Seizoensplaats

13-08-2018 11:30 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang wikken en wegen hebben wij onze camper verkocht en een caravan terug gekocht.
Deze caravan gaan wij op een Seizoensplaats op een mini camping in Zeeland zetten.
Hebben jullie tips voor mij waar ik aan moet denken?
Ik heb op het caravanforum al gelezen dat ik vlonders moet regelen voor de vloer van de voortent.
Ik heb geen enkele ervaring met een seizoensplek, dus ben benieuwd naar de do's en don't' .
Misschien hebben jullie tips voor mij?
Nu 6 jaar een vaste plaats.Reistijd zo'n 3,5 uur.Van Noord-Brabant naar Texel.
Hebben een stacaravan met een grote voortent.Caravan is slaapplaats en daar hangen/liggen kleding,handdoeken enz.
Douchespullen en boodschappen netjes in de kastjes opgeborgen.
Voortent is huiskamer en keuken,bankstel,tv,eethoek,koelkast met vriezer,oven,wasmachine en boiler.
Ook hebben we een eigen vaste toilet.Vooral s'nachts heel fijn.
Behalve kleding neem ik niets mee als we gaan.
dolfje schreef:
13-08-2018 12:45
Mag ik vragen waarom? Ik snap dat dus niet om het hele jaar elk weekend en de vakanties naar dezelfde plek te gaan. En hoe doe je dat met je sociale leven? Verjaardagen en andere uitjes etc?
Ik kan me er dus niks bij voorstellen dat wanneer je een comfortabel huis hebt je elk weekend in een caravan gaat zitten.
Af en toe ok maar maanden aan een stuk moet ik niet aan denken.
Vrienden van ons zijn nu ook al sinds april aan het kamperen en we zien ze dus nooit meer want " kan niet want op de camping "

Ik weet niet of ons dit gaat bevallen. Ik denk het wel. We gaan al jaren met de camper op vakantie. Ik was het reizen en urenlang op snelwegen hangen spuugzat. We komen heel graag in Zeeland, maar vaak visten we naast het net omdat campings vol zaten. Onze kinderen zijn volwassen, zij kunnen ook gebruik maken van onze plek. Ik denk dat vrienden graag langs komen.
Madeliefjees schreef:
13-08-2018 13:09
Dus er gaan ook kinderen mee? Omdat je zei dat je soms al op donderdagavond wilt gaan. Want dan zit je toch met school?
Nee, onze kinderen zijn volwassen.
koko67 schreef:
13-08-2018 15:40
Ik weet niet of ons dit gaat bevallen. Ik denk het wel. We gaan al jaren met de camper op vakantie. Ik was het reizen en urenlang op snelwegen hangen spuugzat. We komen heel graag in Zeeland, maar vaak visten we naast het net omdat campings vol zaten. Onze kinderen zijn volwassen, zij kunnen ook gebruik maken van onze plek. Ik denk dat vrienden graag langs komen.
Heerlijk! Wij merken dus echt wel dat mensen graag deze kant op komen, ons sociale leven verplaatst zich een beetje naar hier.

We vieren veel verjaardagen hier en de meeste mensen vinden dat geen probleem en komen graag (en wij vinden het ook echt geen probleem als mensen het te ver vinden).
Daar hoop ik ook op Vitamined.
vitamined schreef:
13-08-2018 16:06
Heerlijk! Wij merken dus echt wel dat mensen graag deze kant op komen, ons sociale leven verplaatst zich een beetje naar hier.
Dat denk ik ook! Als ik kijk hoe graag mensen langs komen als je daar op vakantie bent. En dat in overleg doen en blijven slapen. Ik vind dat ook gezellig.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil graag een seizoenplaats aan zee. In Zeeuws-Vlaanderen. De andere eilanden vind ik gewoon niet zo. En dat is gewoon een eindje rijden. En met minder neem ik geen genoegen ;-), dus dan maar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven