The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
woensdag 7 november 2018 om 08:58
Ze heeft de trailer aankondiging van de aankomende 3 afleveringen gezien
Ja rikm
Ik had al een vermoeden dat heath ook bij de helikopterlui zou kunnen zijn
Ik vond het een goede aflevering,
Eerlijk om Shane weer te zien en hij zei precies wat ik dacht
Hershell ook leuk om te zien maar vooral omdat zo recentelijk is overleden
Sasha was voor mij overbodig, ik had dan liever Abraham of the governor gehad, maar heb gewoon niks met Sasha
Voor de rest hield ik het niet droog toen ik daryl zag
En de rest
Man wat heb ik gejankt wat niet fijn is als je ook nog een operatie aan je oog heb gehad recentelijk
En het was spannend pff
Voor de rest fijn dat Maggie Negan niet heeft gedood, (ik denk dat die nog wel nodig is)
Ik weet niet wat ik over het einde van Rick moet denken
Ik had er denk meer vrede bij als die idd gewoon dood was
Het was exact een manier hoe het bij een "held" van een verhaal zou moeten gaan..
De tijdsprong leuk, en tja het was ook wel te raden dat het
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat
En sorry
Maar wie moet ik nu hate to love zijn ?
Negan is overduidelijk love tot hate
mamsvan wijzigde dit bericht op 07-11-2018 13:04
0.95% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 7 november 2018 om 09:13
Ik heb inderdaad de voorstukjes van de komende drie afleveringen gezien, die zat bij mijn download inbegrepen. 
Ik had er inderdaad ook vrede mee gehad als hij dood was gegaan door de explosie.. Nu blijft het zo'n open eind. Aaaargh!
Trouwens, ik weet dat Morgan naar FTWD is gegaan, maar wanneer is dat gebeurd? Ik kan me niet herinneren hoe hij weg ging uit TWD?

Ik had er inderdaad ook vrede mee gehad als hij dood was gegaan door de explosie.. Nu blijft het zo'n open eind. Aaaargh!
Trouwens, ik weet dat Morgan naar FTWD is gegaan, maar wanneer is dat gebeurd? Ik kan me niet herinneren hoe hij weg ging uit TWD?
woensdag 7 november 2018 om 09:17
Ik dacht al, waar heb je het toch over, er was helemaal geen Carol met lang haarCoda schreef: ↑07-11-2018 09:13Ik heb inderdaad de voorstukjes van de komende drie afleveringen gezien, die zat bij mijn download inbegrepen.

woensdag 7 november 2018 om 09:22
Daar wil ik mij helemaal bij aansluiten (bij laatste zin).
Er zijn trouwens idd plannen voor meerdere films, met Rick.

woensdag 7 november 2018 om 09:39
Andere dingen die mij niet meteen waren opgevallen zijn o.a. dat de tekst op de deur in de flashback anders was, die zee van lijken waar Rick op gegeven moment in loopt daar ligt de rest van de groep tussen (je ziet o.a. Jesus en Carol liggen), en dat tentenkamp waar Rick een paar walkers kapotschiet is van dat groepje Saviors waar ze ruzie mee hadden. Daar is dus blijkbaar iets mee gebeurd en die zijn dood.
In deze video kun je het terugzien, mocht je dat willen:
https://www.youtube.com/watch?v=2mfNDL0ETJc
woensdag 7 november 2018 om 09:43
Er zijn zelfs 3 films aangekondigd en dat Rick of health in the walking dead gerelateerde producties word getoond
Fans vinden het ongeloofbaar want ze zouden juist denken dat Rick terug wilt naar zijn familie
(Anderen suggeren geheugenverlies door explosie)
Fans klagen ook over het feit dat lori en Carl niet te zien was
woensdag 7 november 2018 om 09:44
Ja, dat was mij ook wel opgevallen dat je daar uit op kon maken hoe die ruzie was afgelopen. Er zijn ook wel doden gevallen aan de andere kant trouwens, die vrouw met dat lange haar.RikM schreef: ↑07-11-2018 09:39Andere dingen die mij niet meteen waren opgevallen zijn o.a. dat de tekst op de deur in de flashback anders was, die zee van lijken waar Rick op gegeven moment in loopt daar ligt de rest van de groep tussen (je ziet o.a. Jesus en Carol liggen), en dat tentenkamp waar Rick een paar walkers kapotschiet is van dat groepje Saviors waar ze ruzie mee hadden. Daar is dus blijkbaar iets mee gebeurd en die zijn dood.
Ik zag in die lijkenstapel Beth ook liggen, kon je herkennen aan het gele vestje.
woensdag 7 november 2018 om 09:45
Morgan is waarschijnlijk na de eind van seizoen weeggegaanCoda schreef: ↑07-11-2018 09:13Ik heb inderdaad de voorstukjes van de komende drie afleveringen gezien, die zat bij mijn download inbegrepen.
Dus toen de eerste tijdsprong inging
Bij fear (dat ik niet echt kijk meer) schijnt hij het over Rick zijn groep te hebben gehad
Of daar een tijdsprong heeft plaats gevonden weet ik niet of als dat nog gebeurd

woensdag 7 november 2018 om 10:08
Ja er was dus een schietincident bij de kampRikM schreef: ↑07-11-2018 09:39Andere dingen die mij niet meteen waren opgevallen zijn o.a. dat de tekst op de deur in de flashback anders was, die zee van lijken waar Rick op gegeven moment in loopt daar ligt de rest van de groep tussen (je ziet o.a. Jesus en Carol liggen), en dat tentenkamp waar Rick een paar walkers kapotschiet is van dat groepje Saviors waar ze ruzie mee hadden. Daar is dus blijkbaar iets mee gebeurd en die zijn dood.
Toen Rick en daryl in de gat vielen en eruit kwamen hoorde ze schoten van de kamp komen, Carol was daar ook en liet een van die gasten door weet ik nog,
Ze zouden daar heen gaan, alleen zagen ze de horde en die ging Rick wegleiden van de brug en kamp,
Daryl ging terug naar de kamp
Ik denk dat er toen paar savoirs zijn gesneuveld
Tenslotte werd Maggie en michonne bij Alexandria ook gewaarschuwd dat er wat was bij de kamp
Ik vond het vooral gek hoe hij daar opeens terecht kwam en idd dat het zo rustig was. Niemand was er er meer, zelfs niet daryl of Carol die waarschijnlijk bij de schiet incident waren
Ik zag trouwens meer lichamen hoor, zelfs hele oude zoals the governor tussen die stapel lichamen
Ik denk gewoon alle mensen die ooit met Rick te maken heeft gehad
Niet dat ook echt de acteurs lagen maar anderen met hun kleding aan vermoed ik, het was tenslotte ook geen close up
Ik zag sowieso Beth
Ik zat vooral te kijken naar wie er lagen toen Sasha praatte en had even de tijd om te drinken (want droge mond)
mamsvan wijzigde dit bericht op 07-11-2018 10:13
8.42% gewijzigd
woensdag 7 november 2018 om 10:11
Ik had liever Glenn of the governor gehad i.p.v Sasha,
Ik heb begrepen dat ze lori en Carl niet lieten zien omdat ze Rick willen laten strijden om zijn overgebleven/huidige familie te zien,
Dat als die Carl of lori hallucineerde dat die dan zou opgeven want hij wil dan bij ze zijn
woensdag 7 november 2018 om 12:51
Ik vond het een heeeeele goede aflevering, tot het eind.... dat verpestte alles. Had hem gewoon dood laten gaan toen hij zichzelf en die brug opblies, dat was perfect geweest. Maar nee, Rick overleeft alles. Dus nu wordt ie in die helikopter meegenomen naar een andere plek, en weten we helemaal niks over hoe het verder met hem zal verlopen, tenzij we nog aparte films over hem gaan kijken? Ik ben er echt gefrustreerd van
De tijdsprong lijkt me nu dan wel weer leuk, maar dat stuk met de oudere Judith vond ik wel overdreven en nogal onrealistisch.

woensdag 7 november 2018 om 13:03
ja ben het daar denk ik ook wel mee eens
het was voor mij beter geweest als die inderdaad gewoon dood was geweest,
Judith vind ik wel realistisch, kind word toch ouder toch
ik hoop dat ik haar leuk ga vinden,
als baby en peuter uiteraard wel
maar als kind, ik weet het niet,
carl vond ik in het begin mhew
het was voor mij beter geweest als die inderdaad gewoon dood was geweest,
Judith vind ik wel realistisch, kind word toch ouder toch

ik hoop dat ik haar leuk ga vinden,
als baby en peuter uiteraard wel
maar als kind, ik weet het niet,
carl vond ik in het begin mhew
woensdag 7 november 2018 om 19:33
Ik vond dat wel leuk maar wat ik onrealistisch vond was dat het paard telkens bleef staan en Rick er ook nog twee keer op kon klimmen met zo'n wond. Dat gaat dus echt niet.
Verder wel ok aflevering en ik voelde ook wel wat tranen komen.

woensdag 7 november 2018 om 19:54
woensdag 7 november 2018 om 21:09
Sowieso vond ik die scène wat ongeloofwaardig. In het ene shot liepen die Walkers al op de brug en waren ze dicht bij Rick en bij het volgende shot was de afstand weer veel groter.
Maar goed, details, details. Ik vond het een superaflevering en vind de hele serie gewoon nog steeds geniaal. Leuk ook die enorme tijdsprong aan het eind, ik zit weer met allemaal vragen. Waar is Rick, heeft Michonne nog een kindje gekregen, hoe is het met Maggie in de Hilltop, hoe verknipt is Negan inmiddels door de opsluiting, enzovoorts enzovoorts...
Uhm... stuff... and things
donderdag 8 november 2018 om 10:19
Inderdaad
.je zou juist denken dat die achterover schiet en dan dood is
Maar goed