Benauwdheid!
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:40
Heyy iedereen, ik lees al een tijdje mee als ik vragen heb over de meest genantste dingen, nu kom ik erachter dat ik dus niet de enigste ben. Nu zit ik zelf met een dillema. Ik weet niet of iemand me kan helpen, maar wil ook graag mn verhaal even kunnen doen.
Ik heb een relatie van bij 1,5 jaar. Nu lagen we gisteren in bed en kreeg ik het opeens heel erg benauwd. Ik werd en gwn misselijk van. Mijn vriend vroeg of ik bij hem kwam liggen,maar dat wilde ik niet omdat ik bang was dat het terug zou komen. In mijn vorige relatie heb ik mn relatie beeindigd door dit gevoel. Kunnen jullie me misschien helpen of enige tips? Hij wil straks ook nog bellen of ik al weet wat ik voel maar dat weet ik niet
Ik heb een relatie van bij 1,5 jaar. Nu lagen we gisteren in bed en kreeg ik het opeens heel erg benauwd. Ik werd en gwn misselijk van. Mijn vriend vroeg of ik bij hem kwam liggen,maar dat wilde ik niet omdat ik bang was dat het terug zou komen. In mijn vorige relatie heb ik mn relatie beeindigd door dit gevoel. Kunnen jullie me misschien helpen of enige tips? Hij wil straks ook nog bellen of ik al weet wat ik voel maar dat weet ik niet
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:10
enig: grappig
enige: één persoon
enigste: grappigste
gênant - gênanter - gênantst. Meest gênantst is wel extreem gênant.
En bij ernstige benauwdheid zou ik de huisarts bezoeken voor je de relatie beëindigt.
En bij ernstige benauwdheid zou ik de huisarts bezoeken voor je de relatie beëindigt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:21
JollyRider schreef: ↑17-08-2018 09:10enig: grappig
Tsss, je vergeet er een!
Dillema = dilemma
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:50
Het klinkt verwarrend. Je denkt dat je benauwd wordt van je vriend? Omdat hij te close is (dus figuurlijk) of serieus letterlijk als in een allergie?
Misschien bij jezelf bedenken of je nog van je vriend houdt en met hem samen wilt zijn. Antwoord nee? Dan weg geaan. Antwoord ja? Dan naar de huisarts voor je benauwdheid.
Misschien bij jezelf bedenken of je nog van je vriend houdt en met hem samen wilt zijn. Antwoord nee? Dan weg geaan. Antwoord ja? Dan naar de huisarts voor je benauwdheid.
Those who don’t believe in magic will never find it
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:31
Je bent al 1.5 jaar samen en dan word je ineens benauwd als jullie samen in bed liggen? Ik snap het niet zo goed.
Ik had een paar jaar geleden een vriendje waarbij ik steeds misselijk werd als we ergens gingen eten of met zijn vrienden iets gingen doen. Ik voelde me gewoon totaal niet op m'n gemak. Maar dat was al vanaf het begin.
Dat dit bij jou na 1.5 jaar zo ineens komt, vind ik wel gek.
Is er iets gebeurd tussen jullie?
Ik had een paar jaar geleden een vriendje waarbij ik steeds misselijk werd als we ergens gingen eten of met zijn vrienden iets gingen doen. Ik voelde me gewoon totaal niet op m'n gemak. Maar dat was al vanaf het begin.
Dat dit bij jou na 1.5 jaar zo ineens komt, vind ik wel gek.
Is er iets gebeurd tussen jullie?
vrijdag 17 augustus 2018 om 11:23
Ook dat nog!