Verwarring.
maandag 8 oktober 2018 om 13:30
Een paar weke gelede zegt mijn vriendin tege mij ' het is gedaan en we moge elkaar nimeer sturen, horen en ge moogd nimeer te kort bij mij staan ' ik heb dat aanvaard en ik had haar 2 weken ni gezien en gestuurt.. Nu hebbe we elkaar al 2 keer terug gezien met vrienden en onze band blijft super sterk alsof er nooit iets is gebeurt. Ze wist bv dat ik mee iets ging drinken door een vriend, 10 min later vraagt ze aan mij ' ga je ook iets drinken? Dus ik antwoord ' ja maar ik dacht da gij da wist ' en ze zegt ' aahja kwist da ze maar kwou wete voor de zekerheid, dus da komt over bij mij van ja ze wilt dat ik mee iets ga drinken.. in de copa werd ze volgens vrienden jaloers omdat ik met een meisje aant danse was. En gistere stuurt ze mij ineens droog ' ja ge vind dat toch oke da we samen dingen doen? Maar ge moogt er niks achter zoeken want het is vriendschappelijk. Is het dan echt vriendschappelijk of zegt ze da gewoon om mij te kunne blijve zien enzo??
maandag 8 oktober 2018 om 15:02
wat mogen jullie elkaar nimeer sturen ?
en van wie mag je elkaar nimeer sturen ?
en wat stuurde jullie dan ?
je mag niet meer bij haar staan ?
waar staan jullie dan ?
en hoe is lang is kort ?
wat is de copa ?
en o ja ik denk dat het haar bedoeling is je te vriend te houden maar dat je ook niet met andere meisjes gaat dansen, en hun nimeer sturen en ik denk ook niet dat je bij ze mag gaan staan
dus wat denk jij daarvan ?
en van wie mag je elkaar nimeer sturen ?
en wat stuurde jullie dan ?
je mag niet meer bij haar staan ?
waar staan jullie dan ?
en hoe is lang is kort ?
wat is de copa ?
en o ja ik denk dat het haar bedoeling is je te vriend te houden maar dat je ook niet met andere meisjes gaat dansen, en hun nimeer sturen en ik denk ook niet dat je bij ze mag gaan staan
dus wat denk jij daarvan ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"