Gezondheid alle pijlers

Oogpijn

07-09-2018 11:53 10 berichten
Sinds een paar uur doet mijn ene oog pijn. Hij traant en kijken is pijnlijk. Het voelt alsof hij geïrriteerd is en het is een branderige, prikkende pijn. Ik heb zelf al mijn oog uitgespoeld, gedruppeld met hooikoortsdruppels (in de hoop dat dat het is) en met een koel watje erop gelegen om hem wat rust te geven.

Ik vraag geen diagnose of anderzijds medisch advies ;-)
Maar weet iemand nog een huis-tuin-en-keukenmiddeltje wat het kijken wat prettiger en/of minder pijnlijk maakt?
Bel de dokter
Ik zou ook de huisarts bellen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
07-09-2018 11:53
[...].

Ik vraag geen diagnose of anderzijds medisch advies ;-)
Maar weet iemand nog een huis-tuin-en-keukenmiddeltje wat het kijken wat prettiger en/of minder pijnlijk maakt?
Huis tuin en keuken tip van mij... bel je ha!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Of ga naar een opticien, die hebben de juiste apparatuur om in je ogen te kijken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Sowieso niks erin smeren of druppelen tot het prikken voorbij is of tot je medisch advies hebt ingewonnen.
Klinkt als droge ogen maar ik zou inderdaad even naar laten kijken. En inderdaad de opticien heeft daar meer apparatuur voor dan de huisarts.

Ik heb tegen droge ogen een bepaalde gel die ik bij de opticien koop, werkt heel goed.
Thanks allemaal. Als het na de lunch niet over is, bel ik inderdaad de huisarts wel even.

Inmiddels is de scherpste pijn er wel af en is het nu vooral nog geïrriteerd. Het voelt totaal niet droog aan trouwens, dus het zijn geen droge ogen.

Ik ben woensdag nog bij de opticien geweest, uitgebreide check gehad en niets aan de hand, behalve dat ik toe ben aan een leesbril.
Misschien gewoon een gesprongen adertje ofzo? Of iets erin gewaaid?
Ik neem aan dat je geen stalen balken hebt geslepen, dus een staalsplinter zal het wel niet zijn. :)
Inmiddels is de pijn een stuk minder. Ik heb alleen nog het gevoel alsof er iets in mijn oog zit, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen. Wellicht dat er toch een kleine beschadiging zit, dat er toch iets in gezeten heeft. Maar het is nu acceptabel en ik kan weer fatsoenlijk kijken.

Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven