Gezondheid alle pijlers

Ziekenhuis

21-04-2017 19:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan lig je zomaar opeens in het ziekenhuis op verdenking van een longembolie. Vanochtend naar de huisarts omdat ik al een paar weken loop te hoesten, doorgestuurd om bloed te prikken en vrij snel werd ik gebeld dat ik naar de eerste hulp moest. Hartfilmpje, ct scan en longfotos gehad maar de ct scan is niet helemaal goed gelukt dus ik ben opgenomen en morgen krijg ik een nieuwe scan.
Vandaag de uitslag van de longfunctietest gehad, deze was goed. Ik was al helemaal opgelucht totdat de longarts vertelde dat ze per toeval een vlekje op m'n long hadden gevonden. Het vlekje is bijna 5 mm en over een jaar moet ik een nieuwe scan laten maken. De longarts heeft me op het hart gedrukt dat er geen reden voor paniek is, sommige artsen schijnen een vlekje van deze afmeting niet eens te vertellen aan de patient. Ondertussen ben ik me wel rot geschrokken en lukt het me nog niet erg om het van me af te zetten.
Is dat plekje ook de reden van je klachten?
Ik snap dat je geschrokken bent. Maar dat hoeft dus blijkbaar niet. Dat is helemaal fijn. Maar het idee alleen al lijkt me ook erg rot. Sterkte.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2018 23:02
Reden: spam
99.68% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven