi,, even snel een berichtje van mij!

Was donderdag ziek naar huis gegaan van werk en pas gisterochtend weer eens mijn bed uit!

DE TERING (sorry) wat heb ik me weer beroerd gevoeld, lag zelfs 1 dag samen met dochter ziek in bed.

Nuoja ben weer 2 kg lichter maar had wel het gevoel dat erwtje een kermisweekje had en wat bleek vanochtend op reguliere afspraak.....erwtje is al net zo'n koppige meid aan het worden als mijn oudste!

Ze ligt in stuit! AAAAAGH, Bij dochter hebben ze haar nog gedraaid in week 38, ik hoop dat ze nog gaat draaien en/of een draaipoging lukt anders ga ik voor keizersnede in week 39! hahaha

Voor mij geen stuitbevallinghoor, wil echt niet van navel tot nekvel openliggen! En 1 op de 3 eindigt toch in keizersnede.

Bah.

Midejo: denk af en toe ook lekker egoïstisch!

Laat ze maar voor jou rennen hoor!
Ohgja, ik ben beide keren in ziekenhuis bevallen en ben die kant op gegaan toen ik het thuis niet meer trok.

Bij ziekenhuis stond meteen een rolstoel klaar en kon ik meteen in verloskamer.

Geen 5 uur daarna waren beide kinderen geboren, gaat sneller dan je denkt hoor!

Weeën zijn heftiger als je beweegt, als je even 5 min in de auto moet is dat goed te doen hoor, lijkt me niet tijdens persweeën maar daar heb ik (totnogtoe) geen ervaring mee!
Ben 3 mei uitgerekend dus heb ik de minste kans dat ik die datum beval geloof ik hahah!!!

wil niet meer dan 1 week overtijd gaan hoor.....

Ja tussenoplossing heeft daar mee te maken en 2 huizen die te koop staan. Maar joh we zitten er prima hoor!

ben ook aardig wat verkast en ben er niet zo dol op! Dus de volgende stap wordt een definitieve!

Idd.. vriend's wekker ging vanmorgen om 5:15, had weer de vroege vlucht en ik wilde wel graag alles geregeld hebben voordat hij weer vloog..

Hihi zo schat ik je ook wel in, zeeen van tijd maar toch graag alles in een paar dagen!

we hebben de letters voor Pukkies kamer trouwens binnen, is hahahah bijna dezelfde kleur als de grijze muur!!

Dus we gaan het op de witte muur plakken

ja dat is lekker, zo dichtbij! ik heb trouwens in het nieuw app weer een boel kleding weggegooid, heb zo veel dat het bijna niet in mijn nieuwe kast past, na de bevalling kan ik gaan kijken wat er nog meer weg kan.. snik snik misschien wel alles in maatje 36.

Zo nu en dan moet je gewoon heel radicaal dingen weggooien he! Een jaar niet gebruikt = weg ermee. ruimt zo lekker op!
Potsie, baaaaalen!!!! nou hopen dat ze erwtje nog kunnen draaien! anders idd maar met de keizersnee. Ik ben zelf in stuit ter wereld gekomen, thuis nog wel!!! hmmm 39 jaar geleden waar ze nog meer barbaars zeg.

En klote dat je zo beroerd bent geweest, hele weekend verpest!

Gaat het nu weer beter of ben je nog een beetje aan het uitzieken?
Dames daar ben ik weer net terug van de gyn. Nou ik heb het gehoort hoor. Ik had gelijk moeten bellen als de weeen niet hadden gestopt onder de douche had ik mischien wel thuis bevallen van twee veel te vroegen kinderen enz.

Hoe dan ook ik moet de komende weken heel rustig aan doen in de hoop dat er niks gebeurt. Ik zie het al voor me op de bank liggen naar buiten kijken welke vogels er vandaag weer in de tuin zitten Mischien is het maar goed ook dan ga ik wat meer op mijn bed liggen wat mischien ook beter is voor mijn rug.

De hartjes klopten ook iets sneller van hun, maar niet te snel. De beebs liggen goed we hebben ook gezien dat onze zoon wat aan de kleine kant is mar ook niet om ongerust over te worden.

Op naar de 33 weken. (Hoop ik.)
ha allemaal!

Elza, fijn dat je over bent zeg! wel hard gewerkt hoor..... maar wat een heerlijk gevoel he.

Potsie, balen dat je zo ziek was, hopelijk nu weer lekker opgeknapt.

Candy, ben benieuwd hoe het nu gaat! ben je al bij de vk geweest?

snok, ik ga zo prive kijken naar het kamertje.......

Ik ook heel slecht geslapen het hele weekend. Heel veel spugen en als ik daar niet me bezig was had ik wel maagzuur. bah. Tikje jaloers als ik jullie over 33 weken hoor, want ik ben nog maar 29....... nog even te gaan dus! verder ook steeds zo' n pijn (meer oncomfortabel gevoel) vlak onder mijn borsten aan de bovenkant van mijn buik. Moet steeds even uitrekken en het trekt ook door naar mijn rug. Kan niet echt lang meer lekker zitten.

Gisteravond bij vrienden kaasfondue gegeten.... zo lekker! gek genoeg is dat een van de weinige dingen dat heel goed valt bij mij....Vandaag een rustig dagje met zoonlief thuis. het is grijs en regenachtig en ik ga denk ik maar de moses basket bestellen voor beeb en verder met de voorbereidingen voor verjaardag manlief.... komt al dichtbij!!

ja gezellig die lunch! ik stuur wel een smsje hahaha.
Potsie whaahahahahah gek wijf ....;-) Maarruh lekker in stuit...heb jij weer...nou maar ff afwachten dus en snap je keuze als je voor keizersnee zou gaan...zou ook echt GEEN stuitbevalling willen....lijkt me echt walgelijk pijnlijk.....

Candy elke dag/week is nu meegenomen denk ik zo. GEwaarschuwd mens telt voor twee....chillen jij dus!!

Mijn moeder heeft ook dik 3 weken overtijd van mij gelopen.....dus nee hoop niet op erfelijkheid..echt geen zin in....Ik wil ook niet meer aankomen dus hoe minder weken...heb vandaag echt zin om te snoepen trouwens hahaah
hoihoi

Klinkt goed Elza, maar doe voorzichtig en rustig aan!

Hoe gaat het nu Candy? Vandaag controle toch? Kan me voorstellen dat je nog meer schikt omdat het een tweeling is en die gemiddeld ook eerder komen.

mmmm Twinkel, ik ga voor thuis, maar als ik jou verhaal zo lees hoop ik toch niet meer die auto in te hoeven...

Potsie in stuit, getsie. Ik hoorde dat ze voor 36 weken nog kunnen draaien en daarna kan je ze laten draaien. Voel je je nu weer iets beter?

Ik heb vandaag een dipdag Heb het idee dat mijn eten er uit moet zodra ik iets voorover zit. Ben de hele nacht wakker geweest door omhoogkomende maaltijden

Moet nog 2 weken werken, maar hield het na 2 uur echt niet meer vol, dus zit net thuis. Zo maar even op bed, vanavond naar samen bevallen (les 3)

Over de bevaldatum: Ik hoop dat ik niet op 30 april moet bevallen, omdat dat de sterfdag van mijn moeder is. 4 en 5 mei liever niet en 12 mei is de geboortedag van mijn moeder..

Moest vandaag nog even aan haar denken. Heb een gedicht geschreven en voorgedragen op de crematie

Nooit meer A-X binnenkomen uit jouw mond,

Nooit meer samen genieten van de opkomende zon, onderweg naar concours,

Nooit meer die wederzijdse blikken die meer zeiden dan 1000 woorden,

Nooit meer enthousiast om mijn studie, ook al wist je niet altijd exact waar het om ging,

Nooit meer feestjes om niks,

Nooit meer die woorden van jou die ik net nodig had,

Nooit meer samen Sangria drinken in de zon,

Nooit meer samen praten over problemen,

G halthouden en groeten, naar jou

en naar alle fantastische momenten die ik altijd zal blijven koesteren.

Obstakels die nu nog komen moeten we zonder jou overbruggen.

Ik zal je missen mam, het meest op de momenten waarop je juist je moeder nodig hebt.

Wie moet ik nu het eerste vertellen als ik ga trouwen of mijn eerste kindje krijg.

Ik vertel het wel eerst mijn hart, want ik weet dat je daar altijd zal zijn.

Ze is overleden op 30 april 2005 (was 51 jaar), we zijn getrouwd op 22 juni 2007 en verwachten dus nu ons 1e kindje...

