Verkeerde timing?

13-08-2018 14:46 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier maanden na mijn vier jarige relatie ben ik op tinder gegaan (nadat een paar vrienden mij dat aanraadde). Ik stond al weer vol overtuiging open voor iets nieuws, althans dat dacht ik. Ik was dus via tinder aan de praat geraakt met een dame waar ik twee weken mee heb geappt voordat we daadwerkelijk op date gingen, alles klikte en alles klopte.

Na een maand te hebben gedate, waar de afspraakjes keer op keer oprecht leuk waren merkte ik dat er steeds meer van mij werd verwacht, zij zat te denken aan een relatie, wat mij toen op de een of andere manier best benauwde. Ik heb toen aangegeven dat het voor mijn gevoel wat snel gaat en dat ik niet zeker wist of de vastigheid waar zij naar opzoek is, ook is waar ik op dit moment naar opzoek ben. Ik heb aangegeven het wel gewoon te willen proberen aangezien de klik er oprecht was en ze ook echt mijn type is.

Ik weet dat het heel erg verwarrend is, zowel voor haar als voor mij en voor de mensen die dit lezen. Maar ik had naar mijn idee nooit verwacht op korte termijn een leuke meid tegen het lijft te lopen en is er toch iets wat mij tegenhoud. Ze zegt wel dat ze het niet erg vindt om het rustiger aan te proberen, maar ik merk aan der dat ze het liever anders ziet en dat het wel ten kosten gaat van haar omdat ik haar niet kan geven wat ze wel verdient. Nu zijn we twee maanden verder en merk ik dat ik nu wel een beslissing moet nemen, ik wil ook niemand aan het lijntje houden.

En nee ik zit niet meer met mijn ex, maar de manier waarop we uit elkaar zijn gegaan zit nog wel in mijn hoofd. Ik ben wel bang dat wanneer ik de knoop doorhak, ik spijt ga krijgen maar toch voelt het op dit moment niet goed.. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Als dit de/een ware was had die timing je niet uitgemaakt denk ik.
Je had nooit verwacht zo snel iemand tegen te komen? Wat doe je dan op tinder?
Meld je daar af, en ga eerst je relatie maar verwerken. 4 maanden is erg kort.
Of wees duidelijk: ik zoek geen relatie, samen lol maken en neuken prima, verwacht verder niks van me.
ik geef mn bek ook maar een douw
Raar.
Kom je een leuke meid tegen en dan wil je niet.
Ze is niet leuk genoeg , anders twijfel je echt niet.
beetjegek schreef:
13-08-2018 14:59
Misschien is ze wel heel leuk.
Alleen niet voor hem.
waarom geloof je haar niet wanneer ze zegt dat ze het niet erg vindt om het gewoon wat rustiger aan te doen?

jullie zijn nog gewoon aan het daten, elkaar beter leren kennen. Het gemeentehuis is nog niet geboekt, de meubels nog niet uitgezocht en kindernamen zijn nog niet aan de orde gekomen.

Niet te veel nadenken, blijf gewoon leuk daten. En over een tijdje dat is je oma jarig, of het huwelijk van je zus, dan realiseer je snel genoeg of dat deze vriendin iemand is om mee te nemen (een blijvertje) of dat het een functionele relatie is (iemand om nu een leuke tijd te hebben en je weer goed doet voelen) Dit geldt trouwens voor haar ook.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vaak als je relatie uit gaat (of het nu op een goede of slechte manier is) raden veel mensen je aan op gelijk op Tinder en zo te gaan. Gewoon hup door, Dan zie je dat je nog lekker in de markt ligt of alleen is ook maar zo sneu en zo... :nut: Terwijl je het verbreken van de relatie nog niet verwerkt hebt. Dat er geen ons/wij meer is en alles anders is, dan staat los van hoe de relatie is. In mijn optiek is dat gewoon slecht advies.

To, neem de tijd om eerst rustig de breuk te verwerken, daten komt daarna wel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Je zit nog met je vorige relatie, handel dat effe af.

Waarom sloeg je aan het daten als je geen relatie wil? Waarom ben je niet eerlijk geweest en gezegd dat je op zoek bent naar een scharrel, leuk voor het moment, maar niet meer.

Begin eens met bepalen wat jij wil.

Zelf geloof ik niet in verkeerde timing.
Spijt waarvan?

Wil je je ex terug?
Wil je verder daten?
Rondneuken en genieten van je vrijheid?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
beetjegek schreef:
Dat!
beetjegek schreef:

Maar waarom klikte het dan zo goed?
ErwinvG schreef:
13-08-2018 16:32
Dat kunnen wij toch niet voor je invullen.
We kennen jullie allebei niet.
ErwinvG schreef:
Dat kan toch? Maar je bent niet verliefd denk ik.
karin6789 schreef:
13-08-2018 14:57
Raar.
Kom je een leuke meid tegen en dan wil je niet.
Niet zo raar hoor.

Tis denk ik nog te vroeg TO
ErwinvG schreef:
Misschien is ze wel leuk genoeg, maar komt het gewoon niet op het juiste moment. Dat kan gewoon hoor.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vroeger had je ook jaren een vriendin zonder dat je bij elkaar inwoonde en kinderen maakte.

Wat weerhoudt jou om haar gewoon als een vaste vriendin te zien, maar wel eerlijk zijn dat jij het samenwonen en kinderen maken en trouwen voorlopig nog niet ziet zitten. Simpelweg doordat jij ook nog een voorgaande relatie hebt te verwerken.

Of wees eerlijk en maak het uit, voel je beide rot en blijf dan alleen totdat jij je daarin comfortabel voelt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
karin6789 schreef:
13-08-2018 16:34
Dat kunnen wij toch niet voor je invullen.
We kennen jullie allebei niet.

Ik bedoelde meer van, als het klikte waarom is ze dan niet leuk genoeg, misschien moet ik ook nog maar ff niet op zoek..
ErwinvG schreef:
Met vrienden klikt het ook goed. Ze is gewoon geen relatiemateriaal voor jou.
jaw schreef:
13-08-2018 17:17
Vroeger had je ook jaren een vriendin zonder dat je bij elkaar inwoonde en kinderen maakte.

Wat weerhoudt jou om haar gewoon als een vaste vriendin te zien, maar wel eerlijk zijn dat jij het samenwonen en kinderen maken en trouwen voorlopig nog niet ziet zitten. Simpelweg doordat jij ook nog een voorgaande relatie hebt te verwerken.

Of wees eerlijk en maak het uit, voel je beide rot en blijf dan alleen totdat jij je daarin comfortabel voelt.

Hoe lullig het ook is voor haar, ik denk dat op lange termijn de laatste optie wel het beste is. Bedankt voor je antwoord.
Hadewychh schreef:
14-08-2018 09:13
Met vrienden klikt het ook goed. Ze is gewoon geen relatiemateriaal voor jou.

Ja maar er zit wel een verschil in die klik, ik begon wel wat te voelen maar niet genoeg denk ik dan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven