over 8 weken uitgerekend en ex van manlief

16-03-2009 12:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

ik moet echt even mijn verhaal kwijt!!

Manlief en ik zijn nu iets meer dan 3 jaar samen en 1,5 jaar getrouwd. Voor mij had manlief een relatie van 1,5 jaar.

Deze relatie is erg traumatisch voor hem geweest, zij werkte als hoer en het ging er erg fysiek met ruzies aan toe bij hen.

Nadat manlief en ik samen kwamen zijn we ook gaan samenwonen.

Nu ben ik over iets minder dan 8 weken uitgerekend van ons eerste kindje.

Sinds afgelopen dinsdag valt ex van manlief mij lastig op hyves en hem via de prive mail, manlief laat al haar mailtjes aan mij lezen.

Mij bericht ze dat manlief en zij begin van onze relatie geregeld in mijn huis sex hadden. Nu komt het mooiste, manlief en ik waren toend der tijd 24/7 samen. ook stuurt ze mij dat hij mij toch wel verlaten gaat en dat ik net als haar alleen achter blijf met helemaal niets(nou ja ze is waarscheinlijk mijn kind vergeten). Dat manlief bij haar ook vreemdging(heeft ie ook toe gegeven maar kom zij werkte als hoer...) en dat hij dat na de bevallign toch wel weer gaat doen. Hij is in de afgelopen 3 jaar nog nooit vreemd gegaan....

Toen manlief en ik net een relatie hadden, is haar studentenkamer in de brand gevlogen. Zij heeft hem toen aangegeven en manlief heeft een weeklang onschuldig vast gezeten tot bewezen kon worden dat hij en ik toch echt in Italië op vakantie waren op het moment van de brand.

Hem mailt ze dat zij zo onwijs spijt heeft dat ze hem heeft aangegeven(mij stuurd ze dat ze nog steeds gelooft dat hij het gedaan heeft), dat ze als hoer heeft gewerkt, dat ze hem terug wilt, dat ze spijt heeft van alle ruzies, dat ze hem onschuldig heeft aangegeven voor mishandeling en weet ik al wat niet meer.

En nu komt het mooiste.... ze zegt nu een nieuwe vriend te hebben die indentiek op mijn man lijkt. Ze hebben zelfs het zelfde mee gemaakt, zijn even oud en hebben hoe toevallig kan het ook dezelfde voornaam.

Ik ben potdorie over 8 weken uitgerekend en juist nu komt ze stoken!!!
quote:return_of_kreng schreef op 16 maart 2009 @ 12:52:

Jouw man wist dat ze als hoer werkte en ging daar kennelijk mee akkeerd, dus dat geeft hem nog geen vrijbrief om vreemd te gaan.

overigens vind ik haar beroep niet zo ter zake doen in het hele geheel. Of ze nu hoer was of thoraxchirurg, feit is dat haar relatie met jouw ex nogal stormachtig was.

Als jouw relatie nu verder goed is zou ik haar beschouwen als een grote vergissing uit het verleden van je man. Inderdaad mailtjes gewoon niet meer openen, haar blokkeren waar je kan, en eventueel wel alles opslaan in een apart mapje op je pc, voor het geval je mischien toch aangifte wilt gaan doen van stalking. haar stoken heeft alleen zin als jullie je erdoor uitelkaar laten drijven. Zolang jij en je man 1 front voremn en nergens op reageren, is het vooral haar verloren energie. Of ben je misschien ergens bang dat ze toch de waarheid spreekt?
Als je aangifte wilt doen van stalking is het van belang dat je zelf geen enkele reactie op haar mails geeft. Alles printen en bewaren.

En 1 ding: het woordje 'manlief' is 1x leuk, maar 10x in hetzelfde stukje leest heeeeeeeel irritant!
For I may not have all the answers, I wouldn\'t want it any other way.
Om welbekende redenen lig ik ook dubbel over die thoraxchirug
Geen bijzonderheden
quote:luna2006 schreef op 16 maart 2009 @ 14:03:

Dat heb je mooi goed!! Heb mijn hele bevalling al ene nette bloeddruk en dat wil ik graag zo houden!Dat weet je nu al? En hoe lang duurt die bevalling dan wel niet?!
Wat een vreselijk eng type .

Jammer dat je man toendertijd geen advocaat op haar heeft afgestuurd wegens geleden schade en/ of smaad na diverse valse aangiftes .

Grote kans dat alles wat jullie doen of laten een enorme trigger is voor haar . Dossiertje aan laten leggen is een heel goed advies . Hou de ouders er maar buiten , voor ze die ook lastig gaat vallen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Inhoud pagina: 2. Is het strafbaar om een valse aangifte te doen?

Ja, dat is strafbaar. Jaarlijks worden er duizenden valse aangiften gedaan bij de politie. Het doen van een valse aangifte is een misdrijf en wordt zwaar bestraft. Wanneer de politie er achter komt dat je gelogen hebt bij het doen van een aangifte riskeer je een gevangenistraf van maximaal 1 jaar.

Valse aangiften bezorgen de politie veel onnodig werk en kan daarbij heel vervelend zijn voor mensen die door een aangifte ten onrechte beschuldigd worden.

Enig idee waarom het OM háár niet heeft aangeklaagd ?
De persoon die aangifte heeft gedaan, beslist niet of u voor de rechter moet verschijnen. Dat kan alleen het Openbaar Ministerie, in de persoon van de Officier van Justitie. Indien de Officier van Justitie besluit de zaak te seponeren, of wanneer u na dagvaarding wordt vrijgesproken door de rechter, kunt u eventueel aangifte doen van het doen van een valse aangifte. Dit is strafbaar gesteld in artikel 188 Wetboek van Strafrecht.

Deze aangifte kunt u nu ook al doen, alleen zal er dan niets worden gedaan met de aangifte totdat het onderzoek naar uw betrokkenheid is afgerond. Daarnaast moet er voldoende bewijs zijn voor de stelling dat aangever wist dat u de aangifte onjuist was.

Of het verstandig is aangifte te doen, is niet in het algemeen te beantwoorden. De ervaring leert dat de politie ambtshalve de Officier van Justitie zal inlichten zodra zij het vermoeden hebben dat een valse aangifte wordt gedaan. Daarvoor is echter niet voldoende dat u ontkent het feit te hebben begaan. Dit gebeurt namelijk heel veel: A zegt dat B wat gedaan heeft. B ontkent dit en verder zijn er geen getuigen. Tenzij A een politieagent is, wordt de zaak dan geseponeerd bij gebrek aan bewijs. Dit wil echter niet zeggen dat A wordt vervolgd voor het doen van een valse aangifte, want ook daar is te weinig bewijs voor. Dit ligt slechts anders indien A dit toegeeft of indien er ander bewijs is.
oeps
anoniem_28041 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 12:08
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:yasmijn schreef op 16 maart 2009 @ 16:49:

Om welbekende redenen lig ik ook dubbel over die thoraxchirug Kunnen we al vaststellen dat de Thoraxchirurg de klauwhamer verdrongen heeft?
Waarom zit zij in vredesnaam ook in jouw Hyves?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven