Mode & Beauty alle pijlers

Winkelen

16-11-2018 13:47 12 berichten
Hoi!

Met Black Friday wil ik graag gaan winkelen met een vriendin, maar we komen er niet helemaal uit waar.

Nu dacht ik aan Rotterdam, Utrecht of Den haag, maar waar is het het leukst? Dan gaat het me vooral om waar de meeste (leuke) winkels zijn, leuke eetplekjes en natuurlijk ook de sfeer in de steden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Stad?

Totaal aantal stemmen: 26

Utrecht (42%)
Rotterdam (35%)
Den Haag (23%)
Ik heb voor Rotterdam gestemd, maar het is ook de moeite waard om naar Den Haag te gaan, die stad heeft vier centra waar je kunt winkelen. Ik ben nog maar in één centrum geweest dus ik kan er niet veel over zeggen, vond het wel leuk daar, met veel kleine winkeltjes en ook de grote stores.

Kijk eens eventjes op het net over hoe dat zit met die vier centra en wat je er allemaal kunt doen.

Rotterdam heeft maar weinig leuke kleine winkeltjes, het is voornamelijk grootwinkelbedrijf dat je daar tegenkomt.

In Utrecht heb je het grote winkelcentrum overdekt en in de stad alleen kleine winkels.
Black Friday? Is dat ook al komen overwaaien? :facepalm:
Ik lig achter denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Wanneer is dat?
ik kom vaak in Rotterdam en Den Haag, maar qua sfeer stem ik dan toch voor Utrecht. Hoog Catharijne is ook goed bereikbaar met OV en daar zitten veel grote ketenwinkels. je loopt dan zo het centrum in waar de kleine zaakjes zitten.
Rotterdam is niet zo gezellig, bijna alleen grote ketens. Maar je zou de markthal kunnen bezoeken dat is nog wel iets bijzonders voor het eten dan.
Den Haag ook veel grote ketens. De andere centra waar Cateau het over heeft snap ik niet echt, het centrum is echt het grootste. Ik denk dat ze de Leyweg, de Boogaart en de megastores bedoelt maar daar zou ik het niet voor doen. In DH zijn de kleine zaakjes vaak ook heel duur (noordeinde) maar wel gezellig. en je zou ook nog naar scheveningen kunnen na het shoppen.
Don't cry, buy a bag and move on.
Mooie aanvulling. Dankjewel!
Ga voor een sfeervolle stad naar Deventer. Leuke kleine boetieks en een heerlijk plein met genoeg eetplekjes.
Ghost79 schreef:
16-11-2018 14:51
Ik ook. Wanneer is dat?

Volgende week vrijdag, de dag na Thanksgiving. Of gaan we Thanksgiving nu ook al vieren in Nederland. O_o
Amersfoort.
Maar black friday in de kledingwinkels stelt geen bal voor toch?
Ik zou inderdaad niet speciaal voor black friday de stad in gaan. Volgens mij kun je daarvoor beter online kijken.
Voor de gezelligheid zou ik naar Utrecht gaan. Maar in die andere twee steden ben heel eerlijk gezegd ook niet zo bekend.
Ik zou als top 3 hebben:
1. Amsterdam- 9 straatjes, Utrechtsestraat, van Woustraat, Gerard Doustraat, Ceintuurbaan, Leidsestraat, Willemsparkweg/Cornelis Schuytstraat, J.P. Heijestraat, van Baerlestraat.
2. Den Haag- Frederik Hendriklaan, Prinsestraat, Denneweg, Noordeinde.
3. Leiden- Breestraat en Haarlemmerstraat en tussengelegen straatjes.
Lucifer2018 schreef:
16-11-2018 19:17
Amersfoort.
Maar black friday in de kledingwinkels stelt geen bal voor toch?
Ach, het is een goed excuus om te gaan shoppen haha.

Bedankt allemaal voor de reacties! Het word Den haag! Ben erg benieuwd naar de 4 centrums. Dat ga ik nog even onderzoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven