rare beestjes in huis
donderdag 26 juli 2018 om 18:13
Ik zie steeds meer beestjes in huis. Ze zijn superklein, niet groter dan 2mm en zitten op de muren en tegen ramen. Net geprobeerd een foto te maken, maar ze zijn zo klein dat de foto alleen heel onscherp lukt.
Toch iemand die weet wat dit kan zijn?

Dit is een foto van mijn telefoon, maar ook heel onduidelijk. Zat op mijn wasmachine.
Toch iemand die weet wat dit kan zijn?

Dit is een foto van mijn telefoon, maar ook heel onduidelijk. Zat op mijn wasmachine.
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:28
18.40% gewijzigd
donderdag 26 juli 2018 om 18:26
Het is tropisch,misschien zijn ze wel uit een huis gekomen. Niets houd ze nu tegen.
donderdag 26 juli 2018 om 18:30
Nee. ze lijken zwart, maar op de foto dan weer roodbruin. Ik zie ze alleen enkel, dus niet in groepje. Ze lopen, maar niet heel snel, maar ik heb ze niet zien springen. Ze lijken ook niet te vliegen.
Als ik ze tussen mijn vingers knijp dan kraken ze. Het zijn dus geen zachte wormpjes, maar beestjes met een harde buitenkant.
donderdag 26 juli 2018 om 18:36
Dank je voor de tip, dat zal ik van de week even doen. Want zoals ik het begrijp moet je bedwantsen liever niet hebben. Had er nog nooit van gehoord. Bah.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑26-07-2018 18:34Goed je bedden nalopen. Vooral de naden van het matras en daar waar de bed bodem op het frame rust.
Ze vervellen, dat kun je ook vinden. En kleine zwarte puntjes als poep.
donderdag 26 juli 2018 om 18:47
donderdag 26 juli 2018 om 18:53
Die ga ik ook even googelen.
Jee, daar lijkt ie echt op, zeker die harige larve.
donderdag 26 juli 2018 om 19:07
Het is volgens mij ook een tapijt kever! Ik heb hier een link hoe je ze zelf kunt bestrijden, wie weet heb je er wat aan? https://nl.wikihow.com/Tapijtkevers-bestrijden Succes, vervelend probleem!
''Geen woorden maar daden''
donderdag 26 juli 2018 om 19:14
Dank je Honingbloesem, ik ga ermee aan de slag zodra deze hittegolf voorbij is.Honingbloesem schreef: ↑26-07-2018 19:07Het is volgens mij ook een tapijt kever! Ik heb hier een link hoe je ze zelf kunt bestrijden, wie weet heb je er wat aan? https://nl.wikihow.com/Tapijtkevers-bestrijden Succes, vervelend probleem!