Yep dipdag, zit ik hier weer te snotteren
Hee hippie jammer dat je er niet bij kan zijn.....net ff te ver he?

Oh men wou dat ik nog ff tekeer kon gaan in NY...shoppen.
candy, hebben ze nog gechecked of je al iets van ontsluiting hebt?

potsie, balen... ben er ook vrij zeker van dat ik morgen hoor dat pluis dwars danwel in stuit ligt. Is jouw kleine al wel n stukje ingedaald? Of nog helemaal niet? Zo niet toch ook nog wel dikke kans dat ie zelf draait, toch??

Als pluis met 33 weken nog niet goed ligt ga ik denk ik moxatherapie doen. Kan je dat? Is iets acupunctuurachtigs met een brandende soort sigaar ?? die je bij je grote teen moet houden ??

bizar, maar t is echt aangetoond dat t vaak helpt en veel gyns en vks raden het aan... en je kunt t gewoon thuis op de bank doen, dus baat t niet.... enz.
Dag dames,

Heb vanacht mijn record verbroken...viel pas half 5 vanmorgen in slaap... Had raar gevoel in mijn pols, alles al geprobeerd maar niks hielp.

Draaien in bed lukt nu haast niet meer en slaap het lekkerst op mijn rechter zij.

Elza je kindje kan zelfs nog met 39 weken draaien, had mijn schoonzusje ook. 38 weken lag mijn nichtje goed in de baarmoeder en met 39 weken besloot madammeke maar fijn in een stuit te gaan liggen. Gevolg...geboorte via keizersnee.

Gelukkig ligt die van mij nog steeds goed en ik hoop dat dit ook zo blijft!
Hihi, ja jij hebt inderdaad de minste kans op de 3e mei.

Ik wil liever helemaal geen dag over tijd lopen, maar volgens mij laten ze je rustig doorlopen tot aan 2 weken over de datum..als alles nog in orde is natuurlijk.

Nou, is toch harstikke mooi app.waar jullie zitten....je kunt het slechter treffen hoor voor een tussenoplossing

Nouja, zeeen van tijd valt ook wel weer mee...haha....dat weten we pas achteraf hé, wanneer prinses zich aan gaat dienen. Als dat pas in week 42 is, dan had ik inderdaad nog zeeen van tijd gehad...maar dat weet je helaas niet van te voren.

Als het, zoals bij schoonzus, 4 weken te vroeg is dan is het kielekiele...

Volgens mij is met die letters van mij wat misgegaan bij de bestelling....had ze eerder besteld volgens mij en nog steeds niks binnen....

Oh, was ik dus al bang voor....dus niet echt zilver maar echt dat grijze zoals in het voorbeeldje stond ?

Bedje komt bij ons echt tegen grijze muur dus dan ga ik die witte letters bestellen.

Ik ben al een beetje bezig met kleding nalopen in mijn kast....kom dus ook al die spijkerbroeken tegen in maatje 36....zijn er best heel veel dus hoop toch dat ik ze weer aan kan met de tijd....

Ik heb eigenlijk niet veel kleding wat ouder dan anderhalf jaar is....in anderhalf jaar wordt dit 3e verhuizing en met verhuizen MOET je gewoon weggooien....ruimt wel lekker op
Oh vwv, wat heb je dat mooi geschrven zeg...

je hebt t in gedachten toch t eerst aan je moeder verteld, denk ik he?

En ze is ook heel dicht bij je straks als je bevalt
Gellukkig dat alles goed is Candy, maar nu wel rustig aandoen en naar de dokter luisteren he!!

Verhuizen is inderdaad DE tijd om weg te gooien, maar die oude spijkerbroeken... We gaan er toch vanuit dat die weer gaan passen
quote:75twinkel schreef op 09 maart 2009 @ 15:00:

Oh vwv, wat heb je dat mooi geschrven zeg...

je hebt t in gedachten toch t eerst aan je moeder verteld, denk ik he?

En ze is ook heel dicht bij je straks als je bevalt Dank je Twinkel. Ik heb heel veel aan haar gedacht in die periode. Ze zou het inderdaad als eerste weten (na hubby natuurlijk). Het leven gaat door, maar soms heb je momenten dat je sommige mensen echt wel graag naast je zou willen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven