In mijn flat zitten de wandcontactdozen allemaal op ooghoogte, zo lelijk. Er is er een die ik niet gebruik. Deze zou ik graag wat meer verbergen. Zijn er dichte plaatjes die je ervoor kunt maken? Of ipv de afdekplaat met gaatje erop kunt schroeven?
Mijn googlevaardigheden laten met in de steek!
Ik bedoel dan een plaatje dat je ervoor kunt schroeven, maar dan zonder de gaatjes en uitsparing voor de stekker. Helemaal dicht.
Anoniem_371350
vrijdag 31 augustus 2018 om 11:34
Google 's op blindplaat. Ik denk dat dat is wat jij zoekt.
Maar dat is toch ook lelijk? Er af halen, gleuf frezen naar de vloer en daar de draden doorheen om laag een stopcontactdoos te maken. Dichtsmeren en verven.
Ja hoor die zijn er. Ikzelf heb doppen op de draden gezet, er plastic in gezet en toen de boel dichtgesmeerd met muurvuller. Maar natuurlijk kan je er ook een muurlamp overheen zetten.
Je hebt overzetplinten waar alle snoeren in kunnen en ook speciale plinten waar stopcontacten in zitten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Anoniem_240865
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:42
Mooie plant ervoor zetten met lekker groot blad. Wat moois om te zien, fijne plant erbij in huis en nog een stopcontact voor als je ooit je meubels helemaal anders wil zetten en het punt wel wil gaan gebruiken.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.