Opeens onzeker
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:02
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:09
Onzekerheid is in deze fase heel normaal. Als het leuk is en het lijkt echt wat te worden heb je opeens ook wat te verliezen, dat is spannend.
Zo zie ik zijn opmerking ook een beetje, als onzekerheid en wens dat het goed blijft gaan. Daarom wil hij graag valkuilen voorkomen.
Het is wel jammer dat jouw nieuwe liefde jullie daarin vergelijkt met zijn vorige relatie. Het heeft geen zin om relaties te vergelijken of heel erg je best te doen niet zo te zijn als zijn ex. Iedere relatie is anders, jullie zien vanzelf waar jullie als stel tegenaan gaan lopen, en dat kan best iets heel anders zijn.
Ik zou hem dat ook zeggen, dat iedere relatie anders is, en je liever samen met hem ontdekt wat jullie valkuilen zijn dan vergeleken te worden met zijn ex.
Daar kun je veel meer mee. Het gaat dan ook echt over jullie, en niet over het verleden.
Zo zie ik zijn opmerking ook een beetje, als onzekerheid en wens dat het goed blijft gaan. Daarom wil hij graag valkuilen voorkomen.
Het is wel jammer dat jouw nieuwe liefde jullie daarin vergelijkt met zijn vorige relatie. Het heeft geen zin om relaties te vergelijken of heel erg je best te doen niet zo te zijn als zijn ex. Iedere relatie is anders, jullie zien vanzelf waar jullie als stel tegenaan gaan lopen, en dat kan best iets heel anders zijn.
Ik zou hem dat ook zeggen, dat iedere relatie anders is, en je liever samen met hem ontdekt wat jullie valkuilen zijn dan vergeleken te worden met zijn ex.
Daar kun je veel meer mee. Het gaat dan ook echt over jullie, en niet over het verleden.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:17
het was met zijn ex fout gegaan omdat ze elkaar teveel zagen
hoe moet dat dan met al die getrouwde mensen die een eigen zaak hebben samen enzo...?
flauwekul dus
de volgende keer dat een man niet bij je wil blijven laat je hem gewoon gaan zonder één woord ok, en als ie dan weer terug wil komen mag ie drie dagen smeken
hoe moet dat dan met al die getrouwde mensen die een eigen zaak hebben samen enzo...?
flauwekul dus
de volgende keer dat een man niet bij je wil blijven laat je hem gewoon gaan zonder één woord ok, en als ie dan weer terug wil komen mag ie drie dagen smeken
Lorem Ipsum
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:33
Ja omdat ze alleen nog maar bij elkaar waren en zn vrienden zagen hem nooit meer. Nu is ie heel bang dat dat weer gebeurd, maar we hebben allebei een groot sociaal leven en ik hoef niet continue met iemand samen te zijn dus ik ben daar niet zo bang voor..turquasi schreef: ↑03-08-2018 08:17het was met zijn ex fout gegaan omdat ze elkaar teveel zagen![]()
flauwekul dus
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:37
Geen idee.. Ik had ook nog helemaal niet gevraagd of dat hij nog een nacht wilde blijven slapen, hij zei uit zichzelf: ik slaap vanavond thuis. En toen zei hij dat van zn ex dus. Maar ook wel dat ik totaal niet te vergelijken was. Toen we bij mij thuis waren gingen we ff op de bank zitten en zei hij dat hij wel gewoon bleef. Ik heb er verder niet op aangedrongen of iets..
vrijdag 3 augustus 2018 om 08:44
We spreken gevoelens en dingen al wel uit omdat we sowieso al vrienden waren, nu heb ik gisteravond gestuurd dat hij echt niet bang hoeft te zijn dat het net als zn vorige relatie wordt, en dat ik gewoon mn eigen ding wil blijven doen en dat het belangrijk is dat hij dat ook doet. Geen reactie nog maar denk dat hij al sliep.
Blijkbaar app je die ipv ze echt te bespreken. Ik zou dit soort dingen dus niet over de whatsapp doen.
Blijkbaar app je die ipv ze echt te bespreken. Ik zou dit soort dingen dus niet over de whatsapp doen.
vrijdag 3 augustus 2018 om 09:28
Ja nja beide.. we appen en praten ook gewoon goed met elkaar in real life. Maar had het achteraf misschien beter niet via app kunnen sturen inderdaad, maar dan zit dat in mn hoofdLucifer2018 schreef: ↑03-08-2018 08:44We spreken gevoelens en dingen al wel uit omdat we sowieso al vrienden waren, nu heb ik gisteravond gestuurd dat hij echt niet bang hoeft te zijn dat het net als zn vorige relatie wordt, en dat ik gewoon mn eigen ding wil blijven doen en dat het belangrijk is dat hij dat ook doet. Geen reactie nog maar denk dat hij al sliep.
vrijdag 3 augustus 2018 om 09:44
Ik heb veel hulp gehad en heb al eerder geprobeerd te daten maar toen was ik er inderdaad nog niet klaar voor. Nu heb ik het gevoel dat ik dat wel ben.. denk dat ik daarom ook bang ben om dit kwijt te raken.
vrijdag 3 augustus 2018 om 09:47
En daar is niks mis mee toch?Tijger6255000 schreef: ↑03-08-2018 09:28Ja nja beide.. we appen en praten ook gewoon goed met elkaar in real life. Maar had het achteraf misschien beter niet via app kunnen sturen inderdaad, maar dan zit dat in mn hoofd![]()
Nu schiet je er ook niks mee op. Het komt beetje drammerig over en je hebt geen reactie.
vrijdag 3 augustus 2018 om 09:54
Lucifer2018 schreef: ↑03-08-2018 09:47En daar is niks mis mee toch?
Nu schiet je er ook niks mee op. Het komt beetje drammerig over en je hebt geen reactie.
Nee klopt is ook zo.. ik heb nog geen reactie omdat hij nog slaapt. Maar goed nu heb ik het al gestuurd en zal me inhouden voortaan