Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
zondag 8 maart 2009 om 22:28
zondag 8 maart 2009 om 22:38
zondag 8 maart 2009 om 22:39
quote:molie schreef op 08 maart 2009 @ 22:21:
Bambino, had jij toevallig nog tijd gehad om te kijken naar het nijntjeopblaasbadding?Nou dat ding schijnt achter de kast te liggen, en dat duurt nog wel even dat ik daar achter kom ( lees: dat is ons rommelhok ) waaschijnlijk eind deze maand voor de paasspullen. Dus als je nog even geduld hebt
Bambino, had jij toevallig nog tijd gehad om te kijken naar het nijntjeopblaasbadding?Nou dat ding schijnt achter de kast te liggen, en dat duurt nog wel even dat ik daar achter kom ( lees: dat is ons rommelhok ) waaschijnlijk eind deze maand voor de paasspullen. Dus als je nog even geduld hebt
zondag 8 maart 2009 om 22:40
quote:Marels schreef op 08 maart 2009 @ 22:38:
Stuur de plaatjes anders maar naar Mamz hoor. Ik heb nog meer dan 100 pakjes liggen. Kan altijd wel blijven zeggen dat ik er nog meer kan gebruiken, maar ik heb er al zoooooooo veel nu.
Tijd om ook wat plaatjes aan ieamdn anders te gunnen.
Mamz heb ik al gestuurd, de nummers die we hadden voor haar.
En ook anderen van dit forum die nog nummers nodig hadden.
Verwacht dat die er morgen wel zullen zijn.
Dus de rest is voor jou als je wil marels.
Stuur de plaatjes anders maar naar Mamz hoor. Ik heb nog meer dan 100 pakjes liggen. Kan altijd wel blijven zeggen dat ik er nog meer kan gebruiken, maar ik heb er al zoooooooo veel nu.
Tijd om ook wat plaatjes aan ieamdn anders te gunnen.
Mamz heb ik al gestuurd, de nummers die we hadden voor haar.
En ook anderen van dit forum die nog nummers nodig hadden.
Verwacht dat die er morgen wel zullen zijn.
Dus de rest is voor jou als je wil marels.
zondag 8 maart 2009 om 22:48
maandag 9 maart 2009 om 09:47
oke pakjes ingepakt,
jan gaat vandaag naar c_estelle,
grisham is klaar voor noa
ypsilonketting gaat vandaag naar biol en
ketting met hanger gaat naar summerxx
sweetcandy, heb jill mansel vandaag ook bij me maar zag dat ik van jou nog geen mail heb gehad met je adres, kan je me die nog ff mailen op biba72@live.nl
dan kan die vandaag ook met meneer post mee..
jan gaat vandaag naar c_estelle,
grisham is klaar voor noa
ypsilonketting gaat vandaag naar biol en
ketting met hanger gaat naar summerxx
sweetcandy, heb jill mansel vandaag ook bij me maar zag dat ik van jou nog geen mail heb gehad met je adres, kan je me die nog ff mailen op biba72@live.nl
dan kan die vandaag ook met meneer post mee..
maandag 9 maart 2009 om 09:51
quote:Marels schreef op 08 maart 2009 @ 22:48:
Ja, maar ik zou het ook zonde zijn als ik er straks zo veel heb dat die plaatjes ook weggegooid gaan worden.
En ik heb er nu zoooo veel, dat krijgen ze niet ingeplakt joh.
Dus kun je ze beter naar iemand anders sturen.
Hier gaan ze dan ook de prullebak in, hier iedereen al blijgemaakt die ik blij kon maken.
Wel goed initiatief van je.
Ja, maar ik zou het ook zonde zijn als ik er straks zo veel heb dat die plaatjes ook weggegooid gaan worden.
En ik heb er nu zoooo veel, dat krijgen ze niet ingeplakt joh.
Dus kun je ze beter naar iemand anders sturen.
Hier gaan ze dan ook de prullebak in, hier iedereen al blijgemaakt die ik blij kon maken.
Wel goed initiatief van je.
maandag 9 maart 2009 om 10:11
quote:sweetcandy schreef op 08 maart 2009 @ 22:19:
C-Estelle, heb je dat roze jack nog? en is het een winterjack?
en hoe valt ie? is hij wel tot at least broek-boord ?? En een beetje getailleerd?
Hey Sweetcandy, ja dat roze jack heb ik nog, en ja het is een winterjack.
Hij valt tot net over je broekboord en is een beetje getailleerd!
Je had alles goed geraden!
Ruilen?
C-Estelle, heb je dat roze jack nog? en is het een winterjack?
en hoe valt ie? is hij wel tot at least broek-boord ?? En een beetje getailleerd?
Hey Sweetcandy, ja dat roze jack heb ik nog, en ja het is een winterjack.
Hij valt tot net over je broekboord en is een beetje getailleerd!
Je had alles goed geraden!
Ruilen?
maandag 9 maart 2009 om 11:22
@Courageux: ik heb interesse in de dvd van Coyote Ugly. Heb alleen niets om te ruilen, maar wil best de verzendkosten betalen. Mail me maar op meiske1981@yahoo.com
maandag 9 maart 2009 om 11:56
Courageux, zou elmo door de brievenbus passen denk je? ik vind 'm wel lief!
Bambino, hoera voor de badjas!
Mamzelle, ik heb een hele stapel dubbele liggen van dochter (voor Marels, maar als zij zelf zegt dat ze ook naar jou mogen... ). Mail ff het lijstje door naar blondjeii@hotmail.com dan check ik vanavond ff (hoef ik niet het hele forum terug te zoeken thuis)
Bambino, hoera voor de badjas!
Mamzelle, ik heb een hele stapel dubbele liggen van dochter (voor Marels, maar als zij zelf zegt dat ze ook naar jou mogen... ). Mail ff het lijstje door naar blondjeii@hotmail.com dan check ik vanavond ff (hoef ik niet het hele forum terug te zoeken thuis)
maandag 9 maart 2009 om 12:13
maandag 9 maart 2009 om 13:16
Mamz, ik heb voor jou van de voetbalplaatjes:
- 48, 130, 176 en 195;
- 32, 73, 130, 149, 201, 224 en 246.
Mail me je adres even op artemis1980@live.nl, dan komen ze jouw kant op.
Iemand anders nog plaatjes nodig?
- 48, 130, 176 en 195;
- 32, 73, 130, 149, 201, 224 en 246.
Mail me je adres even op artemis1980@live.nl, dan komen ze jouw kant op.
Iemand anders nog plaatjes nodig?
maandag 9 maart 2009 om 13:38
Artemis, Larf heeft nog een aantal plaatjes nodig maar ik weet nu even niet precies welke dat zijn.
Als het goed is komt er dus vandaag een vlopje van Bambino binnen en dan hebben we (Larf en ik) weer overzicht.
Dan zal ik ook gelijk een lijstje van Larf's dubbelen posten voor degenen die ze nog nodig hebben.
Marels, zou je de rest dan nog willen? Of hoeft het niet meer?
Als het goed is komt er dus vandaag een vlopje van Bambino binnen en dan hebben we (Larf en ik) weer overzicht.
Dan zal ik ook gelijk een lijstje van Larf's dubbelen posten voor degenen die ze nog nodig hebben.
Marels, zou je de rest dan nog willen? Of hoeft het niet meer?
maandag 9 maart 2009 om 13:48
Ik heb een hele berg dubbele voetbalplaatjes, woensdag geef ik ze aan marels mee, dus wie nog nummers nodig heeft, mail ff op blondjeii@hotmail.com
maandag 9 maart 2009 om 16:56
Meiske,
Als je ze dinsdag nog niet binnen hebt stuur ik ze wel opnieuw. Heb ze vast nog wel dubbel liggen. Soms gaat het mis bij de post. Heel vervelend.
Als je ze dinsdag nog niet binnen hebt stuur ik ze wel opnieuw. Heb ze vast nog wel dubbel liggen. Soms gaat het mis bij de post. Heel vervelend.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?