chatten met een loner?

15-03-2009 18:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit met een raar gevoel nu achter de pc. Al máánden heb ik dagelijks chatcontakt met een leuke vent, errug leuk ook om te zien, humor en ga zo maar door. Hij is volgens eigen zeggen single en ja ik heb nooit een boze vriendin op de achtergrond gezien, Ook heeft hij na eigen zeggen, tja, ik kan het moeilijk zelf uitvinden, geen sociaal leven, maarrrrrrrrrrr, nu in een keer gaat hij op zondag winkelen (?) en komt in de weekend niet meer online,..

Hij leeft nog wel want zo nu en dan krijg ik nog wel eens een smsje maar niet meer zo vaak als eerst. Jammer.

Ik krijg een vaag vermoeden dat hij meer chatvriendinnen heeft en nu mij op de achtergrond heeft gezet. Bah, ik begon echt wat voor hem te voelen. Voordat ik hem maar uit mijn hoofd zet,..wat is wijs?

Of ben ik misschien te bezitterig?
Alle reacties Link kopieren
Lesbellesdesfleurs, dat dacht ik ook. En die verwachtingen heeft hij mij ook wel gegeven, letterlijk., Die ontmoeting die in de planning zat kwam van zijn kant.

Het is begonnen als een gewoon chatcontakt en langzaam werd het meer en nu in een keer nihil zeg maar. En ik heb er zeker geen zin in om de tweede of derde viool te spelen, zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven