Ervaring tarwekiemolie?
dinsdag 4 september 2018 om 18:05
Ik lees verschillende verhalen over tarwekiemolie en dat het mogelijk de innesteling kan bevorderen.
Ik ben ben benieuwd naar ervaringen van andere.
En of er een voorkeur is voor capsules of koudgeperste olie (die door sla of yoghurt kan).
Kan het de hele cyclus of vanaf eisprong?
Ik heb een regelmatige cyclus van 26/27 dagen.
Ik heb nu de koudgepersteolie van de tuinen.
Ik ben ben benieuwd naar ervaringen van andere.
En of er een voorkeur is voor capsules of koudgeperste olie (die door sla of yoghurt kan).
Kan het de hele cyclus of vanaf eisprong?
Ik heb een regelmatige cyclus van 26/27 dagen.
Ik heb nu de koudgepersteolie van de tuinen.
dinsdag 4 september 2018 om 18:47
Ik had je vraag eerder in een ander topic voorbij zien komen
Volgens mijn fertiliteit arts is het niet handig om zelf dingen zomaar uit te proberen. Tarwekiemolie kan je baarmoeder slijm dikker/stugger maken. Als je van jezelf al dik slijm hebt kan het te stug worden voor innesteling
Aan de andere kant lees ik veel vrouwen die er bij zweren
Volgens mijn fertiliteit arts is het niet handig om zelf dingen zomaar uit te proberen. Tarwekiemolie kan je baarmoeder slijm dikker/stugger maken. Als je van jezelf al dik slijm hebt kan het te stug worden voor innesteling
Aan de andere kant lees ik veel vrouwen die er bij zweren
dinsdag 4 september 2018 om 23:35
Ah, klinkt niet goed! Had juist gehoord dat teunisbloem wat kon doen rondom dagen van je cyclus maar tarwekiem dus ook?Morgenstond_ schreef: ↑04-09-2018 21:59Ik heb het ooit gebruikt, net als teunisbloemolie. Had er van alles over gelezen, maar het schopte mijn cyclus juist helemaal in de war. Had opeens tussentijds spotting en een cyclus van 68 dagen. Ik zou het dus ook niet zomaar doen.
Lees nu meer negatieve dan positieve berichten.
Benieuwd of er nog goede ervaringen zijn.
woensdag 5 september 2018 om 10:27
Lentezon en lalameme, Thanks voor jullie reactie! hebben jullie het de hele cyclus door geslikt of alleen vanaf de eisprong?
22 dagen is idd kort zeg, was je cyclus daarna weer normaal?
Lale, las dat de capsules voor sterker zijn dan de olie zelf, had je bewust capsules gebruikt?
Reacties lijken nu toch wat minder positief dan ik dacht
22 dagen is idd kort zeg, was je cyclus daarna weer normaal?
Lale, las dat de capsules voor sterker zijn dan de olie zelf, had je bewust capsules gebruikt?
Reacties lijken nu toch wat minder positief dan ik dacht
woensdag 5 september 2018 om 13:06
Misschien was het met name de teunisbloemolie, maar dat weet ik natuurlijk nietMoosforhappines1988 schreef: ↑04-09-2018 23:35Ah, klinkt niet goed! Had juist gehoord dat teunisbloem wat kon doen rondom dagen van je cyclus maar tarwekiem dus ook?
Lees nu meer negatieve dan positieve berichten.
Benieuwd of er nog goede ervaringen zijn.
donderdag 6 september 2018 om 11:26
Gooi het spul toch gewoon in de afvalbak!Moosforhappines1988 schreef: ↑06-09-2018 11:14Allemaal geen enthousiaste reacties, ook goed om te weten.
Iemand wel nog met een goede ervaring?
Of beter: inhoud in de toilet en flesje bij het glasafval.
donderdag 6 september 2018 om 11:33
Ik was 6 en 8 mnd bezig en beide keren 6 weken ervoor begonnen met tarwekiemolie. Kan toeval zijn natuurlijk
Deze keer de 2e ronde begonnen (vorige week dus) resultaat hoor je wellicht over 3 weken
Teunisbloem nooit gebruikt omdat ik altijd regelmatig ben..
Teunisbloem nooit gebruikt omdat ik altijd regelmatig ben..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
donderdag 6 september 2018 om 17:00
maandag 10 september 2018 om 18:58
Morgenstond_ schreef: ↑04-09-2018 21:59Ik heb het ooit gebruikt, net als teunisbloemolie. Had er van alles over gelezen, maar het schopte mijn cyclus juist helemaal in de war. Had opeens tussentijds spotting en een cyclus van 68 dagen. Ik zou het dus ook niet zomaar doen.
Dit idd. Maar ik had alleen tarwekiemolie gebruikt. Ik zou het ook niet doen dus.
lunchlover wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:15
Reden: Typo
Reden: Typo
0.76% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
maandag 10 september 2018 om 19:14
Ik heb er ook het één en ander over gelezen. Het zou je baarmoederslijmvlies dikker maken. Maar voor de één is dat nodig en bij de ander juist niet. Ik heb laatst een meting gehad en bij mij was het maar 3,5mm, te dun voor een innesteling volgens de gynaecoloog. Ik probeer het dus gewoon. Juist liever dan dat ik meteen begin met een hormoon oid.
Heb ook juist veel positieve verhalen gelezen hoor!
Homeopathisch betekent niet meteen 'nep' ofzo..
Heb ook juist veel positieve verhalen gelezen hoor!
Homeopathisch betekent niet meteen 'nep' ofzo..
maandag 10 september 2018 om 19:32
Moosforhappines1988 schreef: ↑10-09-2018 18:50@bam, zou wel heel bijzonder zijn als het deze ronde voor jou weer raak is!
Kan natuurlijk ook dat het voor de een een wondermiddel is en voor de ander totaal niks.
Hou ons op de hoogte!
Slik je het trouwens gewoon hele ronde door?
Ja ik slik het elke dag. Teunisbloem moet je blijkbaar alleen voor de ovulatie slikken, die neem je ook alleen als je een late of onregelmatige ovulatie hebt geloof ik. Daar ben ik (gelukkig) niet in thuis
~ It takes a rad mama to be a father too ~