Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
dinsdag 10 maart 2009 om 11:43
quote:vlinder1987 schreef op 10 maart 2009 @ 11:41:
bambino, ik ben wel geinteresseerd in dat babymassageboek/tijdschrift.
ik heb er op dit moment nog niets voor terug maar nav dit topic krijg ik gewoon zin om mijn huis op te ruimen en te kijken waar ik anderen gelukkig mee kan maken dus ik hoop hier binnenkort ook een lijstje neer te zetten.
is er iets waar je naar op zoek bent? wellicht heb ik het nog ergens liggen.Ik ben nog op zoek naar Geotrax ( voor een treinbaan enzo)
bambino, ik ben wel geinteresseerd in dat babymassageboek/tijdschrift.
ik heb er op dit moment nog niets voor terug maar nav dit topic krijg ik gewoon zin om mijn huis op te ruimen en te kijken waar ik anderen gelukkig mee kan maken dus ik hoop hier binnenkort ook een lijstje neer te zetten.
is er iets waar je naar op zoek bent? wellicht heb ik het nog ergens liggen.Ik ben nog op zoek naar Geotrax ( voor een treinbaan enzo)
dinsdag 10 maart 2009 om 12:34
dinsdag 10 maart 2009 om 13:23
quote:molie schreef op 10 maart 2009 @ 13:20:
sterretjeee,
Ik vind vanalles leuk voor mijn babyzoontje van 5 mnd. En ik weet niet wat je in de aanbieding hebt?
sorry taartje, Jip en janneke gaat naar bambino in ruil voor het baddrijfding.
Hier geen kids dus ben bang dat ik je daar niet aan kan helpen..
Ruil anders maar met taartje!
sterretjeee,
Ik vind vanalles leuk voor mijn babyzoontje van 5 mnd. En ik weet niet wat je in de aanbieding hebt?
sorry taartje, Jip en janneke gaat naar bambino in ruil voor het baddrijfding.
Hier geen kids dus ben bang dat ik je daar niet aan kan helpen..
Ruil anders maar met taartje!
dinsdag 10 maart 2009 om 13:31
quote:bambino schreef op 10 maart 2009 @ 11:43:
[...]
Ik ben nog op zoek naar Geotrax ( voor een treinbaan enzo)mijn zoontje is pas elf weken, ik heb dus nog geen/nauwelijks kinderspeelgoed in huis. ik had zelfs nog nooit van geotrax gehoord maar even gegoogeld ziet er wel erg leuk uit! is er iets anders waar ik je blij mee kan maken?
[...]
Ik ben nog op zoek naar Geotrax ( voor een treinbaan enzo)mijn zoontje is pas elf weken, ik heb dus nog geen/nauwelijks kinderspeelgoed in huis. ik had zelfs nog nooit van geotrax gehoord maar even gegoogeld ziet er wel erg leuk uit! is er iets anders waar ik je blij mee kan maken?
dinsdag 10 maart 2009 om 14:24
quote:Artemis schreef op 10 maart 2009 @ 13:51:
Hey c_estelle, zoek je nog voetbalplaatjes voor Larfje?
Ja, Artemis, nog een paar als de plaatjes van Bambino zijn ingeplakt.
Vlopje van Bambino is nét binnen gekomen maar mag Larfje zelf open maken. Als alles is ingeplakt, later vanmiddag, dan kijken we even welke er nog missen en zal ik het hier melden. Oké?
Hey c_estelle, zoek je nog voetbalplaatjes voor Larfje?
Vlopje van Bambino is nét binnen gekomen maar mag Larfje zelf open maken. Als alles is ingeplakt, later vanmiddag, dan kijken we even welke er nog missen en zal ik het hier melden. Oké?
dinsdag 10 maart 2009 om 14:29
Meiske zou je aub zo snel mogelijk mijn echte naam willen verwijderen in je post?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 10 maart 2009 om 14:51
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2009 @ 14:24:
[...]
Vlopje van Bambino is nét binnen gekomen maar mag Larfje zelf open maken. Als alles is ingeplakt, later vanmiddag, dan kijken we even welke er nog missen en zal ik het hier melden. Oké?Het waren er echt een heleboel, bleef hier binnekomen voor larfje
[...]
Vlopje van Bambino is nét binnen gekomen maar mag Larfje zelf open maken. Als alles is ingeplakt, later vanmiddag, dan kijken we even welke er nog missen en zal ik het hier melden. Oké?Het waren er echt een heleboel, bleef hier binnekomen voor larfje