Donderdag 10.00: forumwerkzaamheden

11-03-2009 14:41 325 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

't Heeft allemaal langer geduurd dan we gehoopt hadden, maar... donderdag worden de forumwerkzaamheden voltooid!

Om ongeveer 10 uur gaat het forum voor ongeveer 2,5 uur uit de lucht (let op: tijdstip en duur werkzaamheden onder voorbehoud). Daarna zouden de stack overflow-meldingen en de extreme traagheid tot het verleden moeten behoren. Bovendien:

... kun je het Viva Forum dan ook via je mobiel bereiken

... wordt de pijler Wonen veranderd in Thuis (inclusief icoon met gezellige kat)

... draait 't forum dan op de nieuwste versie van React

... wordt de rechterkolom voor ons (lees: internetredactie) per pijler aanpasbaar

Mochten de technici tijdens de werkzaamheden nog op problemen stuiten, dan is 't mogelijk dat het forum langer plat ligt. Keep your fingers crossed...

grtjs, Naomi

(ps: heb hierover een mededeling geplaatst, maar omdat de mededelingen-widget in de rechterkolom niet goed werkt, doe ik 't ook even op deze manier)
Pfff nou ctrl + F5 in FF lijkt hier ook te werken, in ieder geval weer een normale pagina en normaal reageervenster.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
wat gek, ik zie niet meer hoe laat een posting is geplaatst, ben ik de enige?
DTEEZ!
oh volgens mij zie ik het al... so sorry.
DTEEZ!
Eind goed al goed?
Nee, ik krijg ineens ook die melding dat het te langzaam is en dat ik ja of nee moet drukken.

Verder slaat hij vaker vast. Is nu alles klaar volgens de techniek van viva? Zie nog steeds geen kat btw.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik heb niet alles gelezen dus wellicht stel ik vragen die al gesteld (en beantwoord) zijn, maar...

- sommige delen van de tekst vallen aan de linkerzijde helemaal weg (gegevens van degene die gepost heeft) en zijn slechts gedeeltelijk zichtbaar

- de layout ziet er erg vreemd uit

- ik heb een avater toegevoegd in mijn profiel maar die is niet zichtbaar

HELP!
Oke, heb ook CTRL + F5 gedaan en nu is de tekst weer goed zichtbaar en lijkt de layout ook weer okay.

Alleen mijn avater is nog altijd niet zichtbaar, terwijl dit wel het geval is als ik mijn gewijzigde profiel opnieuw bekijk..
quote:Djoels schreef op 12 maart 2009 @ 16:07:

oh volgens mij zie ik het al... so sorry.Ik zou bijna gaan denken dat je blond bent. Bijna dan.
quote:yayaatje schreef op 12 maart 2009 @ 16:32:

Alleen mijn avater is nog altijd niet zichtbaar, terwijl dit wel het geval is als ik mijn gewijzigde profiel opnieuw bekijk..Foto's opladen lukt niet, dus misschien lukt het ook niet om een avatar te refreshen. Heb ik al een paar keer gemeld maar blijkbaar leest men erover. Het móet ook werken want het is getest mét IE, mét FF en mét Safari en er waren geen problemen gevonden.
quote:yayaatje schreef op 12 maart 2009 @ 16:32:

Oke, heb ook CTRL + F5 gedaan en nu is de tekst weer goed zichtbaar en lijkt de layout ook weer okay.

Alleen mijn avater is nog altijd niet zichtbaar, terwijl dit wel het geval is als ik mijn gewijzigde profiel opnieuw bekijk..Pagina waarop je gepost hebt refreshen? Dat is bij mij iig de oplossing. Voor die tijd zie ik een nieuwe avatar altijd wél in m'n persoonlijke pagina maar idd niet in de topics waar ik gepost heb.
quote:geve schreef op 12 maart 2009 @ 16:38:

[...]

Foto's opladen lukt niet, dus misschien lukt het ook niet om een avatar te refreshen. Heb ik al een paar keer gemeld maar blijkbaar leest men erover. Het móet ook werken want het is getest mét IE, mét FF en mét Safari en er waren geen problemen gevonden. Ik wilde ook een foto uploaden maar zag toen ineens dat ik al 4 foto's in mijn album had staan. Sow seg....4 fotows, en dan zit mijn vivafotoalbum vol! Mwah, dan toch maar weer naar Photobucket.
Ik ben al een paar keer opnieuw in- en uitgelogd, maar mijn avater zie ik nog altijd niet!
Yayaatje, in- en uitloggen helpt hierbij idd niet. Heb je nou wel de pagina gerefreshed? (refresh-button linksboven in je scherm, dat rechtsdraaiende pijltje)
Ja Phien, heb ook gerefreshd, maar.... het helpt niet :(
Ik krijg na een bericht in het wie is de mol topic posten een soort rood scherm. Daardoor heb ik dubbele berichten geplaatst.

Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ja, dat plaatje had ik ook, zonet....
Wanneer pakken jullie die top 10 topics nou eens aan? Bedoel, klopt nu al wel héél lang niet hé. Staat zo slordig. Weet dat de Angels daar niks aan kunnen doen maar misschien een schop onder de konten van die Viva nurds.
quote:itsme26 schreef op 12 maart 2009 @ 14:03:

[afbeelding]Hey die had ik ook! Inderdaad ctrl-f5 gedaan en ik kan weer schrijven hier
Ik hoop dat die datum en tijd een proef is. Zoniet, kan er geen poll komen Mod. wie ook graag de vertrouwde situatie terug wil dat je heel overzichtelijk boven een bericht de dag/datum en tijd ziet. In deze situatie kan je het bijna niet zien.

* ik stem voor de oude situatie van de tijd/datum
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 12 maart 2009 @ 17:52:

* ik stem voor de oude situatie van de tijd/datumIk ook.
quote:IvyRosa schreef op 12 maart 2009 @ 18:13:

[...]

Ik ook.+1
en nog een dus kom maar op met die poll.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik stem voor de oude situatie van tijd/datum!
Ik ook.

Ik heb gelukkig een herkenbare kont èn ik had gelukkig gepost, want anders had ik een eeuwigheid gezocht naar waar ik ook al weer gestopt was met lezen.
ik ook (dacht eerst dat het helemaal verdwenen was, toen zag ik pas dat het onder de foto's stond).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven