eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Kweenognie. Op één staat de samsung omnia, maar het hangt ook van de aanbiedingen van mijn provider en van de mogelijkheden af.

Zo, een beetje lente in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
hai lieverds,

redelijk goed nieuws, het is waarschijnlijk een blaasontsteking maar ze wilden het nog op kweek hebben dus nog een week wachten op de" echte " uitslag. vk weer gebeld en advies is rustig aan tot start antobiotica en goed opletten of de buiken niet met regelmaat komen.

Vanochtend was t vrij rustig maar nu si het weer meer hard dan normaal,, erg vervelend.

Mijn werk gebeld voor mijn diensten deze week en mag van mijn baas niet eens komen dus verplicht rust deze week sowieso tot dinsdag.

wel fijn om zo'n directe baas te hebben want ik stelde al weer voor om een paar uur te komen ipv de 2x 17 die er gepland stonden. Nou, dat gebeurde dus echt niet! erg he, dat je als volwassen vrouw soms nog dat soort mensen nodig hebt om echt verstandig te zijn...

plien, jij ook opletten he, dit soort dingen komen er altijd boven op als je aan je zelf voorbij gaat en zo klinkt het bij jou ook wel erg op dit moment.

soep, lief dat mim bij je mag spelen. morgen en vrijdag ochtend stond ze sowieso al bij de gastouder gepland ivm mijn diensten dus dat komt goed. nu is ze een dagje spelen bij mijn schoonouders, de sfeer is dat eindelijk weer wat relaxter in huis en dat was voor mij wel voorwaarde om haar wat langer daar te laten. ze zijn laatst zelfs samen uit eten geweest en mopperen niet meer zo op elkaar. Ook is het huis wat aangepakt, alles veel lichter en dat doet de depressie van schoonpaps veel goeds. ze hebben ook een weekendje frankrijk staan samen met mijn zwager en schoonzus. Ze gaan dus langzaam weer samen wat leuke dingen doen, zo fijn!!

luum, haaaaaai!! heerlijk he die slaapjes. vind ik ook altijd wel hoor, al speelt mim nog erg makkelijk in de box wat de was op zolder doen ook wel gemakkelijk maakt als ze wakker is maar toch..

en inderdaad, soms is het lekker rustig zonder ze maar je mist ze toch direct weer. heb ik nu ook.. weet dat het even goed is want haar tillen voelt nu echt niet fijn maar haal haar het liefste nu weer op.. oh moedergevoelens...

lil, met lola en het slapen komt vast alles goed hoor!! wij hadden ook zo'n slaapding tot 8 maanden; mim sliep altijd huilend in, altijd 5 min brullen en dan .. stil en heel de nacht of heel de middag slapen. daar moesten we even aan wennen en elkaar bij helpen en na 8 maanden was het opeens over en ging ze lief en blij slapen.. tja, kinderen.. waar is die gebruiksaanwijzing toch he...

plien, fijn dat je echo goed was en leuk de verrasssing afwachten tot de zomer. Dat doen wij ook.

alhoewel ik heel af en toe wel nieuwsgierig ben hoor ( jules.. herken dat wel een beetje bij jou maar kan me inhouden )

soepie, wil je vrijdagmiddag nog ergens afspreken? als ik op een bankje kan zitten lukt dat denk wel:) we houden wel even contact. x

pareltje, het nieuws al geland?? haha.. dat duurde bij ons ook wel een paar dagen en bij jullie is het helemaal zo direct en snel en te gek!! wow wow wow!!

juus, ik stuur die harde buiken graag aan je door maar eh, niet zoals lil het had hoor, dat wensen we niemand, laat jij je ongeduld nog maar even lekker parten spelen en zo over een maand mag je gaan puffen is beter voor je meisje, lekker nog wat aansterken en in de warmte van april geboren worden. ( ik verwacht vanaf 1 april lente met plus 18 graden

blond, hoe is het met jou? druk deze week met gewonen diensten of weer oproep?

jessel: hoe is het met de verbouwing het stof en de afwachting van de spanning deze maand?

Lieve bri, sorry voor m;n kinder gebabbel af en toe. hoop snel weer wat van je te lezen. Je bent een lieverd!

es weer aan het werk? lekker even zo'n spijbeldag gisteren.:) gun je die jou eigen leerlingen ook wel s? gebeurd dat trouwens veel in jou klassen? afwezigheid?

vast niet met zo'n leuke gemotiveerde lerares!!

klaver, hoe is het met jou buikje? begint ie al iets te groeien? darmen opgezet s avonds?

yas; hoe gaat het met jou buik? jij mag ook al wel weer een buikfoto plaatsen hoor. vanaf nu gaat het echt wel snel met de groei zo na 20 weken. alles nog goed en met daantje ook op de nieuwe creche? nog zo moe of is hij nu wel gewend?

dok; hoe gaat het daar? drukke dagen vast weer. altijd bij jou! staat je huis eigenlijk al op funda? linkje op de mail dan? kunnen we even gluren altijd leuk.

hoe is het met je moeder?

ik ga weer even plat. even de druk weghalen.

dagdagXX
lentetabel is leuk!!!!!!!!! super soep, hoort dat ook bij je werk ?

ik heb sinds 2 maanden de nokia 6600 fold. erg leuk en handig toestel tot nu toe.

x
Mim, wat hoop ik voor je dat je over een week de uitslag krijgt en echt blaasontsteking hebt (raar om dit te schrijven). En wat fijn ook dat de sfeer wat beter is bij je schoonouders. Gelukkig komt de lente er aan. Daar worden mensen ook vrolijker van.

Goed op jezelf letten he meissie en als ik wat dichter bij zou wonen, zou ik graag een keer op die kleine mim letten.

Soep, ik zit te denken aan de Nokia N82

Oja mim, jij wil dus echt niet weten wat het wordt? Of laten jullie het in een env doen en dichtplakken?
Mim, je mag ook bij mij op het bankje (of de bank) komen zitten, dan geef ik je een lekker kopje thee met iets lekkers. En je meisje kan spelen met die uk van ons. Laat het maar weten. Ik kan ook naar jou toe komen als dat minder vermoeiend is.

Jules: ik was een beetje tegen de Sony Ericsson experia, maar die kan wel heul veel..... Iemand die ik ken heeft die, dus ik ga die ook maar even bevoeleren...
Mèn ben je 24 uur afwezig en meteen mis je alle fun!

Parel: GEFELICITEERD! Kan me je shock voorstellen maar hey Soep zei het al; zonder regenjas gebeuren die dingen! Fijn! Geniet ervan!

Plieno; Lekker dat alles helemaal goed was op de echo. Fijn ook dat jullie weten dat de voetjes goed staan. Moet een geruststelling zijn of niet? Hoe is het nu met de voetjes van je kleine man?

Bri: hoe is het met je? Nog steeds zo druk?Kan me voorstellen dat de zwangerschap van Parel hard binnengekomen is bij jullie. Niet dat je het haar niet gunt, maar wanneer mogen jullie nou eens genieten?

Soep; hier ook toe aan een nieuwe telefoon maar ik ben er echt nog helemaal niet uit. Eigenlijk hoeft hij alleen te kunnen bellen en sms-en meer dan dat kan ik toch niet... Alleen mijn oude toestel is echt in staat van ontbinding nadat kleine man hem meermalen te grazen heeft genomen....

Luum: You and your big mouth... Ja nu kun je dus echt met goed fatsoen niet meer aan de moederfiets, haha. Ik moet zeggen dat ik mijn fiets (sparta amazone, compleet met überlelijke fietstassen en buggydrager) echt de lelijkste fiets ter wereld vind. Gelukkig heb ik ook mijn zwarte opoefiets nog voor dagelijks gebruik zonder kind. Ben ik toch nog een beetje stoer.

Lil: Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nooit zo druk maak over hoe manlief omgaat met kleine man. Hij doet dingen soms anders maar anders werkt ook en meestal net zo goed als mijn manier. Ja hij kiest heel soms combinaties die ik niet snel zou kiezen maar ja, kleine man heeft toch binnen drie minuten ergens vlekken in dus uiteindelijk maakt het helemaal niets uit. Moet wel zeggen dat wij het slaapritueel allebei consequent op dezelfde manier uitvoeren, weet niet of dat bij jullie ook zou werken.

Mim: het is echt echt echt nog te vroeg hoor voor harde buiken! Hoop dat het inderdaad een blaasontsteking is en dat je er met een kuurtje snel weer vanaf bent. Mijn leerlingen spijbelen heus wel eens, en dat terwijl ik toch de leukste docent ben op mijn school. De meesten gelukkig niet zoveel.

Van de week weer een verhaal uit de categorie"onderwijs elke dag anders". Jongen (14) uit mijn twee VMBO klas heeft verkering met meisje (13) uit andere 2e klas. Is het kind over tijd... Ik dacht eerst dat het een geintje was maar hij bleek serieus te zijn. Heb hem op het hart gedrukt dat hij een test moet gaan kopen en dat dit soort problemen niet vanzelf verdwijnen. Ik weet nog niet hoe het is afgelopen. Heb hem nog niet gezien na het weekend. Ik was vrijdag echt toe aan een borrel!

Verder geen bijzonderheden hier. Ja, snot maar dat is dan ook alles.

Meiden tot later!

Kus Es

*ranzig-alert*

PS Parel; die tampon met yoghurt is echt het meest ranzige verhaal dat ik in tijden heb gehoord! Hoewel het visuele eindresultaat waarschijnlijk overeenkomt met die witte vaginale torpedo die ik gisteren van de HA kreeg voorgeschreven...

*ranzig-alert*
WHAAAAA! Bel net een goeie vriendin van me m ff bij te kletsen; gaat ze gewoon trouwen! En ik mag mee DE jurk uit zoeken! Jeej, ben helemaal happy!
Ik verklaar dit tot goed-nieuws-dag.

Gefeliciteerd met je vriendin, Es. En jurk uitzoeken is heel gaaf!

Oei, jij hebt wel bijzondere kindertjes op school. Ik hoop echt dat ik mijn kleine meid nog kan beschermen tegen dat soort dingen.

Dat dachten de ouders van die jongen uit Duitsland ook, denk ik...

Ik heb mijn oude toestel zelf gesloopt, heb nu een goedkope tussenoplossing, maar wil graag een alles-in-één pda/telefoongeval. Snappie?
Sooooo, he he, ik ben op de bank geploft ! En ik kom er voorlopig niet meer van af. Echt de hele dag in touw geweest, maar het was wel een hele leuke dag. Enorm genoten van het mooie weer !

Parel, kun je het zelf al geloven? Bij deze officieel gefeliciteerd ! Goed gedaan zeg , net als Mim moesten wij ook een weekje wennen aan het idee, voordat we eraan gewend waren, zeg maar. En nog van harte met je kleine meid, ik was het niet vergeten maar had nog niet geschreven hier. Hoe was K3? haha... Had ze het allemaal een beetje door? Of vond ze scheuren met het inpakpapier leuker

Mim, wat een vervelende toestand met je buik, herkende je het gelijk als harde buiken? Kan dat door blaasontsteking komen dus? Wanneer weet je meer? Doe rustig aan het meis ...

Lief dat je vraagt naar de nieuwe creche van mannetje. Het gaat al beter, hoewel hij het liefste nog op zijn oude creche zit. De moeilijke dagen van twee weken terug hadden echter alles te maken met zijn zesde ziekte, niet de zesde keer dat hij ziek was, afijn, je snapt het wel. Want toen we hem vrijdag (saampjes) gingen halen, lag hij uitgebreid te spelen in de ballenbak en had hij netjes twee slaapjes gedaan. Toch is het niet ideaal, twee creches, want hij moet telkens opnieuw wennen. Gelukkig is hij per mei definitief naar de nieuwe over.

Ben er nog steeds niet over uit. Draagdoek of toch duowagen. De ene dag denk ik, ja heerlijk zo'n intieme draagdoek. Maar dan vind ik de dag erna zo'n duowagen toch ook wel weer heel praktisch. Aargghh ik weet het gewoon niet ! Vandaag in de speeltuin een Plhil & Teds gespot, ook mooi en leuk. Ik ga er in de vakantie maar eens een knoop over doorhakken. Of misschien na de workshop, hi hi.

En ook een felicitatie voor Plien ! Voor mini-Plien II eigenlijk. Jaaaaahaaa, ik zet ook in op een meisje hoor, als je nix gezien hebt Heel fijn dat het goed was. Toch altijd weer een spannend moment. En het blijft bijzonder hoeveel ze al kunnen zien / onderzoeken vind je niet? Voel je het kindje al goed? En waar ligt je placenta?

Es, ook jouw echo was goed, wat superfijn ! Heb je er nu wat meer vertrouwen in? Nu gaan genieten hoor ! En dat verhaal over die twee op je school, pardon??? 13 en 14?? Ik geloof niet dat ik wist hoe de boel werkte toen ik zo oud (jong) was.

Luum, misschien is het maar een fase, dat gegil. Ik heb het idee dat ze zo rond die leeftijd een beetje moeilijke fase hebben, idd peuterpubertijd maar dan maar heel even (want in feite zijn ze nog maar net baby-af), mannetje hier had ook zo'n fase, maar nu is hij weer het zonnetje in huis. Het gaat inmiddels al weer stukken beter tussen manlief en mij. Sinds die uitbarsting van toen is het op hormoongebied bij mij rustiger geworden. Het ligt aan hem. Ook aan mij, maar hij heeft soms momenten dat hij niet goed in zijn vel zit, dat was toen ook, nu is hij weer tevreden met zichzelf, met zijn werk etc. Er zit hem dan iets dwars dat er dan uitmoet, onbewust zeg maar. Want nu heb ik dezelfde buien, of ik reageer geïrriteerd en dan zegt hij heel lief, kom eens hier hormoonmonstertje, dan kan hij het hebben. En gelukkig gaan we zaterdag lekker op vakantie, hoewel de lucht nu dus weer geklaard is.

Ik vind de dagen met mannetje thuis ook pittig hoor, fysiek dan, ze zijn ook weer wat ouder nu en mobieler dan een half jaartje geleden. Als ik op mijn werk ben, kom ik helemaal tot rust ! haha.

Hier overigens ook geen mammafiets, maar niet omdat ik zo'n grote mond had (en ach, niets zo veranderlijk als een mens). Wij hebben een Batavus Delivery Bike, heeft alle aspecten van een mammafiets alleen niet een breed stuur want dat leek me in de stad niet zo handig. Verder is hij zwart zodat manlief er ook goed op kan fietsen. Vind het wel zo superleuk op de fiets met de kleine ! Echt een feest is dat.

Soep, heb je de lente in je hoofd met de tabel? Mooi is ie hoor !

Hoe is het op je werk nu? Al een beetje tot rust gekomen? Lief dat Soepje en meisje Mim samen spelen.

Over samen spelen gesproken (not ..), vandaag in de zandbak kreeg mannetje een klap met een schep van een ander kindje! Oooh zielig was het joh ! Ander kindje was denk ik 2 of 3 jaar, maar mijn lieve mannetje is nog maar zo klein en niet weerbaar, hij had dit nooit verwacht en barstte in tranen uit. Gelukkig was het niet een hele harde klap, maar ik vond het vreselijk! Ik liet hem net lekker op avontuur rondkruipen en hij vond het zo enig, dat zand. Zonnetje op zijn bolletje. Die moeder van dat andere kindje kwam wel meteen aangesneld hoor, maar ik vond het echt een rotkind, hoewel hij het vast niet zo bedoelde, het is ook maar een kind, maar toch, nou ja, jullie snappen het wel toch.

Ik ga eens kijken of er al weer nieuwe (buik)foto's op Gmail staan. Zal er zelf ook eentje plaatsen. Zit nog steeds heerlijk op de bank. Misschien dat ik zo even opsta om de chocola te pakken

Jules, hoe gaat ie bij jou? Buiktechnisch, nog geen last van je rug ofzo? Maak jij mannetje al duidelijk dat er een baby in je buik zit?

Slaapjes zijn fijn ! Hier slaapt kleine nog twee keer per dag, minimaal 4 uur (totaal), maar soms ook langer en dan zit ik me echt te vervelen en mis ik hem gewoon, gek is dat.

Bri'tje, hoe is het meid? Zit er al schot in de zaak op medisch gebied, qua doorverwijzing voor medische hulp?

Jusa, hoe bevalt je verlof? Kun je een beetje slapen 's nachts nog? Heb je nog last van brandend maagzuur? Is je roos mooi gworden? (f)

Allemaal een dikke

Liefs van mij xx

PS: do en vrij avond zijn druk (feest van mijn werk) en za vertrekken we met vakantie, dus ik hoop tusendoor nog even binnen te waaien! Anders tot over twee weekjes !
Fijne vakantie vast! Ik denk wel dat ik de 9e mijn droppie van een dochter een beetje bij jouw Daan uit de buurt hou. Die kleine haaibaai... Samen met luumpje wordt dat vast een groot feest, haha, gaan ze met de andere meiden die knullen inpalmen, hihi.

Je klinkt heel ontspannen, fijn dat alles weer goed is tussen jou en je man.

Met werk is de rust nog niet wedergekeerd, maar het is wel wat rustiger op dit moment. Zag vandaag een leuke functie ergens, maar was een beetje ver weg. Doe het maar niet dus.

Fijn dat dat crechegedoe straks over is, een plek is toch het fijnst.

ik ga weer verder stoeien met soepjes fotoalbum!
wordt wel heeeeel nieuwsgierig naar dat album soep, er wordt steeds hard aan gewerkt!! leuk.

Morgen een uurtje of half 4 bij jou? ik kan wel de auto in hoor, wel lekker even niet mijn eigen bank

mimmetje slaapt meestal namelijk tot een uur of 3..

mocht dat niet uitkomen dan kijken we wel even.

jammer dat het lekkere weer van gisteren weer weg is zeg.. bah, hier weer regen en wind en kou blehhhh...

yas, ik zie zo weer jou vakantiehuis voor me, wat zaaaaaaalig zullen jullie en daan het hebben de komende 2 weken zeg!! schrik niet van de wind op het vliegveld, dat valt buiten het vliegveld weer enorm mee.

wij waaiden daar toen bijna weg en dachten even,oh,, wat hebben we nu gedaan maar het was echt verder helemaal heerlijk. Wat is het weer en de temp daar nu een beetje? zie je het vliegen een beetje zitten? de eerste keer met daniel?

geniet er ervan en wat ontzettend fijn dat jullie weer happy met elkaar zijn! top. tot over 2 weken. ( jij helemaal relaxed en bruin gebronsed.:))

heb ook heeeel veeeel zin in 9 mei. hoe laat gaan we ongeveer afspreken?

kus voor allemaal.

nog even ee technische uitleg over de harde buiken en de blaasontsteking: tijdens he zwangerschap kun je heel snel een blaasontsteking krijgen doordat je blaas wat klem komt te zitten onder je baarmoeder. Daardoor blijft er makkelijker wat urine achter wat kan gaan ontsteken. de symptomen echter van een "standdaard blaasontsteking" als veel plassen, pijn bij het plassen en een brandend gevoel hoeven niet zo duidelijk naar voren te komen. Doordat je blaas tegen je baarmoeder zit raakt je baarmoeder geirriteerd door de ontstoken blaas. Daardoor treden de harde buiken op. Voor iedereen hier dus weer een wijze les . ( ik wist voor gisterochtend ook nergens van...)

ik hoor volgende week donderdag hopelijk meer. ondertussen gebruik ik wel meer vitamine c en cranberry om mijn blaas zo zuur mogelijk te houden en de bacterien een beetje weg te pesten..

de buiken gaan redelijk als ik rustig aan doe maar ook dat heeft er niet altijd wat mee te maken, gisteravond ging het weer echt " tekeer" en lag ik toch echt op de bank verzorgt te worden door lief.

wel heel lief trouwens om te zien hoe hij ook geschrokken is en nu heel zorgzaam mij alles uit handen neemt! ben verliefd

es; bizar jou leerlingen.. men.. toen had ik zelfs nog nooit gezoend.... tja.. generatiekloof of zoiets?/ hoop dat het dan weer een beetje wordt als vroeger, voor onze kindjes..

nu ga ik lunchen en stoppen

x
Hola!

Zo, wat las ik nou voor een geweldig nieuws?! Pareltje!!! Van harte, wat ontzettend leuk! Wow, had je dat gedacht, zo snel? Super hoor! En alsnog gefeliciteerd met kleine Pareltjes verjaardag. Had er nog wel aan gedacht zondag, wist namelijk nog dat het op 'vrouwendag' valt, iets wat hier in huize Kalissa altijd gevierd wordt. In Macedonie hebben ze namelijk geen moederdag, maar vrouwendag is wel groots daar. Dus ik mocht genieten van een mooie bos bloemen, een uitgebreide brunch en ook nog eens uit eten.

En Es, ook nog gefeliciteerd met jouw mooie echo. Hele opluchting he!

Pffff, wat een verhaal over jouw scholieren, Hoop maar dat het loos alarm is. Net als dat jochie uit Engeland dat vader werd op zn 13e. Wat een kind... 'had zelfs zn playstation ff aan de kant gelegd om bij de bevalling te kunnen zijn'. Als het niet zo triest was had ik er zelfs hard om kunnen lachen toen ik dat zn vader hoorde zeggen.

Plieno: Ook jij weer een mooie echo. Fijn dat alles goed was en wat knap dat je je hebt kunnen bedwingen om niet naar het geslacht te kijken.

Luum: Hier ook geen mamafiets. Niet nodig, gaat prima zo met stoeltje voorop.

Yasmine: Aaah, wat sneu, die zandbakterreur!

Mimmie: Idd, hopen dat het een blaas ontsteking is. En wat een fijne baas heb jij! Doe mij er zo een Echt niet dat ooit iemand mij zal zeggen dat ik lekker rustig aan moet doen. Sterker nog, wij worden dagelijks gebeld als we ziek thuis zijn.

(maar ik mag dan weer niet klagen over het zwangerschapsverlof wat wij al heel vroeg kunnen nemen)

Soep: Succes met het fotoalbum. Ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb nog helemaal geen fotoalbum gemaakt voor Kalissa. Nog geen babyalbum Moet dan eerst ongeveer 100000 foto's laten afdrukken en op een of andere manier houdt me dat tegen. Maar neem het me heilig voor er eerdaags mee te gaan beginnen.

Jules: Heerlijk he, als die middagdutjes wat langer duren. Lekker even tijd voor jezelf, al betekent dat hier meestal tijd voor achterstallige klusjes. Kan op een of andere manier de rust nooit meer vinden om even lekker te relaxen.

Ben benieuwd naar de buikfoto!

Juus: Lekker aan het genieten van je verlof? Kun je je het al voorstellen om over een maand moeder te zijn en je kleintje eindelijk vast te kunnen houden?

Brietje, Hoe issie?

En KQ, ook al een tijdje niets van jou gelezen. Alles goed?

Leuk nieuws, vriendin van me is ook weer zwanger. Heeft al een jochie van 4 en dacht eigenlijk geen 2e te willen. Had toen ook al veel van haar babyspullen aan mij gegeven toen ik zwanger was van Kalissa. Maar ineens was daar toch weer het verlangen en nu is ze alweer 9 wkn zwanger. Zo leuk! Ook leuk dat haar zoontje al best zelfstandig is en zij optimaal kan genieten van de babytijd van haar 2e kindje.

Zit thuis weer eens te wachten op telefoon of ik moet werken. Zolang de telefoon stil blijft eindelijk weer eens tijd voor dingen die anders blijven liggen (euh, forum!). Zo heb ik Kalissa's kast uitgemest en een hele hoop kleertjes gevonden die ze nooit heeft gedragen en alweer te klein zijn. Gebruik op een of andere manier steeds hetzelfde stapeltje... Kast nu mooi leeg en nu zijn de keukenkastjes aan de beurt. Is het stand by zitten toch weer ergens goed voor.
Ha even kort want bezig met vanalles maar...

lief jullie reacties over man maar ik schreef toch nergens dat zijn kleding combi's voor Lola niets zijn!? dat zou me echt geen bal boeien maar de schat heeft een goede fashion sense dus dat zit wel snor. Het ging over dat hij haar naar bed brengt en dan ontzettend druk met dr gaat doen waardoor muppet niet meer kan/wil slapen omdat ze hyper is.

En ik moest dus op mijn handen zitten toen dit aan de gang was om niet ff te zeggen dat hij niet zo hysterisch moest doen.
Dat was ikke, Lil, die daar over begon. Ze hebben het een beetje door elkaar gehaald haha. Mijn lief is een wat mindere fashionisto.

Meisje heeft weer een snotoor en koorts.....

Mim: ik realiseer me dat om 17 uur de oppas van Soepje komt, we gaan naar AC/DC 's avonds. Maar half 4 is een prima tijd, verheug me er op je weer te zien! Moet ik nog chocola regelen?
Hallo lieve meiden

Vanmorgen een hele lap tekst getypt en toen ik verzenden drukte lag de site er ineens uit ivm werkzaamheden ofzo.. echt b a l e n

Maar goed, poging twee!

Na 3 nachtdiensten nu weer boven jan en vanmorgen dus het forum bijgelezen.

Parel: WAT FANTASTISCH! Echt, de actie "ik doe geen regenjas meer aan" van parelman was wel een heel heftig schot in de (f) !

Van harte hoor! Voor jullie alletwee, alledrie want pareltje krijgt een broertje of een zusje! Joepie!

Is het nieuws al geland bij je?

Jusa: laat jij je meissie lekker zitten tot 40 weken aub?! Niet zo eng doen hoor! Lekker de lekker nog even genieten van je verlof (misschien kun je je roos nog een keer te grazenen nemen ? ) en als de tijd rijp is mag je heel elegant je prinsesje eruitwerken.. eerder niet hoor! X

Gefeliciteerd ook voor alle goede echo's die de revue passeerden!

Goed zo, jullie zitten weer op een mooi, prachtig, gezond kind te broeden!

(en fijn he, dat ze kunnen zien hoe de stand van de voeten is?X)

Mim: ik hoop ook hier op een blaasontsteking waar je goede antibiotica voor krijgt. Verwacht eigenlijk wel dat dat het is.

Zo niet, heel snel aan de bel trekken hoor want dit is echt nog veuls te vroeg voor mimmetje-2 om zich te laten zien!

Hou vol hoor meis en je voelt je vast snel weer beter!

Blond: jij ook op wacht?

Nog opgeroepen?

Hoe is het met jou en met Kalissa?

Zijn jullie erbij de 9e mei?

Oh, meiden, heb zo'n zin in de meeting!

Echt zo raar om jullie nu eindelijk IRL te zien!

En de kiddo's en de buikjes natuurlijk!

Hier gisteren weer -alert en dus weer niet zwanger bevonden.

