Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gatver, Mal en Malman wat kut voor jullie!! Gelukkig houden ze hem goed in de gaten, maar je bent liever thuis natuurlijk.

Geef hem een dikke knuffel van ons en heel veel sterkte!!!

Jinny, heb je paracetamol gegeven? Sneu... Beterschap.

Goed dat je met jongste het alternatieve circuit induikt, wie niet waagt...

Meiden welterusten.
quote:Jinny schreef op 15 maart 2009 @ 22:11:

Oh bah, wat akelig Malman! Heel veel sterkte en beterschap, het houdt ook nooit op he? Oh ja, in je bericht staat een naam, als je dit leest even wijzigen?

Bridges, jij ook beterschap voor meiske.

Compu, jongste gaat wel redelijk, heeft nog steeds medicatie tegen bronchitis en astma. Hopelijk helpt osteopaat over twee weken. Oudste ligt nu met veertig graden (al twee dagen) op bed, nou ja, is gewoon een griep denk ik. Hoe gaat het met Compuvent?

Amalia, hoe was het weekend?

Bam, hoe vergaat het bammeisje in nieuwe huis?Op zich wel goed, maar kom er net vandaan toevallig, prolemen!! maar plaats ik wel een stukje van op hyves!
Beterschap met oudtse Jin
Casablanca als het die is die ik denk inderdaad op de Zeedijk Compu. Starman gaat daar vaak heen, naar het bargedeelte dan. Gaat ie zingen :-)

Jonathan heeft ok geslapen nadat hij om 00.30 besloot de sonde eruit te trekken :-)

Gelukkig wel wat vocht binnengekregen. Nu afwachten tot hij zelf weer gaat eten en drinken.
Hè bah, Mal en Malman! Vervelend ook dat Jonathan z'n sonde er steeds uit trekt. Vind dat zo'n naar gezicht het inbrengen ervan . Ik hoop dat hij het weer gauw zelf gaat doen.

Compu, ik had man en jongste zoon thuis gelaten en moeder en oudste mee. Was erg gezellig. Voor Max een leuk vest gescoord bij Zara, hij was er erg blij mee. 'Oh dank je mama, dank je wel!' Erg schattig.

Hel woont toch niet in H.? Bedoel je niet mijn H.?

Jin, jouw mannetjes zijn ook aan het kwakkelen hè? Het wordt hoog tijd voor de lente!

Bam, ik heb ook een litteken tot in m'n navel. Bikinitijd is hier dus ook wel een beetje geweest...

Even opscheppen over mijn oudste; Max is nu 's nachts ook zindelijk! We moeten hem dan wel als wij naar bed gaan even laten plassen, maar hij is nu al 3 dagen droog.
Dat er maar snel goed nieuws mag komen over Jonathan

Ohh lekker is dat Mamax, nu heb ik nooit een bikinitijd gehad, maar vond toch niet fijn dat daar een snee zit.

Heeft zara uitverkoop?

Goedemorgen,

Mal en Malman, wat triest dat Jonathan weer in het zh ligt! Ik had net een kaart naar jullie gestuurd. Zal vandaag wel aankomen. Sterkte! En een grote voor jullie mannetje.

Compu, dat klinkt erg leuk, met de trein. Hoe blij kan zo'n meisje dan zijn hè?

Hel, evenwichtstoornissen klinkt niet echt fijn. Duizelig? Enig idee waar het door komt?

Bridges, zeer geslaagd voor de kleertjes. Altijd fijn! En lekker uit eten geweest.

Al bij de ha geweest met Ties? Fieke ook al koorts, het is wel raak hier.

Bam, je arme navel!

Ga even wat drinken met meisje en hopelijk eet ze wat. Gisterochtend ineens weer koorts, onder de oksel gemeten kwam ze al tot 39.1. De hele dag in bed gelegen, een gloeiend kacheltje. Nu gaat het iets beter.

Mamax, ook een lekker weekend gehad. En wat goed van Max!

Goedemorgen dames,

Mal, wat een rot nieuws lees ik nu weer. Ik had zo gehoopt dat jullie nu eindelijk een beetje rust zouden krijgen en hopelijk snel verbetering.

Bam, voor jou dus gelukkig toch een positieve dag die vrijdag de 13e. Wat fijn dat ze het via een kijkoperatie hebben kunnen doen. En nu lekker opknappen en weer genieten. En dokter J jou natuurlijk lekker laten verwennen.

Hel, wat vervelend die evenwichtstoornissen, heb je dat al vaker gehad? Gaat het nu weer wat beter?

Jinny, bij jullie kwakkelt het dus ook nog steeds. Wanneer komen jullie deze kant ook alweer op?

Bridges, bij jou thuis dus ook kwakkelende kindjes... het wordt echt tijd dat de lente er eens aankomt en ook blijft aanhouden, die halve dagjes helpen ook niet mee. Haha ik herkende wel jou systeem met de tafeltent... hier liggen nu ook alle stofjes en lintjes klaar...nu nog even maken.

Mamax, goed zeg van Max! Hier durf ik het nog niet aan, hij wordt wel vaak droog wakker maar om dan echt die luier af te laten? Is opa alweer aan de beterende hand?

Compu, leuk hè met de trein. Wel gek dat CG dan wel contact zoekt met vreemden en wat jij laatst zei in een groep niet... Wel erg leuk om te zien lijkt me.
Haa Enka, fijn dat je er bent, kunnen we je meteen melden dat je per direct meldplicht hebt
Hier gaat alles goed. Beeb zit er nog steeds en het kaartje is eindelijk af, we hebben de enveloppen gestickerd en de eerste wasjes ook al gedaan. Nu nog even de laatste dingen in de babykamer en dan zijn we er helemaal klaar voor. Nou ja die babykamer maak ik me niet zo druk om. De baby komt toch de eerste weken bij ons op de kamer.

Thijmen had gisteren nog een nieuw huisdier...een dikke spin in een potje. Hij vond het helemaal geweldig, volgens hem was hij zacht en lief. En mijn ouders waren hier dus die moesten hem ook bewonderen, 's avonds heb ik hem zo ver kunnen krijgen dat we hem buiten los lieten.

Verder had ik gisteravond even een huiluurtje... aanleiding was een vechtpartij van een stel malloten hier op straat voor ons huis. En toen liep ik naar Thijmen om te kijken of hij nog sliep en dan zie ik hem lief liggen en beeb in buik en hormonen... En toen kreeg ik echt het idee "wat is dit voor wereld?" Maar goed, is nu weer over hoor.
Ja ik zal me braaf melden vanaf nu.

Kwam er niet helemaal van de laatste dagen. Beetje druk, maar ik moet me nu echt rustiger gaan houden. Ga vanmiddag nog even met Thijmen zwemmen, dat moet hij straks lang genoeg missen dus zolang dit waggelende lichaam dat nog trekt

Bij jou alles goed Star? Zijn de :puke: weken nu een beetje voorbij en zit je nu in de betere periode?

Kokos, hoe gaat het vandaag met Lianne? Al wat beter?
Hier alles hartstikke goed, Juul is bij de buren spelen, en ik keuvel hier wat in de rondte. Muziek hard aan en ik red me prima ;)

Ohh enka, dat zijn dingen die zelfs bij mij wel eens spelen, als ik zoiets zie gebeuren, laat staan met al die hormonen in je lijf.

Maare hoe staat het met de babykkamer: heb je al foto's? of heb ik die ergens gemist? Ik is wel nieuwsgierig. Wat voor kamertje heb je eigenlijks?

Star: Heb je al meer nieuws over Mr J
Enka, ik was er ook best huiverig voor om z'n luier af te laten, maar het ging meteen goed. Ik heb een molton onder z'n hoeslaken, dus mocht het toch een keer mis gaan dan is dat geen drama. Gisteravond had hij bij het eten behoorlijk veel gedronken (schoonouders aten hier, anders drinken we niet bij het eten), dus had ik hem voor de zekerheid een luier om gedaan. Na een half uurtje slapen werd hij wakker omdat hij moest plassen, z'n luier maar niet meer omgedaan. Om 23 uur heeft hij nog even (slapend) geplast en toen vanmorgen om 7.45 weer.

Wat heb jij voor stof gekocht?

Kokos, beterschap voor Lianne!
Spin in potje, eng kind
Ik heb toch al wat geschreven over J vanmorgen Bam.
ja, dat heb ik gelezen, maar hoopte op nog meer nieuws.
Enka, betere periode wel qua spugen, maar ik ben nog wel erg moe en veel plassen en zere borsten, net of ik net zwanger ben
Nee had Mal gesproken even snel.
Goh Star wat gek dat je die gevoelns hebt

Spin in potje is ook niet mijn hobby, maar ja dat laat ik maar niet merken. Alle insecten zijn hier nu een beetje favoriet.

Bam, Fijn dat je lekker even kan relaxen! Het kamertje heeft een groene geschilderde "lambrisering" gekregen waarbij we de bovenkant als gras hebben geschilderd en van grasstof gordijnen en ik heb een lamp gemaakt met vogeltjes en nog een paar andere vogeltjes zitten op takjes bij de muur. Nu ben ik nog een rups, libelle, bijtjes en lieveheersbeestjes etc op de meubeltjes aan het schilderen en er hangt een boommobiel met allerlei bosbeestjes. Als het een beetje is opgeruimd maak ik nog even een foto.
Dat klinkt gezellig, wat ben je ook een creatieveling!
Voo rmijn gevoel is het al veel later, Star. Ik zie dat je om 9 uur gepost hebt, en het is pas half 12

Hoi,

Lianne heeft vanochtend geholpen met Tim zijn fruithapje. Ze deed wat op het lepeltje en gaf die dan aan mij .

Het gaat wel redelijk met haar, ze houdt het zo'n 2 uur vol en dan moet ze weer slapen.

Enka, crea bea! Ik wou dat ik dat wat in me had. Oh, die hormonen.... lekker laten gaan.

Ha, ha, die Thijmen, wat lachen hoe ze daar mee om gaan.

Bam, lekker zo'n dagje niks doen. Ik merk aan je posting dat je de dag lang vindt duren?

CD, hoe gaat het met je?

haha, nee hoor, ik was gewoon niet helemaal helder
Oooh arme Jonathan!!!! Hoe gaat het nu? meer nieuws op Hyves? Zal ik zo even kijken.

Bam, wat fijn dat het bij jou goed gegaan is! Fijn dat je van dat stomme ding af bent

Enka, hè een vechtpartij, naar! Ik zou er ook van moeten huilen, ook zonder hormonen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven