The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
donderdag 18 oktober 2018 om 11:51
donderdag 18 oktober 2018 om 16:06
Dat was hij wel, maar ik ben er nu wel klaar mee ofzo. Duurt te lang.
En dan dat eeuwige om elkaar heen draaien. Zowel Negan als Rick hadden elkaar al tig keer uit kunnen schakelen. Had een hoop ellende gescheeld.
En nu draaien ze dus nog steeds.
En dat vind ik irritant
vrijdag 19 oktober 2018 om 01:28
Ik vond the governor leuk en vind Negan ook leuk
Badguys horen erbij en ik hoop dat Negan er nog even bij blijft
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 20 oktober 2018 om 09:16
Hm. Ten eerste denk ik niet dat hij dood is. Deze acteur (Zack mcGowan, van oa the100 en black sails) werd redelijk groots aangekondigd dat hij naar twd kwam. Dat was vast niet voor 1 aflevering.
Dan: Dwight is al 1,5 a 2 jaar weg, tijdsprong weet je wel, dan begroet je zo iemand niet casual met 'hey man wat doe je daar'. Het was dus gewoon een bekende van hem die nog maar kort verdwenen was tijdens het ethanoltransport bv.
Nee...er wordt al langer gezinspeeld op de komst van the whisperers. Dus dat gaat nu beginnen.
zondag 21 oktober 2018 om 10:44
Ik zei dat internet met die theorie kwam-Darkside- schreef: ↑20-10-2018 09:16Hm. Ten eerste denk ik niet dat hij dood is. Deze acteur (Zack mcGowan, van oa the100 en black sails) werd redelijk groots aangekondigd dat hij naar twd kwam. Dat was vast niet voor 1 aflevering.
Dan: Dwight is al 1,5 a 2 jaar weg, tijdsprong weet je wel, dan begroet je zo iemand niet casual met 'hey man wat doe je daar'. Het was dus gewoon een bekende van hem die nog maar kort verdwenen was tijdens het ethanoltransport bv.
Nee...er wordt al langer gezinspeeld op de komst van the whisperers. Dus dat gaat nu beginnen.
Ik niet,
En mij maakt het niet zo uit of gast wel of niet dood is
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 21 oktober 2018 om 20:45
Goh, ik had er stiekum tussenuit willen knijpen
Ik vond het niks dat Rick doodgaat, weggaat of hoe dan ook!
Ik vond de serie toch al heel veel inleveren.
Maar nu, ik kwam er niet zolang geleden achter dat ze op de dinsdag verder gaan. En jawel, heb uiteindelijk gekeken. Ik vond het niet tegenvallen.
Kan zijn dat ik toch weer ga kijken..denk ik.
Ik vond het niks dat Rick doodgaat, weggaat of hoe dan ook!
Ik vond de serie toch al heel veel inleveren.
Maar nu, ik kwam er niet zolang geleden achter dat ze op de dinsdag verder gaan. En jawel, heb uiteindelijk gekeken. Ik vond het niet tegenvallen.
Kan zijn dat ik toch weer ga kijken..denk ik.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
zondag 21 oktober 2018 om 21:47
Wat verwacht je dan anders? Dat alles vanaf nu op rolletjes loopt en er geen noemenswaardige gevaren meer zijn?
Dan wordt het een soort saaie soap .
zondag 21 oktober 2018 om 21:53
Nee dat snap ik maar zo kan het eeuwig door blijven gaan en voor een groot gedeelte is er voor mij de lol wel af omdat het toch wel veel op elkaar lijkt. Groep ontsnapt, denken veilig te zijn, moeten vechten, ontsnappen, denken veilig te zijn, moeten vechten etc. En ze lijken na al die tijd nog steeds niet slimmer te worden. Zo had Rick Negan aan zijn eind moeten brengen en ze maken elk seizoen ook wel weer dezelfde soort fouten door ergens heen te gaan of overheen te lopen wat niet kan etc.-Darkside- schreef: ↑21-10-2018 21:47Wat verwacht je dan anders? Dat alles vanaf nu op rolletjes loopt en er geen noemenswaardige gevaren meer zijn?
Wat mij betreft mogen ze er op een of andere manier een eind aan breien.
maandag 22 oktober 2018 om 13:14
Gek genoeg zou ik dat dus mega-interessant vinden. Hoe zetten ze een nederzetting op, zorgen ze voor stroom en water, bouwen ze de landbouw weer op, gaan handel drijven met andere kolonies en gaan ze -uiteraard- om met al die walkers. Hoe ziet het dagelijks leven eruit in zo'n extreme situatie! Ik zou kijken.-Darkside- schreef: ↑21-10-2018 21:47Wat verwacht je dan anders? Dat alles vanaf nu op rolletjes loopt en er geen noemenswaardige gevaren meer zijn?
Spreuken 18:2
maandag 22 oktober 2018 om 13:41
Ja, ik dus ook. Kunnen ze bepaalde technologieën weer laten werken, ontstaat er weer contact met bijvoorbeeld Europa, hoe is het in de rest van de wereld. Er zullen uiteindelijk minder walkers zijn, kunnen ze dus makkelijker manoeuvreren. Hele steden uitkammen, wat kunnen ze gebruiken.Satchel schreef: ↑22-10-2018 13:14Gek genoeg zou ik dat dus mega-interessant vinden. Hoe zetten ze een nederzetting op, zorgen ze voor stroom en water, bouwen ze de landbouw weer op, gaan handel drijven met andere kolonies en gaan ze -uiteraard- om met al die walkers. Hoe ziet het dagelijks leven eruit in zo'n extreme situatie! Ik zou kijken.
Dat vond ik dus zo gaaf van de eerste aflevering, dat ze in Washington waren. En daar hadden ze best wel wat meer van mogen laten zien. Kunnen ze het witte huis in bijvoorbeeld.
Misschien allemaal wat te idealistisch, maar ik zou ook kijken.
En ik hoef nu niet weer te zien dat er nog een groep randdebielen komt die de boel weer proberen af te breken.
Zou een nieuwe groep nu alleen trekken als daar iets constructiefs uit voortkomt.
maandag 22 oktober 2018 om 15:56
Werd in de eerste aflevering aangegeven, dat het 1,5 jaar na de 'oorlog' ofzo was.
Verder had je het kunnen merken doordat het kind van Maggie geboren was en ook al een paar maanden oud was.
Ik dacht vorige week in eerste instantie trouwens dat we weer teruggingen naar het begin van die 1,5 jaar.
Omdat Rick bij Negan aangaf dat het dag 30 was.
Maar het was dus dag 30 van gezamenlijk aan de brug werken.
maandag 22 oktober 2018 om 16:20
Algemeen bekend hoe dan? Ik lees nooit over de serie dus als ze het niet in het begin zeggen of laten zien dan weet ik dan toch niet? Ik zag dat kind en dacht oh we zijn in de toekomst. Maar verder vond ik het onduidelijk hoe het allemaal zat. Ik zei toch, net of ik midden in een verhaal stap.
maandag 22 oktober 2018 om 16:25
Ik.volg het nieuws rondom twd helemaal niet intensief en toch wist ik het. Hoe jij dat mist weet ik ook niet.
Verder vond ik het duidelijk genoeg in beeld gebracht. Kinderen die ouder zijn, relaties die opgebloeid zijn, nieuwe bouwwerken, herstelde gebouwen, en redelijk operationeel handelsnetwerk, een routine in het handhaven van groepen walkers, die zelfs namen hebben a la orkanen.
Er had voor mij geen 'anderhalf jaar later' bij gehoeven .
Verder vond ik het duidelijk genoeg in beeld gebracht. Kinderen die ouder zijn, relaties die opgebloeid zijn, nieuwe bouwwerken, herstelde gebouwen, en redelijk operationeel handelsnetwerk, een routine in het handhaven van groepen walkers, die zelfs namen hebben a la orkanen.
Er had voor mij geen 'anderhalf jaar later' bij gehoeven .