Ik baal.

Maar goed, het is gewoon zo en ik kan er nu toch niks aan veranderen.. volgende maand beter.

pff..

Verder is hier een grote stap van ontwikkeling bezig.

Luuk geeft zelf aan met "bah, mama, bah" dat hij een vieze luier heeft.

Van de week was hij aan het poepen en toen vroeg ik wat hij aan het doen was, zei hij weer :bah!

Doen jullie kinders dit ook weleen?

Ik zit er serieus over te denken een potje te kopen, wie weet..

Nou, meiden, ik ga in bad en vanavond naar borstvoedingsbijscholingscursus of zoiets... geen zin! (dat helpt!)

XXXX Jessel
Iemand nog interesse in een halve roos? Of eigenlijk de rozentakken? Heb hem gisteren in 3 keer gesnoeid en opgebonden. Hij ziet er weer helemaal pico bello uit, alleen moet manlief de zooi nog even opruimen, die container versjouwen is me echt te zwaar.

Vanmorgen heb ik trouwens een paar uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht aan de CTG. Babe was gisteren en vanmorgen weer te rustig dus ik heb voor de zekerheid even gebeld. Zelfde twijfels als vorige week toen manlief er niet was.

Op de CTG zag je genoeg beweging, alleen voelde ik daar niet veel van. Daarna ook nog een echo gehad en babe is dus om haar as gedraait waardoor ze zich alsmaar uitleeft op de placenta. Helemaal gerustgesteld dus weer naar huis. Als ik weer zo;n twijfeldag heb mag ik weer bellen en leggen ze me gewoon weer aan de CTG. Wel een relaxed gevoel!

Jess, balen zeg dat de duiveltjes zich weer gemeld heben. Kindje van een vriendin (zelfde leeftijd) zit trouwens regelmatig op haar potje, er zit ook regelmatig wat in. Scheelt weer luiers. Ze maakt er nu verder geen heisa van maar is wel van plan om er van de zomer wat meer aandacht aan te gaan besteden, zindelijk is zindelijk toch?

Soep, blijft ellende met die oortjes van soepje. Morgen nog even langs de HA of heeftt dat geen zin?

Lil, ik zie het zo voor me. Lilman, op zijn kop, slaap kindje slaap zingende, naast de wieg van Lola. En het arme kind wil alleen slapen. Heb je hem later wel duidelijk kunnen maken dat dit de oplossing niet is? RRR!

Blond, lekker rommeldagje gehad hoop ik. Relaxed zal je wel niet zitten of wel?

Mim, dat medische verhaal wat je hieronder schreef klinkt logisch maar niet fijn. Merk je al verbetering met je sapjes en vitamines?

Yas, alvast veel vakantieplezier!

Es, weet je al meer over het vervolg van je incident met die leerlingen? Ik, ook van de vorige generatie blijkbaar, hield me er destijds ook helemaal niet mee bezig. Leuk dat je vriendin gaat trouwen en dat je mee mag met jurken uitzoeken. Wij hebben in het najaar 3 bruiloften in 2 weken. Opa's en oma's zijn al gewaarschuwd om op te passen!

Luum, jij was het toch die het over een nieuwe fiets hade? Ik heb vorig jaar een batavus weekend gekocht. Die hadden ze ook met een (ouwelullen) lage instap. Er is dan net iets meer ruimte tussen het zadel en het stuur. Ik ben alleen voor de sportieve versie gegaan. De fietsenmaker had het er toen trouwens over dat je het zadel blijkbaar ook nog naar achteren kan zetten om ruimte te creeren en dat hij het helemaal niet nodig vond (voor mij) om een moederfiets te kopen.

Plien, wisten jullie vorige keer wat het zou worden? Ben het even kwijt (lijkt ook alweer zo lang geleden......)

Doegie!
LIl: het ging mij ook niet om te klerencombo's. Ik bedoelde te zeggen dat je je niet zo druk moet maken over hoe hij die dingen doet. De ene ouder doet dingen nou eenmaal anders dan de andere. De ene manier (haar rustig in bed leggen en weggaan) leidt waarschijnlijk sneller tot het gewenste resultaat dan de andere (hysterisch met haar doen en dan verwachten dat ze rustig gaat slapen). Zolang manlief het ook oplost is er niet zoveel aan de hand toch? Misschien ben ik heel raar hierin hoor, maar ik heb op geen enkel moment het idee gehad dat ik het beter deed of wist dan manlief. (Goed behalve dan op het gebied van kleding, dat is gewoon waar haha)

Misschien komt dit wat lomp over, maar zo is het echt echt echt niet bedoeld. Ik heb alleen heel veel woorden nodig om te zeggen wat ik eiigenlijk bedoel: relax!)
Juus; dat is schrikken! Fijn dat alles wel goed is met kleine Puck. Goed dat je belt als je je zorgen maakt!
ha soepie, chocolade is altijd fijn!!!!! haha. leuk jullie concertavond morgen!! heerlijk zo samen weg!

wij gaan s avonds rijden richting mijn zus dus willen ook om 7 u in de auto zitten dus om 5 uur de deur weer uit bij jou is helemaal prima hoor!

benieuwd hoe groot jou rozenstruik was juus, haha, in 3 keer gesnoeid.:) fijn dat je geruststelling hebt gekregen over je meisje. en gewoon inderdaad weer gaan als je dat nodig vindt he!

jessel. wat zwaar balen zeg die duivels.... bah en dan ook nog zo'n cursus waar je geen zin in hebt. bah bah bah.

dank voor je deskundige blik op alles. ik hoop er ook op alleen af en toe lukt dat even niet, zoals later vandaag. het ging echt goed en t leek heel rustig maar na mimmetjes thuiskomst van de oppas en weer wat til en sleepwerk met haar is het nu weer veel minder rustig.. en als het een blaasontsteking ( puur als aanleiing is) zou dat er niet zoveel mee te maken moeten hebben toch, de rust of geen rust...

nou ja, niet malen maar hopen en dna komt t volgende week allemaal weer goed.

lil, haha, dat kan mijn lief ook hoor, dat zeulen en druk doen terwijl je denkt, we werken naar rust toe liefie....

blond, wel irritant je diensten zo als oproep maar wel gunstig voor je huis:) en wat leuk dat nieuws van je vriendin!

es, bij jou ook, mee op jurken jacht, gaaf hoor. Een beetje idee wat zij mooi zou vinden en wat haar goed zou staan?

kun je nu echt genieten na het goede nieuws van de echo?

jules, al ontdekt hoe je de foto kan plaatsen? ben zoooo benieuwd en plien, kom jij ook snel met een picture?

zo de mol he, eindelijk de ontknoping en de molstreken in beeld, altijd wel leuk om te zien wat je dan toch weer allemaal gemist hebt..

knuffel voor jullie.x
Ben ik eens een week niet in staat om te forummen; val ik hier gewoon van de bank van alles wat hier speelt...

'Zomaar' gezinsuitbreiding bij Parel, Parelman en Pareltje: GEFELICITEERD! Vind het echt helemaal geweldig en ook zo herkenbaar dat je het bijna niet kunt geloven. Dus jij ook gewoon ondanks BV lekker vruchtbaar. Vind het echt onwijs leuk om weer saampjes zwanger te zijn

Mim: Schrik behoorlijk van jouw berichten en krijg flashbacks van een jaar terug. Bij mij leek het eerst ook op blaasontsteking, maar dat was het uiteindelijk niet. Wanneer jouw baas je niet thuisgehouden had, dan had ik dat wel gedaan (desnoods persoonlijk) want ik ben van het eenvrouwsactiecomité 'bescherm zwangere vrouwen tegen hunzelf'!

Nee, zonder gekheid. Doe echt rustig aan en voorkom rare grappen!

Jessel: Voor jou is het 9 mei echt eng haha.

Stomme klote duivels van jou. Baal maar stevig, tis gewoon kut!

Es: Oooooooh een spijbelende juf! Hoe is het met je buikje én je innige verhouding met de toiletpot?

Plien: Gefeliciteerd met de mooie en geruststellende echo!

Soep: Ik heb hier een oma die Klavertje in bad stopt op de oma-middag en dan ook de kleertjes uitkiest. Denk ik ook weleens van 'duh', maar ga haar dan ook niet omkleden hoor. Man zegt altijd 'het is geen barbie' en dat houd ik dan ook maar in mijn achterhoofd.

Luum: Ooh zielig je gehavende meisje! We hadden een ouderavond van het kdv en daar ging het over opvoeden. Daar vertelden ook moeders over hun drama's met kinderen in winkels -driftbuien- en het zweet wat je dan overal loopt en dat het allemaal niet zo eenvoudig is. We kunnen onze borst nog nat maken!

En je grote mond, lacht nu als een boer met kiespijn ?

Yas: Lekkere vooruitzichten bij jou! Zie ook meteen de foto's van jullie vakantiebestemming weer voor mij. Steek van jaloezie....

Collegaatje vertelde dat ze naar Parijs gaat komend weekend, contactpersoon van een bedrijf vertelde ook al met vakantie te gaan en dan kan ik alleen maar denken 'ik ook ik ook ik ook'.

Lil: Natuurlijk denk je het als moeder het beste te doen (en is dat ook vaak zo), maar het zegt niet dat iets anders doen ook meteen minder goed is. Houd je in: mond dicht (tel tot 100 of stop er desnoods een chocomuffin in) en blijf op je handen zitten (beweeg met je kont om de jeukende handen te stoppen).

Juus: Fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen!

Volgens mij hebben we hier jouw feestje gemist deze week; dus wat mij betreft nog gefeliciteerd

Blond: Lekker om zo verwend te worden op vrouwendag én jullie vieren zelf zeker moederdag óók nog!?!

Jules: Moet lachen om je blokjes. Valt het dan minder op voor je collega's ofzo óf kun je je aandacht dan beter verdelen tussen forum en werk?

Zit hier uitgeteld op de bank, want heel hard gewerkt deze week. Heb een klus die ik normaal in 4 dagen deed even in 3 dagen gefixed, maar dat voel ik nu dus!

Hoop dat Klavertje morgen ook even lekker lang slaapt, dan kan ik dat ook!

Mocht ik iemand vergeten zijn: sorry!

groetjes Klaver die nog steeds naast de bank ligt van het nieuws van Parel...
Jusa: Wat een schrik, en wat fijn dat je weer gerustgesteld bent. Goed gevoel dat je any time terecht kunt voor een ctg.

Jes: Balen van de duivels

Ja, tuurlijk ben ik 9 mei van de partij, leuk je dan eens in het echt te ontmoeten!

Kalissa geeft ook aan wanneer ze een poepluier heeft, ook door bah te zeggen. Heb het potje ook al een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat. Ze zegt pas bah als ze al gepoept heeft, niet als het komt... We hebben nu 2x een half plasje op het potje gehad, omdat ze steeds net was opgestaan toen ze ging plassen en ik haar dan meteen weer neerzette. Maar heb niet het idee dat ze het nu echt snapte. Is wellicht ook nog wat te vroeg nu, maar oefenen kan geen kwaad.

Es: Ik laat mijn vriend ook gewoon alles op zijn manier doen met Kalissa, zonder commentaar te hebben. Hij heeft ook zo zijn eigen dingen, dingen die ik heel anders doe en ik soms best wel denk dat ik het beter kan maar ik laat hem maar. Gaat allemaal prima, moet ook wel, ben immers vaak een halve week van huis. Maar dan heb ik wel voor elke dag een kledingsetje klaar gelegd want dat gaat dus wel vaak mis. Soms zie ik creaties waarvoor hij gewoon een prijs moet krijgen omdat het niemand was gelukt het zo niet passend bij elkaar te zoeken!

Lekker vandaag niet opgeroepen. Morgen weer een dagje, maar verwacht eigenlijk niks. Mijn weekend begint morgen om 22.00 uur, dus dwz dat ik voor die tijd weer terug op schiphol. Zijn maar een paar vluchtjes die daarvoor in aanmerking komen, dus ik heb goede hoop dat mijn weekend nu al begonnen is. Huisje is nu spic en span!
Leuk hoor dat bijlezen, maar omdat het zo veel is heb ik nu niet veel tijd over om te reageren...

Parel, helemaal weer terug van ondersteboven?

Mim, rustig aan hoor!

Als klaver een dagje eerder bevalt en de rest op de uitgerekende datum hebben we vanaf juli elke maand minimaal 1 bevalling om hier "mee te beleven". Who's next?

Helaas Jessel deze ronde niet, balen! Ik duim meer dan ooit voor Bri!

Trek je het nog Bri. Wij zijn zo mogelijk nog ongeduldiger voor jou dan jij zelf, vind je dat niet vervelend? Dat we steeds vragen of je al weer de medische molen in gaat? Het is echt zo goed bedoeld!!!

Klaver ook al zo hard gewerkt. Hou je wel rekening met je zwangerschap. Ik vroeg gisteren aan mijn gyn (naar de bekende weg) in hoeverre ik daar qua werk nu (al) rekening mee moet houden. Hij gaf aan dat hard werken niet ongezond is, maar je moest "voldaan" moe zijn en geen zombie worden. Dat vond ik wel een aardige maatstaf. En ik sloeg wel door (nog steeds wel) naar bijna-zombie, dus tikkie terug voor mij.

Buikfoto's heb ik nog helemaal niet gemaakt. Maar ik zal niet te lang wachten, want het is nu wel de moeite. Positiekleding staat dan ook meteen leuker vind ik.

Jusa, mooi dat je weer gerustgesteld bent door CTG/echo!

Blond, leuk van je vriendin. Krijg jij dan ook nog kriebels als je dat zo hoort? Niet opgeroepen op je stand by dag? Krijg je op zo'n dag als je niet opgeroepen bent normaal betaald eigenlijk?

Es, hou je ons op de hoogte van je leerling-nieuws? Echt shockerend als het zo is. Voor die kids en hun ouders, maar ook voor de klasgenoten een raar idee. En toen ik 13 was, was ik ook nog niet op het idee gekomen om dat soort "risico's" te lopen. Zoenen zelfs nog niet, laat staan....

Meeting heb ik ook echt veel zin in. Ik zat zelf te denken dat de ochtend misschien het leukst is om af te spreken. De meeste kids zijn toch op tijd wakker en slapen na de lunch. Dan kunnen we eventueel nog samen lunchen en dan kunnen ze in de auto terug slapen. Middag is wat lastiger qua tijd omdat ze soms langer slapen en dan moet je ze wakker maken, dan nog langer dan een uur rijden.

Hoewel, als we dan een hapje samen eten 's avonds is het ook wel weer de moeite toch?

Maar als het in de middag is, ben ik ook gewoon van de partij hoor! Ik vind dat de gastvrouw -> Jules toch? dat maar moet bepalen.

Yas, prettige vakantie!

Alle anderen een knuffel!
Meiden, ik zit bij te lezen, maar willen jullie nog even niets posten over De Mol. Ik heb nog niet gekeken, was winkelen....

Kussies!
En heb eindelijk weer echt een leuke ondergoedsetje gekocht, handig om met een vriendin te winkelen. Ik heb het afgelopen jaar op mezelf bezuinigd en dat is niet handig gebleken.

Morgen meer, tussen terug-naar-de-winkel-omdat-schoenen-niet-goed-zijn-actie, huisarts bellen voor soeporen, andere meuk halen, chocola kopen en met Mim kletsen en meisjes in de gaten houden door moet het vast wel een keer lukken. En anders zaterdag, brak van het concert!
Soep, ik weet waarom jou kleine zo vaak Soep-oren heeft, door jou nick. Dus nick veranderen en probleem opgelost?

Flauw! Het lijkt me echt naar als ze zo vaak last van haar oortjes heeft. Hoop dat het weer snel beter gaat. En hoe staat het nu met eventueel nieuw buisje, of moet je daar nog niet aan denken?

Ik weet niets van de mol, dus kan het ook niet verklappen. Ik volg eigenlijk niets op tv. Kijk wel veel, maar geen series die je echt moet volgen zoals de mol, hoewel ik het concept heel leuk vind en er bij zappen ook altijd wel even blijf hangen.

Op onze nieuwe tv is films kijken echt een feestje trouwens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven