Uitgerekend juni 2019

11-10-2018 21:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve (toekomstige) mama's,

Zijn er hier meer die uitgerekend zijn in juni 2019 en het gezellig vinden ervaringen etc te delen?

Volgens berekeningen ben ik rond 18 juni uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van 13 maanden oud.
Ik waarschijnlijk. Wij en dokter denken dat ik nu ong 6 weken zwanger ben, maar dat is niet 100% zeker. Ik heb nog geen verloskundige of gynaecoloog gezien. Hoe ben jij al precies uitgerekend?
Hakuna Matata
Spinnetje_ ik kon via de verloskundige een schatting uitrekenen. Met de termijn echo krijg je de definitieve uitgerekende datum te horen. Dus nog niets zeker hoor, maar zal niet veel verschillen. Hoe voel je je?
Ah oke :) ik ben voor het eerst zwanger en ik moet nog uitzoeken hoe het allemaal werkt enzo.

Ik voel me super! Nergens last van, behalve dat ik de laatste dagen erg moeilijk eet (terwijl ik twee weken geleden nog biefstuk als ontbijt at :-D)

Hoe voel jij je? Hoeveel weken ben je?
Hakuna Matata
Ah ja dat eten was bij mijn eerste zwangerschap ook een ding, ik voel mij ook goed verder. Sochtends een beetje misselijk, iets wat ik uit de eerste zwangerschap totaal niet ken. Af en toe wat rugpijn, onze dochter loopt helaas nog niet dus veel tillen. Nu ongeveer 4 weken en 4 dagen dus nog super pril! Wanneer heb je eerste afspraak bij de verloskundige/ gynaecoloog?
Dag dames,

Ik schrijf ook graag mee!
Vandaag had ik een knalpositieve test in m'n handen. De uitgerekende datum is rond 20 juni. Nu dus 4 weken zwanger.

Het is mijn tweede kindje, mijn dochter is 2,5. Omdat ik voor mijn dochter een miskraam had, vind ik het allemaal nog wel erg spannend!

Eerste echo is al op 29 oktober!
Canrate vreselijk he een miskraam. Wij helaas ook gehad voor onze eerste dochter. Wat leuk, wij hebben de 29ste ook de eerste echo! Maandag komt moeders voor moeders.
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 23:01
0.00% gewijzigd
Goedenavond,
Ik vind het ook leuk om mee te schrijven, ben 35 jaar en weet vandaag precies een week dat ik zwanger ben van ons 3e kindje.. Vandaag 5 weken zwanger
We hebben het nog niet verteld aan iemand, willen het met sinterklaas vertellen.. Wanneer hebben jullie de vk gebeld? Ik ga denk ik woensdag bellen
Ah 3e al! :) Hier dus eerste. Heb wel al dokter gezien en bloedtesten gedaan en bloeddruk opgemeten. Nog geen afspraak met gynaecoloog. Ik heb het aan goede vrienden verteld waarvan ik het ook zou zeggen als ik een miskraam zou hebben gehad en aan mijn moeder.
Hakuna Matata
Hai Dames, ik haak graag aan. Onze 3e baby wordt 13/6 verwacht volgens een internet rekensommetje.
Uit ervaring kan ik de datum schatten op eind mei.
Ik heb al een 2 en een 4 jarige.
Leuk gefeliciteerd!! Wij hebben het nog niemand vertelt, gezien het de allereerste zwangerschap mis ging bij 6 weken wachten wij eerst een goede echo af. Liefst tot de termijn echo. Hoe oud zijn jullie kinderen cleidy en broodje hagelslag? Jullie het al wel aan iemand vertelt?

Wij zijn ook een beetje bang voor negatieve reacties, omdat onze dochter pas 13 maanden oud is. We hebben er toen lang over gedaan en nu was het in 1 keer raak. Vooral van mijn ouders verwacht ik geen blije reactie, maar ze moeten het er mee doen.

Broodjehagelslag, wij hebben ons gelijk aangemeld bij de verloskundige en gelukkig maar. Het is er ontzettend druk zei ze. 29ste eerste echo
Hallo allemaal,

Ik wil ook graag aanschuiven, zojuist positief getest en ben volgens eigen berekening 21/6 uitgeteld.
Voor ons is dit ons tweede kindje, we hebben al een dochter van ruim 2 jaar. Voor haar hebben we een miskraam gehad bij 9 weken dus de komende weken vind ik nog erg spannend. Wil dus ook pas een echo na 8 weken zodat ik zeker weet dat het hartje klopt bij de echo en we niet weer 2 weken in twijfel zitten.
Ik merk dat ik nog een beetje “flabbergasted” ben, ik heb 13/9 pas mijn spiraal laten verwijderen en had me er op ingesteld dat het een paar maanden zou duren voor we zwanger zouden zijn.

Spannend dus allemaal!
Hallo allemaal! Ik had ook zojuist een knal positieve test in handen :flirting:
Had de test al eerder positief verwacht, want nu twee weken overtijd. Vorige week was hij nog nagenoeg wit. Ik denk 8 juni uitgerekend te zijn, maar misschien had ik wel een late eisprong of innesteling..
Ik ga me maandag aanmelden bij de verloskundige.
Sinds gisteren heb ik zo nu en dan pijn in mijn linkerborst. Ook soms s morgens wat misselijk.
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 23:03
99.80% gewijzigd
@cantate: was spannend dat jij de 29e al een echo hebt!!! Hoeveel weken ben jij de 29e?

@spinnetje: wat fijn dat jij al bloedtesten hebt gehad! Is dat via de huisarts gegaan?
@broodje hagelslag: spannend! Leuk on het met Sinterklaas tw vertellen!😃
Hoi meiden, hier sinds afgelopen donderdag een hele lichte positieve test!
Hij wordt elke dag iets duidelijker, officiële NOD is denk ik zondag/maandag dus ga maandag nog keer testen. Uitgerekende datum houdt ik voorlopig even op 23-6.
We hebben al een dochter van precies 1,5. Bij haar hebben we er ruim een jaar over gedaan en nu is het de 1e ronde als raak! Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar we zijn superblij!
Dochter is van april dus ruim 2 als de 2e wordt geboren. Als het allemaal goed gaat.
Ik ga maandag eerst de huisarts bellen want ik heb een langzaamwerkende schildklier, daar slik ik medicijnen voor en dat moet met een zwangerschap goed in de gaten gehouden worden.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Cleidy36, geen idee. Heb een stabiele en al lange relatie, wonen al lang samen en financieel alles op orde maar bij mijn dochter vonden ze het al te snel. Heb toen ook geen leuke reactie gehad en dit heeft best een deel vd zwangerschap beïnvloed. Nu zeggen ze elke keer nog geen tweede willen, tja..

Juul2014 hier het zelfde verhaal en echt overdonderd. Kan het nog niet echt bevatten, jullie dan? Wij waren ook van een aantal maanden uitgegaan.
,
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 29-06-2019 23:02
99.79% gewijzigd
Ik heb hiervoor helaas ook een vroege miskraam gehad. Ik merk dat ik daarom nog niet helemaal blij kan zijn. Vind het echt enorm spannend.
Bij mij heeft het drie maanden geduurd voordat ik zwanger was, maar dus wel met een miskraam tussendoor.
Wij hebben het nog niemand verteld, willen het liefst nog een aantal weken wachten. Maar mocht het misgaan ga ik het wel alsnog delen met een paar goede vriendinnen.

Ik heb dinsdag al twee enorm schattige broekjes gekocht bij de hema. Was op zoek naar een kraamcadeautje, werd emotioneel toen ik deze zag en heb ze zonder na te denken gekocht. Had opeens sterk het gevoel zwanger te zijn. Het kraamcadeautje ben ik overigens vergeten te kopen..

@Cleidy hoe vinden je zonen het?
.
anoniem_638fbb62d66fa wijzigde dit bericht op 08-11-2019 09:14
98.55% gewijzigd
Gefeliciteerd dames. Wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. Mijn zwangerschappen zijn zwaar, vol complicaties en eindigen in keizersnee. Dus mijn moeder was niet heel enthousiast en mijn vader droeg al namen aan hahaha. Mijn schoonouders vertellen we ‘t als we ze deze week zien.
Ben er blij mee, en het voelt weer even spannend als bij baby 1. In de herfst vakantie hebben we de echo geplant en vertellen we de kids dat ik een baby in mijn buik heb.
Hoi, ik wil ook graag meeschrijven maar onder voorbehoud. We hebben een kindje van 7 maanden die ik gedragen heb, nu is mijn vrouw 6 weken zwanger van de volgende. 1 nov staat de echo gepland.

Helaas heeft ze deze avond last gehad van kramp en bloedingen. De kans op een miskraam is dus aanwezig. Het is even afwachten nu.

Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Wens jullie allemaal een onbezorgde zwangerschap toe (zo een als ik heb gehad, maar ik liep door tot 41.6, dus dan dat je iets eerder bevalt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven